پژو 205 : بزرگ مرد کوچک؛ معرفی جذاب ترین هاچ بک فرانسوی تاریخ

این خودرو به لطف پیشرانه توربو 400 اسب بخاری، سریعترین خودرو خیابانی جهان لقب گرفت و به سرعت نمونههای ساخته ش

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

این خودرو به لطف پیشرانه توربو 400 اسب بخاری، سریعترین خودرو خیابانی جهان لقب گرفت و به سرعت نمونههای ساخته شده آن به فروش رسیدند و سودی برای فراری جمع کردند که در نهایت برای ساخت مدلی همانند F40 نیز صرف شد. این خودرو به لطف پیشرانه توربو 400 اسب بخاری، سریعترین خودرو خیابانی جهان لقب گرفت و به سرعت نمونههای ساخته شده آن به فروش رسیدند و سودی برای فراری جمع کردند که در نهایت برای ساخت مدلی همانند F40 نیز صرف شد. 207i از سال 1389 به بازار داخلی عرضه شد و به لطف روند نه چندان سریع پیشرفت صنایع خودرو سازی این محصول نیز در کنار خانواده 206 به یکی از خودروهای محبوب بازار تبدیل شد. پیاده روی های طولانی را فراموش کنید تا آنچه را که برای شرکت خود می خواهید ، پیدا کنید ، این همه به لطف سیستم عامل های اینترنتی است. شما می توانید بلافاصله با آرامش از ما بپرسید ، ما مصمم هستیم که به سوالات و نظرات شما پاسخ دهیم. در فروشگاه ما آنلاین شما می توانید برای تجهیز دفتر کار خود ، فهرست گسترده ای از مدل ها تهیه کنید ، هر آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.

بنیاد دوم: از تبلیغاتی که ممکن است به وجود بیاید استفاده کنید.اعتراض دوم: وقتی که شما یک مدل انتخاب کرده اید، آن را به سبد خرید خود ارسال کنید.استدلال اول: اطلاعات دقیق خود را هنگام پرداخت پرداخت کنید.علت اول: به عنوان آخرین مرحله ، صبور باشید و منتظر رسیدن خرید خود از اینجا کلیک نمایید طریق پست باشید. پژو 106 رالی نیاز به سر خوردن دارد ، سعی کنید تا حد ممکن ترمز بگیرد و موتور را همیشه روشن نگه دارد ، در حالی که 205 را می توان حتی با کثیف ترین حالت رانندگی کرد. La پژو 106 رالی 205 گاتمن آنها مشترکات زیادی دارند ، با دو موتور تنفس طبیعی که دوست دارند با سرعت بالا کار کنند و دو سیستم ترمز شگفت انگیز کارآمد. قدرت این موتور کاربراتوری ۹۳ اسب بخار بود ولی گونهای ارتقا یافته این موتور مجهز به سوخت رسانی انژکتوری قدرتی برابر با ۱۰۱ اسب بخار داشت که برای استفاده در پژو ۲۰۵ رالی آماده شده بود. مدل ارتقا یافتهٔ این پیشرانه با نام ئیسی۵ بر روی پژو ۳۰۱، سیتروئن سی-الیزه و پژو ۲۰۸ نسل دوم بهکار گرفته شدهاست که ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. موتورهای تییو پیاسای (به انگلیسی: PSA TU engine) یک خانواده کوچک از موتورهای چهارسیلندر مورد استفاده در دامنه گستردهای از خودروهای پژو و سیتروئن است.

موتور TU5 در مسابقات اتومبیل رانی نیز توسط سیتروئن و پژو استفاده میشد. با معرفی استاندارد یورو ۳ این موتور به سامانه سوخترسانی انژکتوری چند نقطهای مجهز شد. پس از این اظهار نظر نیره پیروز بخت رئیس سازمان استاندار نیز چند ماه بعد و در آبان 98 از توقف تولید پژو 405 در ایران خودرو خبر داد و گفت:در جلسه شورای عالی استاندارد مصوب شد تولید پراید به طور کامل از ابتدای مرداد ۹۹ متوقف شود و در عین حال تولید پژو ۴۰۵ جی الایکس نیز از ابتدای خرداد ۹۹ متوقف خواهد شد. ↑ «پیشرانه ی جدید "پژو" به ایران خودرو آمد». این موتور مقدمهای برای شکلگیری موتورهای جدید سری پرینس پیاسای و بامو محسوب میشود. موتور تییو۲ حجمی معادل ۱۲۹۴ سانتیمتر مکعب دارد و قطر پیستون و کورس آن به ترتیب عبارتند از ۷۵ و ۷۳ میلیمتر. قیمت هایی که در وب سایت ما وجود دارد فوق العاده است و این چیزی است که هر فروشگاه آنلاین نمی تواند شما را جذب وب سایت شخصی کند.

همچنین چراغ های این خودرو نیز متفاوت است که در برهه ای شرکت ایران خودرو از این چراغها بروی 206 تیپ 5 استفاده میکرد و به 《چراغ صادراتی》 معروف است. این موتور توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو در خانواده تولیدی پژو مورد استفاده قرار گرفتهاست. تیم موتور اسپرت پژو نیز موتور چهار سیلندر خودرو را به سیستم تزریق سوخت بوش K-Jetronic و سرسیلندر 16 سوپاپ جدید و توربوشارژر Kuhnle، Kopp & Kausch برای قدرت بیشتر مجهز کردند. بنابراین یک خودرو کاملاً جدید با هیبتی شبیه به یک 205 توسط تیمی به رهبری ژان تاد از نو طراحی شد. براساس نمونه مسابقهای 205 اما 200 دستگاه 205 T16 با پیشرانه 200 اسب بخاری تولید شده که به نحوی وامدار پیروزیهای استثنائی برادران مسابقهای خود هستند. به احتمال زیاد فرشهای اتومبیل پژو 307 که می خواهید پیدا کنید موجود نیست یا در فروشگاه آنلاین ما وجود ندارد. آنها تجهیزات ضروری هستند که برای اداره یک شرکت یا انجام یک کار آموزشی استفاده می شود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اینجا کلیک کنید لطفا از صفحه ما بخواهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 6 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402