کشته شدن ۸ ساله، ۲ بزرگسال در جريان تيراندازی شيکاگو مجروح شدند

شیکاگو - یک دختر 8 ساله کشته شد و دو بزرگسال پس از اصابت گلوله شامگاه دوشنبه در شیکاگو در حالی که آنها در حال

توسط MINERALNEWS در 18 شهریور 1399

شیکاگو - یک دختر 8 ساله کشته شد و دو بزرگسال پس از اصابت گلوله شامگاه دوشنبه در شیکاگو در حالی که آنها در حال سفر با یک وسیله نقلیه در سمت جنوبی شهر بودند، به شدت زخمی شدند.

برایان مک درموت، رئیس عملیات پلیس شیکاگو می گوید این تیراندازی اندکی پیش از ساعت ۶ بعد از ظهر در محله کاناریویل رخ داد.

به گفته پلیس، این دختر با مادرش و دو بزرگسال دیگر در یک اس یووی سوبارو بود که در خیابان ۴۷ ام و خیابان یونیون در چراغ قرمز توقف کردند و یک دوج شارژر پشت سر آن ها بود. به گفته پلیس، هنگامی که چراغ توقف سبز شد، پلیس گفت کسی در شارژر آتش گشود و به کودک، یک مرد ۳۱ ساله و یک زن ۳۰ ساله ضربه زد.

سپس شارژر یک نوبت U ساخت و از صحنه فرار کرد.

مک درموت می گوید این کودک به بیمارستان کودکان کومر برده شد و در آنجا مرده اعلام شد.

مک درموت دوشنبه شب در محل حادثه به خبرنگاران گفت: «من در برابر شما ایستاده ام، غمگین و خشمگین شده ام که کودک دیگری در خشونت های بی معنی اسلحه در شهر شیکاگو جان خود را از دست داده است.»

مقامات آتش نشانی شيکاگو گفتند زن و مرد در وضعيت وخيمی به مرکز پزشکی دانشگاه شيکاگو برده شدند و هر کدام دچار اصابت گلوله به پشت شدند.

مک درموت می گوید مادر کودک متوفی در آن زمان در اس یووی بود و در این تصادف زخمی شد. او در شرایط خوبی به مرکز پزشکی دانشگاه شیکاگو برده شد.

دفتر معاینه پزشکی شهرستان کوک جزئیاتی در مورد مرگ کودک منتشر نکرده است. این دختر ششمین فرزند ۱۰ یا جوان تر است که از اواخر ژوئن در شیکاگو کشته می شود، بر اساس داده های شیکاگو سان تایمز.

تا اواخر دوشنبه شب، در تيراندازی های آخر هفته روز کارگر در سراسر شهر دست کم هفت نفر کشته و ۳۹ نفر ديگر مجروح شدند.

آمار شیکاگو تریبون نشان می دهد که تا کنون در سال ۲۰۲۰ دست کم ۱۷۵ کودک ۱۶ ساله یا جوان تر در شیکاگو تیرباران شده اند که دست کم ۲۱ کودک از آن ها جان خود را از دست داده اند. در مجموع در سال جاری بيش از ۲۸۵۰ نفر در اين شهر مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند که دست کم ۴۶۴ نفر از آنها مرگبار هستند.

بارگذاری...

بارگیری... بارگیری... بارگیری... بارگیری... بارگیری...

بارگذاری...



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب