گردباد و یا ویروس ؟ همه گیر به معنی دشوار پناه گیری

تاسکالوسا. - همانطور که هر روز به ارمغان می آورد ایالات متحده نزدیک به قله شدید آب و هوا فصل Tornado Alley ساک

توسط MINERALNEWS در 21 فروردین 1399

تاسکالوسا. - همانطور که هر روز به ارمغان می آورد ایالات متحده نزدیک به قله شدید آب و هوا فصل Tornado Alley ساکنان رو به یک سوال دشوار است: بهتر است به را در یک چرخان در خارج از یک جامعه پناهگاه و یا در صورت امکان قرارداد جدید کروناویروس در داخل یکی است ؟

تا کنون پناه از کشنده آب و هوا به نظر می رسد با در نظر گرفتن سابقه بیش از دور ماندن از یک بیماری بالقوه کشنده است اما نه برای همه.

در شمال آلاباما که در آن قدرتمند گردباد کشته شدن ده ها تن در سال های اخیر کمی بیش از 700 نفر نشان داد تا در سه پناهگاه — یک مشارکت بود که در واقع بزرگتر از حد معمول به خصوص با توجه به وخیم طوفان پیش بینی — هنگامی که به طور بالقوه خطرناک آب و هوا تهدید تنسی ولی در اواخر ماه مارس است.

دو پناهگاه واقع شده بودند در مدارس که در آن کارگران خواست مردم به ماندن 6 فوت (2 متر) از هم جدا مطابق با قوانین در مورد همه گیر اجتماعی فاصله گفت: دکتور رئیس پلیس Nate آلن. آنها همچنین پرسیده شد که آیا هر کسی احساس بد و افرادی که گفت: آنها شد را به یک اتاق جدا در نزدیکی درب بیرونی.

"آنها خیلی صادقانه در مورد آن" آلن گفت. یک زن و شوهر مسن بودند که در مورد هر دو بیماری و مقدس قفل شده خود را در یک شبانه, او گفت:.

هیچ کس صدمه دیده در طوفان و آلن گفت: مقامات شنیده ام از هر گونه مشکلات سلامتی مرتبط پناه که حدود یک ساعت به طول انجامید.

اما نیاز به پناهگاه و نگرانی های مردم در مورد رفتن به آنها را در یک تاریخی همه گیر مطمئنا بوجود می آیند دوباره به زودی. پیش بینی وجود دارد گفت: احتمال طوفان قدرتمند در تگزاس در روز پنج شنبه و شدید آب و هوا از جمله گردباد می تواند تهدید جنوب از لوئیزیانا به گرجستان در عید پاک یکشنبه.

آوریل تا ژوئن است که اوج فصل گردباد در ایالات متحده که به طور متوسط حدود 1,250 گردباد سالانه در دهه منتهی به 2010, با توجه به آمار از NOAA مرکز ملی اطلاعات زیست محیطی.

دشت های غرب میانه و جنوب شرقی به ویژه آسیب پذیر با شش دولت های منطقه از جمله کانزاس میسوری و اوکلاهما, آرکانزاس, تنسی و تگزاس به احتمال زیاد به ضربه قوی مقدس این سوابق نشان می دهد.

اورژانس برنامه ریزان مقامات بهداشت و پیش بینی هستند و به طور کلی مردم را به شانس خود را با این ویروس هنگامی که یک گردباد است که رهبری راه خود را.

"ما نباید اجازه دهید ترس از coronavirus کور ما را به خطر قریب الوقوع گردباد" کانزاس رژیم صهیونیستی. لورا کلی در بیانیه ای گفت. "اگر شما به دنبال پناه در یک جامعه پناهگاه سعی کنید تمرین های اجتماعی فاصله و اقدامات دیگر به عنوان آنجا که ممکن است برای به حداقل رساندن خطر خود را."

خدمات ملی آب و هوا و آلاباما وزارت بهداشت قرار داده و آن را با صراحت بیشتری در یک بیانیه مشترک به عنوان شدید آب و هوا با نزدیک شدن به ماه گذشته در حالی که ویروس نگرانی در حال رشد بودند.

"اگر یک هشدار صادر شده است برای منطقه شما, شما به احتمال زیاد به تحت تاثیر قرار توسط گردباد از ویروس" آن را گفت.

برای اکثر افراد این ویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. اما برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

خانه کارگر سلامت فلور توماس نه شانس خود را با یک چرخان از coronavirus حتی اگر یک هیولا گردباد در سال 2011 کشته شدن بیش از 50 نفر به شدت آسیب دیده و شکسته او تاسکالوسا محله ای که در آن هنوز هم وجود دارد بیشتر خالی بسیاری از بازسازی خانه.

"من بیشتر نگران ویروس. من می ماند صفحه اصلی" توماس گفت. کریستوفر هود که زندگی در نزدیکی موافق است.

"بسته بندی شده با یک دسته از افراد دیگر در یک پناهگاه ؟ من نمی خواهم در این موقعیت در حال حاضر گفت:" هود.

در جنوب می سی سی پی در هفته گذشته ساکنان نمی باید یک انتخاب در مورد چه باید بکنید. در لحظات اول هشدار گردباد پاره 8 مایل طولانی (13 کیلومتر-بلند) راه تخریب را از طریق این منطقه با خانه های پاره پاره از هم جدا میریزد و پرواز را از طریق هوا گفت: جورج شهرستان اضطراری مدیریت مدیر نانسی اسمیت.

"وجود دارد هیچ زمان به فکر می کنم در مورد باز کردن پناهگاه" اسمیت گفت.

فصل گردباد در نهایت راه را برای فصل طوفان آغاز می شود که ژوئن 1 و مقامات در امتداد ساحل در حال حاضر با توجه به آنچه برای انجام کار باید یک طوفان گرمسیری سیستم قرعه کشی در نزدیکی در حالی که این منطقه هنوز تحت مستند به دلیل COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

در شهر پاناما که ویران شد از طوفان مایکل در ماه اکتبر 2018 اورژانس خدمات مدیر فرانکی Lumm گفت: او قصد دارد برای باز کردن پناهگاه بیشتر از حد معمول و دارای اتاق های بیشتر در هر یک از او به طور معمول می کند و اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله.

اما حتی است که نمی توان ساده: این منطقه است که هنوز هم کم در پناهگاه چرا که مدارس هنوز در حال بازسازی پس از مایکل, او گفت:, و تامین نیروی انسانی اضافی پناهگاه می تواند یک چالش در طول یک بیماری همه گیر.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"راک ملاقات یک محل سخت اگر من شروع به یک طوفان در حالی که این است که هنوز هم در حالت کامل" Lumm گفت.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب