بودن در امریکا امروز: به اشتراک گذاشتن تجربه خود را

بزرگنمایی این تصویر معترضان نشان می دهد در خارج از سوزاندن 3 حوزه پلیس ساختمان در مینیاپولیس در روز

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

معترضان نشان می دهد در خارج از سوزاندن 3 حوزه پلیس ساختمان در مینیاپولیس در روز پنج شنبه. تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که در بازداشت پلیس دوشنبه, شکست در مینیاپولیس برای سومین شب متوالی. جان Minchillo/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Minchillo/AP

اعتراضات گسترده در سراسر کشور باید به دنبال چند با مشخصات بالا و میر ناشی از آفریقایی-آمریکایی ها در هفته های اخیر از جمله جورج فلوید Ahmaud Arbery و Breonna تیلور و همچنین اتهامات پروفایل نژادی از زن در تماس با پلیس در birdwatcher در پارک مرکزی به پلیس در تگزاس برگزاری یک مرد با زور اسلحه پس از آنها گفت: او یک علامت توقف.

NPR می خواهم به شنیدن در مورد واکنش خود را به این حوادث و تجربه شخصی خود را به عنوان یک فرد سیاه و سفید در آمریکا است. لطفا به اشتراک گذاشتن داستان خود را و یک خبرنگار ممکن است با شما تماس.

خود را تسلیم اداره خواهد شد توسط ما به طور کلی شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی. به عنوان سیاست حفظ حریم خصوصی می گوید: ما می خواهیم به شما آگاه باشید که ممکن است شرایطی است که در آن معافیت ارائه شده تحت قانون برای فعالیت های روزنامه نگاری و یا آزادی بیان ممکن است نادیده گرفتن حقوق و حریم خصوصی شما ممکن است در غیر این صورت باید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب