خسارت آتش سوزی Leimert پارک چشم انداز تئاتر در طول نوسازی

قبل از سپیده دم اثر آتش سوزی آسیب جدی به تاریخی جنوب لس آنجلس تئاتر صبح روز سه شنبه گفته است.سقف چشم انداز تئا

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399

قبل از سپیده دم اثر آتش سوزی آسیب جدی به تاریخی جنوب لس آنجلس تئاتر صبح روز سه شنبه گفته است.

سقف چشم انداز تئاتر بوده و تحت نوسازی پس از 2018, گیر افتاد, آتش سوزی در اطراف 4:35 صبح در 4400 جلوگیری از Leimert بلوار در Leimert پارک با توجه به لس آنجلس آتش نشانی. بیش از 100 آتش نشان در پاسخ به این فروغ بود که زدم حدود 5 صبح با توجه به LAFD.

هیچ کس مجروح شد در این آتش اما محلی فعال Najee Ali نوشته شده یک ویدیو در Facebook نشان سوزاندن بقایای littering خارج از دکو هنر تئاتر که در سال 1931 افتتاح شد.

"وجود دارد هیچ چیز در داخل مبلمان ... اما در داخل به طور کامل سوخته. وجود دارد عمده آسیب های سقف," او گفت:. "این ساختمان در اصل نابود شده به جز ظاهر بیرونی."

تبلیغات

علت آتش سوزی هنوز روشن نیست. علی گفت: آتش بود به خصوص "ویرانگر" به او داده شده گسترده تر اقتصادی آسیب coronavirus همه گیر تا به حال ساخته در جنوب L. A.

تئاتر خریداری شد و در سال 1990 توسط بازیگر مارلا گیبس که به آن چشم انداز نام با توجه به لس آنجلس اداره امور فرهنگی. این شهر در نهایت در زمان بیش تئاتر و تبدیل آن به یک مرکز هنرهای نمایشی.

تئاتر است و پیش بینی شده است به عنوان بخشی از یک احیا کشش این شهر خواهد بود که در طول یک نور جدید راه آهن رفت و آمد خط.

در سال گذشته شهرستان دردار پارک مجاور به عنوان بخشی از تئاتر نوسازی و تلاش برای جلوگیری از افراد بی خانمان از خواب در داخل ساختمان هر چند گاه ظهور کرده است تا در خارج از تئاتر است.

تبلیغات

آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب