California sheriff می گوید زندانیان سعی کردم به خود آلوده

لس آنجلس - دو گروه از زندانیان در لس آنجلس زندان سعی در آلوده خود را با کروناویروس توسط های آب و ماسک و ظرف دو

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

لس آنجلس - دو گروه از زندانیان در لس آنجلس زندان سعی در آلوده خود را با کروناویروس توسط های آب و ماسک و ظرف دو هفته 30 زندانیان آزمایش مثبت مقامات روز دوشنبه گفت:.

کلانتر الکس بیانوبا در یک جلسه نشان داد نظارت ویدئوها از دو خوابگاه واحد در شمال تادیبی شهرستان در کستیک.

فیلم اسیر زندانیان در یکی از واحد های یک ظرف آب داغ و دیگران در یک واحد دوم خرناس یک ماسک.

کلانتر گفت: زندانیان با استفاده از آب گرم را امتحان کنید به منظور بالا بردن درجه حرارت خود را درست قبل از یک پرستار به بررسی آنها. یک درجه حرارت بالا یک علامت برای کوروناویروس.

بیانوبا گفت: زندانیان به اشتباه معتقد بودند که اگر آنها آلوده شدند آنها را آزاد شود.

"این ناامید کننده ای است و آن را دلسرد کننده است," او گفت:.

هیچ یک از 30 زندانیان مورد نیاز مراقبت ويژه زمانی که آنها بیمار بودند هر چند برخی از متوسطی علائم و گفت: بروس تعقیب گروه دستیار کلانتر از بازداشت ، هیچ زندانی در زندان شهرستان سیستم — بزرگترین در کشور فوت کرده اند از ویروس.

زندان ها و زندان ها در سراسر کشور تبدیل شده اند flashpoints در این بیماری همه گیر. بیش از 25000 زندانیان آلوده شده اند و حدود 350 نفر در سراسر کشور — از Rikers Island در شهر نیویورک به فدرال و ایالتی و محلی lockups ساحل به ساحل با توجه به غیر رسمی شمارش نگهداری می شود توسط COVID-19 پشت میله های زندان اطلاعات پروژه های اجرا شده توسط UCLA قانون است.

در کالیفرنیا پنج زندانی در یک زندان ایالتی در سن برناردینو کانتی فوت کرده اند از COVID-19 عوارض و شیوع بیماری در فدرال penitentiaries در پایانه جزیره در سن پدرو و بردسير در نظر گرفته میان این کشور را بدترین.

اما در لوس آنجلس در اواسط ماه آوریل شمال تادیبی شهرستان نه تنها یک COVID-19 مورد است. روز بعد نه زندانیان پرچم به عنوان به طور بالقوه بیمار چیس گفت.

نمایندگان شده بود بررسی و نظارت تصویری در تلاش برای دیدن اگر زندانیان به لحاظ اجتماعی فاصله و با استفاده از ماسک خود را هنگامی که "حقیقت و ببین ما تصادفا در سراسر فیلم است که بسیار نگران کننده برای ما" چیس گفت.

اواسط مارس تصویری نشان داد گروهی از زندانیان عبور در اطراف یک ماسک و خرناس آن است. به عنوان مقامات در حال بررسی است که حادثه آنها پیدا کردن در مورد مورد دوم که در آن زندانیان جرعه جرعه از همان ظرف آب در اواخر ماه آوریل است.

در عرض دو هفته 21 زندانیان در ظرف آب مورد تا به حال COVID-19 و نه زندانیان از ماسک حادثه بیمار چیس گفت.

او گفت: هیچ مدرکی وجود ندارد که ماسک یا ظرف آب آمد از آلوده زندانی و زندانیان ممکن است فقط در تلاش برای گسترش این ویروس اگر آنها آن را به حال. هیچ زندانی را پذیرفته و به یک طرح.

چیس گفت: معاونان او نیاز به آموزش بهتر به زندانیان در مورد ویروس و شدت اقدامات خود را.

"ما مسئول مراقبت از خود" چیس گفت. "است که شامل حفاظت از آنها را از خود."

بخش کلانتر منتشر کرده است بیش از 5000 زندانی در طول همه گیر برای ایجاد اجتماعی بیشتر فاصله.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

بخش آزاد زندانیان با استفاده از چندین مدارک از جمله اگر آنها ظرف 60 روز از انتشار. زندانیان که آزمایش مثبت برای این ویروس می تواند منتشر شود.

زندانیان که در انتظار COVID-19 نتایج آزمون برگزار می شود در مرکز شهر زندان به بیمارستان یا درمان در شهرستان بیمارستان اگر علائم شدید تر است.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است. اکثریت قریب به اتفاق مردم بهبود می یابند.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن