در میان تظاهرات نژادی عدالت Juneteenth جدید شهرت

NASHVILLE - سنتی روز جشن تبدیل به یکی از تظاهرات جمعه به عنوان آمریکایی ها مشخص شده Juneteenth یک تعطیلات طولا

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399

NASHVILLE - سنتی روز جشن تبدیل به یکی از تظاهرات جمعه به عنوان آمریکایی ها مشخص شده Juneteenth یک تعطیلات طولانی که جشن رهایی از بردگی آمریکایی های آفریقایی تبار, اما که پشت سر هم به ملی گفتگو در این سال پس از تظاهرات گسترده علیه خشونت پلیس و نژادپرستی.

علاوه بر سنتی cookouts و خوانش رهایی اعلام — جنگ داخلی-عصر جهت است که اعلام کرد همه بردگان رایگان در مؤتلفه خاک — آمریکایی ها بودند راهپیمایی, برگزاری تحصن و یا ماشین کاروان تظاهرات.

در نشویل, تنسی, حدود دو دوجین مردان سیاه پوست بیشتر با پوشیدن لباس بی سر و صدا ایستاده بود و دست در دست صبح روز جمعه در مقابل این شهرستان در دادگاه های جنایی. پشت سر آنها یک مجسمه عدالت Adolpho توس اولین آمریکایی آفریقایی تبار به عنوان رئیس دادگستری تنسی دیوان عالی کشور است.

"اگر شما ناراحت کننده ایستاده در اینجا در یک دست کت و شلوار تصور کنید که چگونه شما احساس می کنید با یک زانوی خود را به گردن" گفت: فیلیپ مک گی یکی از تظاهرکنندگان با اشاره به جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده یک زانو را به گردن خود برای چند دقیقه. قتل را برانگیخته هفته پایدار در سراسر کشور کردند.

رئیس جمهور سابق آبراهام لینکلن اولین صادر رهایی اعلام در سپتامبر. 22 سال 1862 و در آن موثر واقع شد زیر Jan. 1. اما آن را به اجرا گذاشته و در بسیاری از مکان ها تا بعد از جنگ داخلی به پایان رسید و در آوریل سال 1865. کلمه نمی رسیدن به آخرین سیاه بردگی مردم تا 19 ژوئن آن سال زمانی که اتحادیه سربازان به ارمغان آورد اخبار از آزادی به گالوستون تگزاس.

اکثر ایالت و ناحیه کلمبیا در حال حاضر تشخیص Juneteenth است که ترکیبی از کلمات ژوئن و 19 به عنوان یک دولت تعطیل و یا بعد از به رسمیت شناختن مانند روز پرچم. اما در پی اعتراضات فلوید کشتن این سال و در برابر یک پس زمینه از coronavirus همه گیر است که به طور نامتناسبی صدمه سیاه جوامع بیشتر آمریکایی ها — به خصوص سفید آمریکایی — آشنا شدن با تعطیلات و بزرگداشت آن است.

"ما نه فقط در مورد یادگیری Juneteenth. افراد دیگر فقط در مورد آموخته Juneteenth" گفت: موسسه خیریه Dean, مدیر دیترویت از حقوق مدنی شمول و فرصت صحبت کرد که در یک رویداد به خود جلب کرد که صدها نفر از مردم جمعه. "ما امروز اینجا هستیم زیرا این شهر و ما هیجان زده به سیاه و سفید در این شهرستان را تغییر دهید."

به عنوان اعتراض نیروی بیشتر و بیشتر آمریکایی ها دست به گریبان با نژادپرستی در این کشور در گذشته و حال برخی از مکان های که در حال حاضر نمی علامت Juneteenth به عنوان یک پرداخت تعطیلات نقل مکان کرد و در روزهای اخیر برای انجام این کار از جمله ایالت نیویورک و هانتینگتون, West Virginia.

در تنسی کالیفرنیا ، بیل لی امضا بیانیه جمعه به رسمیت شناختن Juneteenth روز. حرکت در آمد هفته پس از قانونگذاران جمهوریخواه کنگره رای به نگه داشتن در یک روز بزرگداشت مؤتلفه کلی و اولیه Ku Klux Klan رهبر ناتان بدفورد فارست اما حذف فرماندار مسئولیت به ثبت نام سالانه اعلام آن است. لی تا به حال پیشنهاد حذف روز اما گفت که قانونگذاران ساخته شده است یک گام در مسیر درست است.

این تظاهرات نیز در حال حاضر آغاز شده به عملکرد بتن نتایج. کلرادو رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس به قانون امضا گسترده پلیس پاسخگویی لایحه که ممنوعیت chokeholds نیاز به پلیس دوربین بدن و حذف موانع قانونی است که از افسران از پرونده های حقوقی. فرماندار ویسکانسین ، تونی Evers به نام مجلس به بان کی مون chokeholds و اصلاحات دیگر. هر دو دموکرات هستند.

در میان خواسته های دیرینه برای حذف نمادها و اسامی مرتبط با برده داری و ظلم و ستم برخی از در حال پایین آمدن. صدها نفر جمع شده بودند پنجشنبه شب در آتلانتا و حومه به تماشای یک جرثقیل حذف یک Confederate monument که تا به حال ایستاده بود در میدان شهر از سال 1908. لوئیزیانا توریستی کمیسیون رها 19-ترویج شعار "نیواورلئان کشت و زرع کشور" گفت: آن را به جای تمرکز بر منطقه "داستان" از جمله بی رحمانه تاریخچه برده داری در مزارع.

معترضان در پرتلند — که در زمان به خیابان ها برای 22nd متوالی شب پنج شنبه — پاره کردن یک مجسمه جورج واشنگتن که بنا بود در 1920s.

حوادث مارک Juneteenth شد و انتظار برگزار می شود در هر شهر عمده آمریکا در روز جمعه اگر چه برخی از آنها برگزار می شود عملا با توجه به کوروناویروس.

"سیاه مردم آمد در اینجا در برابر خود خواهد شد و آمریکا آنچه در آن است امروز" گفت: نیویورکر ژاکلین فوربس جامائیکا مهاجر که در راهپیمایی پل بروکلین. او گفت که او می خواهد Juneteenth به حمل یک معنی شبیه به جولای 4th. "این چیزی است که ما نیاز به جشن می گیرند."

در لوئیزیانا جامعه و گروه های زیست محیطی برنده دادگاه مبارزه برای برگزاری یک Juneteenth مراسم در یک سایت باستان شناسان به عنوان احتمالا یک گورستان برای بردگی گرفته شده آمریکایی های آفریقایی تبار. زمین در حال حاضر استفاده می شود برای ساخت یک $9.4 میلیارد شیمیایی پیچیده است.

فیلادلفیا بزرگترین Juneteenth رژه و جشنواره لغو شد به دلیل شیوع ویروس اما چند دیگر جشن های ظهور از جمله جمع حدود 200 نفر عمدتا سیاه و سفید مردان لباس سیاه و سفید تی شرت که پیاده به پارک.

هزاران نفر از مردم جمع شده بودند در یک سازمان مذهبی تجمع در مرکز شهر آتلانتا که در آن سخنرانان و شرکت کنندگان خواستار پایان دادن به نژاد پرستی.

در سنت پترزبورگ فلوریدا, شهرستان مقامات و اعضای جامعه, جشن, با رونمایی از یک بلوک بلند, رنگارنگ, نقاشی دیواری است که گفت: "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

"ما می دانیم که زندگی ما مهم است. شما لازم نیست به ما بگویید که. ما در حال تلاش برای گفتن در جهان است که گفت:" آلو Howlett, یک هنرمند که نقاشی شده بخشی از نقاشی دیواری.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با صدور پیام برای Juneteenth که در آن او اشاره کرد "این غیر قابل تصور و بی عدالتی از برده داری و بی نظیر شادی است که باید با حضور رهایی."

"این است که هر دو یاد از سوختگی در تاریخ ما و یک جشن ملت ما بینظیر توانایی پیروزی بر تاریکی" مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مغلوب ساختن پیشی جستن به حال در اصل برنامه ریزی شده یک تجمع در Tulsa, اوکلاهما, اما تغییر تاریخ به روز شنبه میان داد و بیداد, در مورد ظاهر خود را در یک تاریخ از چنین اهمیت است. معترضان شده اند جمع آوری و در محل برگزاری این هفته جلوتر از ظاهر خود را.

___

اسمیت گزارش از پراویدنس, رود آیلند. آسوشیتد پرس نویسندگان فیل مارسلو در بوستون, تامارا با شکوه در سنت پترزبورگ فلوریدا رون هریس در آتلانتا و جانت McConnaughey در نیواورلئان و جیلیان Flaccus در پورتلند اورگان کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب