توماس Chatterton ویلیامز در بحث انتقاد و نامه در مجله هارپر را'

بزرگنمایی این تصویر توماس Chatterton ویلیامز همراه با بیش از 150 روزنامه نگاران, نویسندگان و, نویسند

توسط MINERALNEWS در 22 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

توماس Chatterton ویلیامز همراه با بیش از 150 روزنامه نگاران, نویسندگان و, نویسندگان, با انتشار نامه decrying به "عدم تحمل آب و هوا که در همه طرف" بحث در مجله هارپر را. توماس Chatterton ویلیامز پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
توماس Chatterton ویلیامز

توماس Chatterton ویلیامز همراه با بیش از 150 برجسته روزنامه نگاران, نویسندگان و, نویسندگان, با انتشار نامه decrying آنچه از آن به نام "تحمل آب و هوا که در همه طرف" بحث در مجله هارپر را در روز سه شنبه سوخت یک گرم جنجال بر رایگان سخنرانی امتیاز و نقش رسانه های اجتماعی در گفتمان عمومی.

"تبادل آزاد اطلاعات و ایده های حیاتی یک جامعه لیبرال است که روزانه در حال تبدیل شدن بیشتر تنگ شده" نامه متحده است. "در حالی که ما آمده اند به انتظار این رادیکال راست censoriousness نیز گسترش بیشتر به طور گسترده ای در فرهنگ ما: یک عدم تحمل مخالف انداز رواج عمومی بشود و طرد و تمایل به حل پیچیده سیاست در یک خیره کننده اخلاقی یقین است."

در این نامه به نقل های مختلف مضرات آن می گوید باعث شده اند تا این امور و نتیجه می گیرد که "محدودیت بحث که آیا با سرکوب دولت و یا یک جامعه تحمل همواره لطمه می زند و کسانی که فاقد قدرت می کند و هر کس کمتر قادر به مشارکت دموکراتیک. راه برای شکست دادن ایده های بد است که با قرار گرفتن در معرض استدلال و اقناع و نه با تلاش برای سکوت و یا می خواهید آنها را دور."

ویلیامز یک نویسنده و ستون نویس مجله هارپر را و کمک کننده به The New York Times Magazine, NPR گفت این نامه به معنای دفاع از هر کس "حق استدلال می کنند و به ایده اگر آنها معیوب آنها را در معرض نور روز و مقابله با آنها را به طور موثر است."

این نامه بلافاصله مواجه میکند. حداقل دو امضاء کنندگان فاصله خود را از آن. برخی از منتقدان استدلال می کنند که از جمله امضا از برخی نویسندگان از جمله J. K. Rowling — ساخته شده است که نظرات دیده می شود به عنوان transphobic در توییتر — زمان به دور از احساسات این نامه در دسترس نباشد. یک گروه از بیش از 160 نویسندگان و روزنامه نگاران و دانشگاهیان و دیگران در پاسخ نامه های خود را در هدف که استدلال می کرد که مشکلات بسیار در مجله هارپر را نامه میسازد نمی روند.همه در همه ،

"در استدلال خود اشاره به, اما به وضوح پخش کردن نمونه های خاص و بسیار تضعیف می شود آنها را منصوب و خود را به رعایت" ضد-نامه بخوانید. "در حقیقت, سیاه و سفید, قهوه ای و تجاوز+ مردم — به خصوص سیاه و ترانس مردم — هم اکنون می توانید نقد نخبگان عموم و نگه دارید و آنها را پاسخگو اجتماعی; به نظر میرسد این نامه بزرگترین نگرانی است. چه شاید حتی بیشتر گریتینگ برای بسیاری از امضا کنندگان این است که یک نقد طولانی خود را برگزار انداز قانع کننده است."

برخی از مردم امضا counter-نامه ناشناس اما شامل وابستگی های حرفه ای. (حداقل چهار نفر ظاهرا در ارتباط با NPR امضا counter-نامه; هیچ زمان NPR News کارکنان امضا هارپر نامه.)

ویلیامز صحبت با NPR میشل مارتین در همه چیز در نظر گرفته, در مورد اینکه چرا او به هر چیز نوک تیز در تهیه این نامه آنچه در آن بود به انجام رساندن و چگونه آن را دریافت کرده بود ،


نکات برجسته مصاحبه

چه انگیزه او برای نوشتن نامه

آن را نه یک رویداد خاص آن نوع از خلق و خوی و یا آب و هوا است که خودم و چند تا از دیگر تدوین کنندگان بحث شده است برای برخی از زمان در حال حاضر و آن را در اوایل ماه ژوئن است که ما شروع به فکر کردن که شاید ما را با هم دریافت کنید و چیزی بنویسید و ببینید اگر کسی بتواند آن را امضا کند.

در این انتقاد که برخی از امضاء کنندگان متهم شده اند تراجنسی و حضور خود را در این نامه دیده می شود به عنوان excusing خود تعصب

اینها اصولی است که هر کسی می تواند ثبت نام و که همه باید در واقع قادر به رعایت است. و من فکر می کنم که بخشی از آنچه در این نامه است که تلاش برای انجام این کار در تلاش است به استدلال می کنند در برابر این ایده که شما باید به اطراف نگاه کنید و گوگل هر بیانیه ای که کسی در لیستی تا به حال گفت: می دانم که اگر شما احساس می کنید راحت امضای آن است. نکته این است که این بی ربط است.

اگر او انجام آنچه او امیدوار به

آنچه که من فکر می کنم ما این است که ما نقل مکان کرد و سوزن کمی در برخی از این فضاهای. کسی که به اطراف نگاه کن و بگو: "در حقیقت بسیاری از این افراد در لیست من هنوز هم می خواهید برای کار با. من هنوز هم می خواهید به Netflix سازگاری برخی از کار خود را. من هنوز هم می خواهید آنها را به پادکست ها و یا گزارش در نیویورک تایمز و یا نیویورکر." و بنابراین من باید به در نظر گرفتن نقطه نظر خود را از بیش از حد نه تنها این نوع از شلاق تا اوباش آنلاین است که بیچهره و اینجور که من هرگز در تعامل با, اما به نوعی در حال حاضر نافذ درونی رژیم بخش منابع انسانی.

من فکر می کنم ما منتقل سوزن کمی در مردم درک کنند که وجود ندارد در واقع نزدیک به حد اجماع در برخی از این حرکات به عنوان آن ممکن است گاهی اوقات به نظر می رسد اگر شما صرف زمان بیش از حد در توییتر.

جما Watters, Janaya ویلیامز و Tinbete Ermyas تولید و ویرایش صدا نسخه ای از این داستان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب