رهبر کالیفرنیا حزب جمهوریخواه دارای یک استراتژی برای موفقیت: هرگز ذکر تهمت

اگر رهبر حزب جمهوری خواه کالیفرنیا به حال او راه جولان نامزدها در این دولت هرگز ذکر است رئیس جمهور مغلوب ساختن

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398

اگر رهبر حزب جمهوری خواه کالیفرنیا به حال او راه جولان نامزدها در این دولت هرگز ذکر است رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن نام و نام خانوادگی.

نه این که جسیکا Millan پترسون سطل زباله مغلوب ساختن پیشی جستن — آن را سخت به تصور کنید که یک دولت جمهوری خواه رهبر badmouthing یک توافق رئیس جمهور — اما او بلعد انتخابات مانند هر سیاسی pro. و نظر سنجی به طور مداوم نشان می دهد که در طول بیشتر از کالیفرنیا مغلوب ساختن پیشی جستن نام خاک است.

آخرین نظرسنجی توسط حزبی سیاست عمومی موسسه کالیفرنیا یافت می شود که به احتمال زیاد در میان رای دهندگان 94 درصد از دموکرات ها و 57 درصد از مستقل رد از مغلوب ساختن پیشی جستن عملکرد شغلی. آن تصویب شد 84 درصد از جمهوری خواهان, اما آنها به تبدیل شدن به طور فزاینده ای کمیاب در کالیفرنیا است.

بنابراین برای هر نامزد جمهوری خواه در حال اجرا در یک رقابتی منطقه در برابر حزب دموکرات گرمی استقبال از رئیس جمهور منفور خواهد بود یک رای-قاتل.

تبلیغات

پترسون معاون کالیفرنیا حزب جمهوریخواه می گوید قانونی نامزدها باید کمپین تنها به دولت و مسائل محلی و جلوگیری از تمام افراد ریاست جمهوری.

کنگره نامزدها ممکن است سلب ایالت ورمونت برنی ساندرز' تماس برای تک پرداخت کننده دولت تنها بیمه سلامت — گره زدن آن به همه دموکرات — اما آنها باید به طور مشابه تمرکز بر مشکلات روزمره کالیفرنیا رای دهندگان او می گوید:.

"تمرکز ما در کالیفرنیا است که در نگه داشتن آن را محلی" پترسون به من گفت وقتی پرسید که چگونه نامزدهای جمهوری خواه باید مسئولیت رسیدگی به مغلوب ساختن پیشی جستن. "ما در حال رفتن به صحبت کردن در مورد چیزهایی که در اینجا اتفاق می افتد و تاثیر رای دهندگان زندگی — تمرکز بر آنچه اتفاق می افتد در ساکرامنتو. دموکرات ها به ما داده اند تا حد زیادی به کار با."

او همچنین می خواهم با تغییر واژگان از دولت و سیاستمداران است. آنها می خواهم دور ساکرامنتو-صحبت و بحث را به رای دهندگان در کلمات ساده در مورد خود را مشکلات روزانه و نگرانی.

تبلیغات

"هر کس در ساکرامنتو در زبان های مختلف" او شکایت می کند.

مانند? "'لایحه شماره' 'نویسندگان' و 'نویسندگان,' 'جلسات' 'اصلاحات.'"

خوب آره پایه زبان حاکم احتمالا تدریس در دبیرستان تعلیمات مدنی کلاس. اما آن را سریع چشم جداره و خواب آلودگی.

"آنها باید به رای دهندگان در مورد چقدر بیشتر برخی از [دموکراتیک پیشنهاد] است رفتن به هزینه آنها را به عنوان مالیات دهندگان" پترسون می گوید. "بحث در مورد مسائلی که مهم به مردم است."

یک چیز بیشتر او می گوید: سیاستمداران جمهوری خواه باید نشان می دهد تا ،

"دموکرات ها نشان می دهد تا" پترسون می گوید. "بسیاری از رای دهندگان فکر نمی کنم جمهوری خواهان مراقبت در مورد مشکلات خود را."

او به این معنا نیست که صرفا در کمپین جمع آوری اعانه. او صحبت کردن در مورد در جلسات در منزل و سالن و محلی hangouts برای گوش دادن به رای دهندگان مشکلات و بحث در مورد راه حل — "درگیر شدن هر جامعه" و به دست آوردن اعتماد است.

پترسون نشان داد تا در دفتر من روز دیگر به بحث در مورد چگونه او را در تلاش برای بازسازی فروپاشید کالیفرنیا از حزب جمهوریخواه یک سال پس از انتخاب شدن خود را رئیس یک دولت کنوانسیون. او بیان پر انرژی و زرنگ و دانا. نمایندگان خود را انتخاب بیش از یک فتنه محافظه کار است. پترسون زد به عنوان یک پراگماتیست.

تبلیغات

ساکرامنتو مشاور و مشاور سابق رژیم صهیونیستی. آرنولد شوارتزنگر کاساندرا Pye, که سیاه و سفید است, گفت, این بار در کنوانسیون:

"ما شده است یک حزب است که اساسا یک چهره است که در درجه اول سفید و مرد و پیر. از آن زمان ما به نوبه خود این حزب را به یکی دیگر از نسل و به برخی از مردمی که بیشتر شبیه بقیه کالیفرنیا."

پترسون در انتخابات یک گام مهم در این جهت است. او اولین لاتین و اولین زن انتخاب شود سر از کالیفرنیا حزب جمهوری خواه.

علاوه بر این دو رهبران جمهوریخواه مقننه در زنان: بهداشت ، Shannon گرو Bakersfield و Assemblywoman ماری Waldron Escondido.

مادام العمر سیاسی جستوجوی Patterson, 39, رشد در Montebello و رفت به Cal State Northridge, در رشته علوم سیاسی. پس از کالج او بلافاصله شروع به کار در سیاست است. او زندگی می کند در سیمی ولی با دو دختر جوان و شوهر, دستیار مدیرکل در USC Viterbi School of Engineering.

به عنوان تمام وقت CRP رئیس پترسون پرداخت می شود $250,000 سالیانه — تقریبا دو برابر $127,500 حقوق و دستمزد کالیفرنیا دموکرات خود را پرداخت دولت رئیس فرسوده هیکس.

پترسون پدر و مادر بودند و هر دو حزب دموکرات — پدر او یک Teamsters اتحادیه فروشگاه مباشر و مادر او یک "ریگان از حزب دموکرات." پدر او از تبار. مادرش ایرلندی و اوکراین قوی کاتولیک کشیده شده به سمت ایران با آن مخالفت به سقط جنین. پترسون همچنین ضد سقط جنین, اما می گوید او هرگز یک "طرفدار زندگی" فعال.

در کالیفرنیا که در آن رای دهندگان به شدت حمایت سقط جنین حقوق نامزدهای جمهوری خواه عاقلانه متوقف شد با تمرکز بر این موضوع چند سال پیش. دو فرمانداران جمهوریخواه — شوارتزنگر و پیت ویلسون — هر دو "طرفدار انتخاب" سقط جنین طرفداران حقوق.

تبلیغات

اما کالیفرنیا نیست انتخاب یک جمهوری خواه به ایالت دفتر از سال 2006. این صرفا یک حزب حکومت در ساکرامنتو. دموکرات نگه supermajorities در هر دو قانون گذاری خانه.

و دموکرات ها تسلط کالیفرنیا هیئت به خانه در ایالات متحده توسط 46 به 7. جمهوری خواهان از دست داد نیمی از کرسی های خود را در سال 2018 زمانی که دموکرات ها با برچسب ایران امتیازهای مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان toadies.

"بیرون آمدن از نوامبر 2018 ما در فوق العاده dark بار" پترسون می گوید. "اما این تاریکی پر شده با برخی از امید برخی از هیجان و تنها مقدار مناسبی از مردم در حال بازی کردن — در مورد همه چیز از بی خانمانی به تنها بودن قادر به پرداخت هزینه اقامت در کالیفرنیا و دیگر هیچ ...

"ما می بینیم که در نامزد, استخدام داوطلب استخدام و آنلاین کمک."

پترسون می گوید حزب مطرح $1 میلیون آنلاین در سال گذشته 1000% افزایش می دهد. شده است وجود دارد 33 درصد افزایش اهدا کنندگان عمده.

اما جمهوری ثبت نام رای دهندگان کاهش یافته در دهه های اخیر به 23.7 درصد از رای دهندگان به مراتب پشت سر دموکرات که در 44.6%. ایران حتی مسیرهای پیاده روی "هیچ حزب اولویت" مستقل 25.9%.

دموکرات ها می تواند کمک بزرگی به کالیفرنیا خواهان آزادسازی مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن