پلیس هند کشتن و جنایت بالا مظنون در مرگ و میر از 8 افسران

لکنو هند - یک مظنون در ده ها تن از جرائم از جمله قتل هشت افسر پلیس در هفته گذشته بود به ضرب گلوله جمعه در بازد

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399

لکنو هند - یک مظنون در ده ها تن از جرائم از جمله قتل هشت افسر پلیس در هفته گذشته بود به ضرب گلوله جمعه در بازداشت پلیس در حالی که گفته می شود در تلاش برای فرار, مقامات گفت.

Vikas Dubey ربوده اسلحه از افسران پس از وسیله نقلیه خود را لغو و در یک بزرگراه در نزدیکی هند شمالی شهر کانپور و تلاش برای فرار و گفت: افسر پلیس Mohit Aggarwal. او گفت: Dubey درگذشت در یک تبادل آتش.

Dubey در 40s او داده بود را در مرکز شهر اوجائین روز پنج شنبه پس از یک هفته ای جستجو کنید. او رانده می شود در یک کاروان پلیس به کنپور که در آن هشت نیروی پلیس کشته شدند.

او اعتقاد بر این است که ارتباط با دولت و سیاستمداران و پلیس. دو افسر پلیس دستگیر شده بودند در این هفته به اتهام اوج او در مورد حمله پلیس به خانه خود آخرین جمعه است.

Amarnath Aggarwal تقابل کنگره رهبر حزب متهم پلیس از قتل Dubey. "این یک پیش تعیین شده قتل است. آن را متعهد و با انگیزه است که Dubey نیست فاش کردن نام افراد ارائه شده است که حمایت و حفاظت از او."

Dubey این باند از مجرمان متهم به ضرب ambushing افسران که آمده بودند برای دستگیری آنها. آنها مسدود شده در جاده ها با بیل و اخراج از پشت بام به پلیس گفت:. پنج افسر نیز مجروح و مهاجمان فرار قبل از تقویت پلیس می تواند در رسیدن به این منطقه است.

اوتار پرادش با جمعیت 230 میلیون دلار است که یکی از فقیر ترین کشورهای هند. آن را نیز به عنوان یکی از مهمترین lawless با حوادث مسلح سرقت آدم ربایی برای گرفتن باج و جنایت علیه زنان با توجه به ملی جرم ثبت دفتر.

Dubey گفته بود درگیر در 60 مورد از قتل, سرقت و آدم ربایی. در میان آنها بود و کشتار محلی Bharatiya Janata Party رهبر Santosh Shukla در یک ایستگاه پلیس در سال 2001. دو پلیس نیز کشته در حمله.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن