Tom Petty خانواده نمی خواهند برگ برنده خود را با استفاده از موسیقی برای 'کمپین نفرت'

بزرگنمایی این تصویر Tom Petty مطرح شده در نیویورک در سال 1976. روز شنبه, خرده املاک صادر متوقف و دست

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Tom Petty مطرح شده در نیویورک در سال 1976. روز شنبه, خرده املاک صادر متوقف و دست بردارد منظور مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی و پس از آن با استفاده از آهنگ خود را در یک تجمع. Richard E. Aaron/Redferns پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Richard E. Aaron/Redferns

خانواده از اواخر آمریکایی راک افسانه Tom Petty فرستاده است بس و دست برداشتن نامه به تهمت مبارزات انتخاباتی و پس از آن لعنتی آهنگ "I won't Back Down" در رئیس جمهور تجمع در Tulsa, Okla.

در بیانیه ای که به خرده حساب توییتر در شنبه خانواده گفت: استفاده از این آهنگ بود که "به هیچ وجه مجاز است."

"هر دو در اواخر Tom Petty و خانواده خود را بصورتی پایدار و محکم ایستادن در برابر نژادپرستی و تبعیض از هر نوع" بیانیه بخوانید. "تام خرده هرگز می خواهید آهنگ های خود را با استفاده از یک کمپین نفرت. او دوست داشت به مردم را هم."

خرده که یک اتفاقی مواد مخدر مصرف بیش از حد در 66 سال, در سال 2017 گفت: "من نمی خواهد به پایین" تا به حال قوی ترین تاثیر را در طرفداران خود را. این آهنگ منتشر شد و در سال 1989 در خرده آلبوم ماه کامل تبالهام شنوندگان را به او ارسال پیام در مورد چگونه به آنها کمک کرد تا از طریق بار دشوار است.

"او به من گفت که او شنیده یا در جایی خوانده که آن را به ارمغان آورد یک دختر را از کما" بیوه اش دانا خرده NPR گفت در سال 2019. "او از آهنگ های مورد علاقه و آنها بازی کرد و آمد او را از کما که ذهن خود را منفجر."

"بسیاری از مردم از من بپرسید چه بود تام واقعا مانند" خرده bandmate Mike Campbell گفت: در سال 2019. "و این که او است. او عقب ننشستند. ... او ایستاده بود تا به همه است. هیچ کس به او گفت که چه باید بکنید."

روز شنبه, خرده خانواده گفت: او نوشت: آهنگ "برای آدم های فلک زده به صورت مشترک و برای همه است."

"ما اعتقاد داریم در امریکا و به اعتقاد ما در دموکراسی" خانواده گفت. "اما دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به نمایندگی از آرمان های شریف یا. ما از آنها بدم میاید برای طرفداران که در حال به حاشیه رانده شده توسط این دولت به فکر ما همدست در این استفاده است."

Benmont Tench III عضو موسس Tom Petty and The Heartbreakers تکرار خانواده تمایلات tweeting: "دوم. کاملا." در یک Instagram پست او گفت: "من به هیچ وجه تایید مغلوب ساختن پیشی جستن حتی سوت زدن هر قطعه از موسیقی همراه با گروه ما. من امیدوارم که به اندازه کافی روشن."

سیاستمداران و مبارزات انتخاباتی در ایالات متحده به طور معمول به استفاده از هر موسیقی آنها را انتخاب کنید برای تظاهرات به عنوان طولانی به عنوان آنها را برای پرداخت حقوق. اما متعدد هنرمندان خواسته اند تهمت به استفاده از موسیقی خود را از جمله نیل جوان Adele, Guns N' Roses, Pharrell زمین باد و آتش ملکه REM مایکل استیپ, The Rolling Stones, ریحانا و Aerosmith, استیون تایلر.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب