فلوریدا مقامات Spar بیش از افزایش COVID-19 موارد

بزرگنمایی این تصویر ماشین خط تا برای ورود به سی ورلد به عنوان آن را بازگشایی در ژوئن 11, در اورلاندو

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

ماشین خط تا برای ورود به سی ورلد به عنوان آن را بازگشایی در ژوئن 11, در اورلاندو فلوریدا. پارک بسته شده بود از اواسط ماه مارس برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. جان Raoux/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Raoux/AP

در فلوریدا که در آن وجود دارد یک موج جدید COVID-19 نفر از مقامات تقسیم می شوند بیش از آنچه در مورد آن انجام. دولت دیدم 2,783 موارد جدید سه شنبه. این سومین بار در یک هفته که فلوریدا در تنظیم یک رکورد روزانه.

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و دیگر مقامات جمهوری خواه از جمله رئیس جمهور تهمت می گویند افزایش تعداد موارد جدید انتظار بود و عمدتا ناشی از افزایش تست. فلوریدا است که در حال حاضر تست بیش از 200 ، 000 نفر در هفته بیش از دو برابر تعداد تست در این هفته در اواسط ماه مه.

اما مقامات محلی و کارشناسان بهداشت عمومی در مورد آمار دیگر که نشان می دهد که coronavirus هنوز در حال گسترش در فلوریدا. دولت به وزارت بهداشت گزارش می دهد که تعداد زیادی از مردم در بیمارستان اتاق اورژانس با علائم آنفولانزا و COVID-19 در حال افزایش است. نیز نگران کننده — درصد افرادی که در حال آزمایش مثبت برای این ویروس است.

در پالم بیچ شهرستان, سلامت, مدیر آلینا آلونسو می گوید: افزایش مثبت نرخ یک نشانه روشن است که این موارد جدید را تنها نمی توان نسبت به افزایش تست. پس از پالم بیچ شهرستان آغاز شد اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی, آلونسو می گوید درصد از مردم تست مثبت شروع به پریدن کرد از 4.9 درصد به 8.9 درصد است. "این واقعیت است که این می رویم تا به این معنی وجود دارد بیشتر در جامعه گسترش," او می گوید. "این ویروس در حال حاضر مواد غذایی وجود دارد. این مردم هستند که در خارج وجود دارد بدون ماسک, بدون حفظ فاصله. پس از آن آلوده کردن بیشتر مردم است."

آلونسو می گویند تعداد افراد بستری برای coronavirus نیز رفته است تا در پالم بیچ شهرستان. "اعداد بسیار مورد به بیمارستان" او می گوید. تا کنون تعداد مرگ و میر ناشی از COVID-19 باقی مانده است کم است. اما آلونسو می گوید مرگ و میر عقب جدید ثبت موارد در حدود شش هفته است. او فکر می کند که تعداد مرگ و میر نیز افزایش می یابد. "ما نیاز به دقت و توجه در این زمان. کمی صبر کنید تا ببینیم که آیا یا نه که اتفاق می افتد," او می گوید. "اگر ما رفتن به جلو بدون انتظار برای دیدن آنچه در جریان است ... در زمان ما کسانی که مرگ و میر ناشی از آن خواهد شد خیلی دیر است."

پالم بیچ شهرستان در حال حاضر نیست و نیاز ساکنان به سایش پوشش صورت در زمانی که در مکان های عمومی. شهرستان کمیسیون در حال حاضر با توجه به زیر رهبری Broward و میامی-Dade شهرستان و ساخت ماسک صورت اجباری است.

در تالاهاسی DeSantis برگزار شد یک کنفرانس خبری که در آن او در پاسخ به نگرانی ها در مورد افزایش رای مثبت. بسیاری از آن, او گفت:, مربوط به شیوع بیماری در میان farmworkers و مردم در زندان است. در میان حوادث او برجسته — هندوانه مزرعه در نزدیکی گینسویل که در آن از 100 کارگران آزمایش 90 مثبت بودند. DeSantis گفت: "زمانی که شما 90 از 100 تست مثبت و چه می کند که به مثبت — که اعداد بزرگ." برخی از دیگر موضعی شیوع بیماری در میان farmworkers او اشاره شد در پالم بیچ شهرستان.

DeSantis گفت: هیچ دلیلی برای در نظر گرفتن نورد قوانین اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی در حال حاضر. او را تشویق به از سرگیری رویدادهای ورزشی و با حضور در یک مسابقه نسکار در حیاط Fla., روز یکشنبه با چند صد دیگر تماشاگران. و او با موفقیت لابی برای فلوریدا به میزبان رئیس جمهور تهمت پذيرش سخنرانی خود در کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه رویداد در جکسون ویل. که جمع آوری شده است انتظار می رود به رسم هزاران نفر.

دموکرات ها تبدیل شده اند به طور فزاینده ای حیاتی و گفت DeSantis است که نادیده گرفتن اطلاعات مهم است که نفع بیشتر محتاط پاسخ. فلوریدا بالا انتخاب دموکرات کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده گفت: "امتناع از اذعان هشدار دهنده الگوهای در موارد بستری شدن در بیمارستان و مثبت است که نه تنها مغرور اما هزینه زندگی در بهداشت عمومی و اقتصاد ما."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب