ونزوئلا مراحل فوق العاده ای به ضرب و شتم کمبود آب

کاراکاس, ونزوئلا - ونزوئلا-اقتصادی فروپاشی اتحاد چپ ترین خانه های قابل اعتماد بدون آب در حال اجرا پس از کاراکا

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399

کاراکاس, ونزوئلا - ونزوئلا-اقتصادی فروپاشی اتحاد چپ ترین خانه های قابل اعتماد بدون آب در حال اجرا پس از کاراکاس ساکن Iraima Moscoso شاهد تجمع آب در داخل یک سایت ساخت و ساز رها عنوان پایان درد و رنج برای هزاران نفر از فقیر همسایه است.

کارگران مدتها پیش متوقف ساختمان مجاور بزرگراه تونل از طریق کوه بالا آنها را. هنوز بهار آب ادامه داد: برای جمع آوری در داخل پل راهاهن و پس از آن جریان گذشته خانه های خود را به هدر رفته است. شرکت ساخت و ساز را نیز پشت سر گذاشت کویل از لوله.

Moscoso, 59, بسیج همسایگان برای نجات این مواد و ساخت سیستم خود را ضربه زدن به تونل وسیع تالاب و در حال اجرا خط آب به خانه های خود. امروز آنها از این شهر فاسد خدمات و لذت بردن از آنچه که بسیاری در ونزوئلا در نظر گرفتن یک لوکس.

"همه ی آب" گفت: Moscoso نشسته بر روی پله ها از دامنه کوه محله بلوک خاکستر خانه. "همه ما بهره مند شوند."

ونزوئلا بحران آب است اما آن را شروع به رانندگی در اعتراض به اقدامات فوق العاده — باندهای با هم به دکل سیستم های آب خود را و حتی دست حفاری چاه های کم عمق در صفحه اصلی. آب امروز حتی بیشتر مهم است به عنوان یک راه برای محافظت در برابر این بیماری همه گیر.

منتقدان دولت سوسیالیست سرزنش مزمن زیرساخت شکست در سال فساد و سوء مدیریت است که همچنین در سمت چپ به شبکه برق شکننده و نابود ونزوئلا یک بار-رونق صنعت نفت.

حدود 86 درصد از ونزوئلا گزارش داد غیر قابل اعتماد آب خدمات از جمله 11 درصد که هیچ در همه, با توجه به یک مارس بررسی 4,500 ساکنان غیر انتفاعی ونزوئلا رصدخانه از خدمات عمومی است.

María Eugenia گیل از کاراکاس-بر اساس غیر انتفاعی آب زلال بنیاد گفت: ساکنان هیچ انتخاب دیگری نسبت به شکار برای آب شکستن در سراسر کشور قرنطینه که تحمیل شد به سرعت گسترش جدید کروناویروس. آنها خود را در معرض بیماری و یا احتمالا گسترش این ویروس به دیگران, او گفت:.

"آنها نمی باید جایگزین" گیل گفت. "شما نمی توانید اقامت در خانه قفل شده است اگر شما آب ندارد."

رئیس جمهور نیکولاس مادورو دولت را متهم سیاسی دشمنان از تخریب ایستگاه های پمپاژ و به تازگی جشن خرید ناوگان 1,000 "سوپر تانکر" کامیون از چین برای رساندن آب به ساکنان.

که هیچ راه حلی برای Arcangel مدینه 66 که مردان جوان استخدام در محله به حفاری برای پنج روز قابل توجه آب در عمق چهار متر (13 فوت). او خریداری 200 $ارزش از لوله و پمپ به طوری که او می تواند به اشتراک گذاری آب با خانه های دیگر.

"ما رفت و چهار ماه بدون آب در حال اجرا گفت:" مدینه شکایت که در زمانی که شهر خطوط استفاده می شود به جریان هر دو هفته آب کثیف spewed از خود را فوستس.

"این یک برکت و رحمت" گفت: Medina, یکی از ده ساکنان در بخش خود را که در زمان اندازه گیری شدید. او بعد تا به حال به شکل از چگونه به خلاص شدن از شر این خاک توده ای در خیابان در جلوی خانه خود را.

Moscoso که با افتخار سازمان همسایگان خود را برای ساخت سیستم تخمین می زند که 5000 نفر در محله در حال حاضر آب است. آن شروع به جریان در می گفت: Moscoso که با این نسخهها کار در دفتر شهردار.

خود را بالای سطح زمین آب خط شروع می شود در تونل رها شده است و اجرا می شود از 1000 متر (از 3200 فوت) - تحت یک بزرگراه صحافی از قدرت قطب بیش از یک شهر و خیابان و به خانه های خود.

چهار دیگر محلات اجرا خطوط مشابه از تونل.

Moscoso گفت: آب کاملا امن است نوشیدن یک شیشه ای به عنوان مدرک. او کاهش یافته است به چه مقدار از آن هزینه آنها را پس از محور رها لوله ادعا که او تا به حال زمان برای اضافه کردن هزینه های.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"برای من آن را بی بها" Moscoso گفت.

___

اسکات اسمیت در توییتر: @ScottSmithAP

آخرین مطالب