سازمان ملل: 700 نفر را در سوریه اردوگاه برای خانواده

تانزانیا تانزانیا - U. N. مبارزه با تروریسم گفت: رئیس دفتر خود اطلاعات دریافت شده که 700 نفر به تازگی در دو ار

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399

تانزانیا تانزانیا - U. N. مبارزه با تروریسم گفت: رئیس دفتر خود اطلاعات دریافت شده که 700 نفر به تازگی در دو اردوگاه در شمال شرق سوریه که در آن در مورد 70,000 عمدتا زنان و کودکان متصل به اردوغان بازداشت "بسیار وخیم شرایط است."

ولادیمیر Vorontsov گفت: در یک کنفرانس خبری گفت مردم از جمله کودکان درگذشت "کمبود دارو, کمبود مواد غذایی" در al-Hol و Roj اردوگاه که نظارت کردی به رهبری نیروهای متفقین با ایالات متحده که پیشگام مبارزه علیه گروه افراطی.

او گفت: مرگ و میر در اردوگاه های ایجاد "احساس خشم."

Vorontsov خواست جامعه بین المللی برای مقابله با "این مشکل بزرگ" از چه چیزی برای انجام با این افراد گفت: نگه داشتن آنها را در اردوگاه های "بسیار خطرناک است."

او هشدار داد که "آنها می تواند در ایجاد مواد منفجره است که می تواند بسیار مفید برای تروریست ها به راه اندازی مجدد فعالیت های خود را" در سوریه و عراق است.

دولت اسلامی, که پس از کنترل swathes بزرگی از عراق و سوریه خود را از دست داد آخرین سوریه پایگاه در اوایل سال 2019. اما با وجود از دست دادن آن خودخوانده خلافت U. N. کارشناسان خبر داد و گفت که این گروه افراطی است نصب شده است به طور فزاینده ای پررنگ حملات در سوریه و عراق و برنامه ریزی برای عبور از آن مبارزان در بازداشتگاه.

در علاوه بر این به al-Hol و Roj اردوگاه کردی مبارزان در حال نگهبانی هزاران نفر از مبارزان و پسران در زندانها.

پس از داعش از دست کنترل نفت خیز جنوب شرق ترکیه حمله از مناطق در امتداد مرزهای خود در ماه اکتبر گذشته و در حال حاضر کنترل slivers زمین در بسیار پیچیده منطقه است. وجود تنش بین ترکیه و متفقین مبارزان و کردی گروه که آنکارا در نظر تروریست ها. علاوه بر این صدها نفر از نیروهای ایالات متحده باقی می ماند در شمال شرق سوریه.

این گروه بین المللی بحران گزارش شده در مارس 7 که وجود دارد 66,000 زنان و کودکان در al-Hol و 4000 در Roj بسیاری از آنها از بستگان است که افراط گرایان "اما برخی از سابق وابسته به این گروه خود را دارند." بروکسل-بر اساس فکر می کنم تانک گفت که اکثریت هستند یا سوری یا عراقی با اعداد تقریبا تقسیم و در اطراف 13,500 از کشورهای دیگر هستند.

این گروه گفت که فعالان حقوق بشر توصیف بازداشت sites "را به عنوان زده با سل و خطرناکی به سر می برند با یکی صحبت از `چشمگیر نرخ مرگ و میر'."

Vorontsov گفت: "هیچ کشور می خواهم به این افراد با این بسیار منفی و بسیار خطرناک تروریستی پس زمینه."

اما او وجود دارد گفت: حدود 9000 کودکان و اولویت اول باید برای نجات کسانی که زیر 6 سال "از آنجا که در این دوره از زمان کودکان کاملا در موقعیت به تعلیم."

Vorontsov گفت: ایران از مبارزه با تروریسم که او سر هل دادن این موضوع به شدت با کشورهایی که شهروندان بازداشت هستند.

تنها تعداد کمی در حال بازگرداندن شهروندان خود از جمله کشورهای آسیای مرکزی ایالات متحده و روسیه, او گفت:.

زنان "سخت تر از داستان" Vorontsov گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

وجود دارد "قربانیان تروریسم" که درک نمی کنند آنچه که آنها انجام می دهند زمانی که آنها همراه مردان در خانواده خود به سوریه و عراق گفت: "اما وجود دارد مقدار زیادی از رادیکال زنان در میان بازداشت افراد در اردوگاه."

Vorontsov گفت: او معتقد است که راه رو به جلو است که به تعقیب زنان و سپس بازسازی و سامان دادن آنها به جامعه است اما او اذعان کرد که آن را "بسیار به چالش کشیدن موضوع است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب