آسیا امروز: 19 نفر در چین در میان توده تست

پکن - چین گزارش 19 تازگی تایید موارد coronavirus روز پنج شنبه در میان توده تست در پکن که در آن شیوع اخیر به نظ

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399

پکن - چین گزارش 19 تازگی تایید موارد coronavirus روز پنج شنبه در میان توده تست در پکن که در آن شیوع اخیر به نظر می رسد شده اند تحت کنترل در آورد.

از موارد جدید, 13 گزارش شده در پکن و یکی از همسایه استان هبی. پنج نفر دیگر آورده بودند توسط چینی مسافران از خارج از کشور با توجه به ملی کمیسیون بهداشت. جدید مرگ و میر گزارش شده است و 382 نفر باقی مانده در درمان COVID-19 با یکی دیگر از 110 در انزوا.

چین گزارش کرده است در مجموع 4,634 مرگ و میر از میان 83,4449 موارد COVID-19 پس از این ویروس برای اولین بار در شناسایی مرکزی چین در شهر ووهان در اواخر سال گذشته.

مورد شماره هر دو سطح ملی و در پکن شد تا با تک رقمی از روز شنبه اما هیچ نشانه ای از هر گونه گسترش بیشتر.

این ماه شیوع در پکن دیدم 249 افراد آلوده به بسیاری از آنها را با لینک به این شهر بزرگترین بازار عمده فروشی منجر مقامات برای قفل کردن برخی از جوامع و انصراف از کلاس. پس از 3 میلیون آزمایش نمونه های گرفته شده از 2.43 میلیون نفر در این شهر است.

در تحولات دیگر در سراسر منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— کره جنوبی گزارش کرده است 28 موارد اضافی از coronavirus به عنوان کشور در حال تلاش برای سرکوب احیای این ویروس عمدتا در اطراف پرجمعیت Seoul metropolitan area. این آمار و ارقام را در این کشور در مجموع به 12,563 موارد با 282 مرگ و میر. نزدیک به 11000 نفر بهبود یافته اند در حالی که 1,307 هنوز در قرنطینه. کره جنوبی دیده می شود یک چشم انداز مثبت در عفونت های جدید پس از آن کاسته سخت اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. اما روزانه را افزایش می دهد نیست و به یک سطح از صدها مواردی است که گزارش شده بین اواخر فوریه و اوایل ماه مارس. بسیاری از موارد اخیر همراه شده است با شب زنده داری, موسسات, کلیسا, گردهمایی, بزرگ, تجارت الکترونیکی, انبار و درب-به-درب فروشندگان.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

آخرین مطالب