بسیار زیاد نوسنگی حلقه کشف شده در نزدیکی استون هنج

بزرگنمایی این تصویر هزاران نفر از مردم در طلوع خورشید در انقلاب تابستانی ایستاده در میان باستان سنگ

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

هزاران نفر از مردم در طلوع خورشید در انقلاب تابستانی ایستاده در میان باستان سنگ در استون هنج در سالزبری انگلستان است. Archaelogists روز دوشنبه اعلام کرد کشف یک حلقه چاه حدود 2 مایل دور. استیو پارسونز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیو پارسونز/AP

رمز و راز در نزدیکی و اطراف استون هنج را نگه می دارد در حال رشد است.

آخرین وحی است کشف یک حلقه حداقل 20 ماقبل تاریخ شفت حدود 2 مایل از معروف نوسنگی سایت بسیار زیاد راست سنگ با توجه به اعلام از دانشگاه برادفورد.

باستان شناسان می گویند "شگفت آور" شفت در Durrington دیوار تاریخ بازگشت به 2500 B. C. E., و به شکل یک دایره بیش از 2 متر (1.2 کیلومتر) در قطر است. هر یک از اقدامات تا 10 متر (33 فوت) و قطر 5 متر (16 فوت) عمیق است.

محققان می گویند ممکن است وجود بیش از 30 شفت در یک زمان.

"منطقه اطراف استون هنج است که در میان بیشتر مورد مطالعه باستان شناسی مناظر روی زمین و قابل توجه است که استفاده از فن آوری های جدید هنوز هم می تواند منجر به کشف یک ساختار ماقبل تاریخ که در حال حاضر به طور قابل توجهی بزرگتر از هر مقایسه ای ماقبل تاریخ بنای تاریخی که ما می دانیم در بریتانیا حداقل" گفت: پروفسور وینسنت گفنی از دانشگاه برادفورد.

دانشگاه برادفورد YouTube

این پژوهش توسط یک کنسرسیوم متشکل از باستان شناسان به عنوان بخشی از استون هنج پنهان پروژه چشم انداز. دانشگاه برادفورد بود منجر, موسسه پیوست وین لودویگ بولتزمان موسسه باستان شناسی Prospection و مجازی باستان شناسی; دانشگاه بیرمنگام سنت اندروز و وارویک; دانشگاه ولز ترینیتی سنت داود; و دانشگاههای اسکاتلند محیط زیست مرکز تحقیقات در دانشگاه گلاسکو.

زمانی که محققان برای اولین بار اشاره کرد زیرزمینی چاله آنها بر این باور بودند که ممکن است باعث شده است به طور طبیعی. اما زمانی که این تیم را به عهده گرفت ژئوفیزیک بررسی "تصویر بزرگتر پدید آمده" و دانشمندان قادر به "پیوستن به نقطه و دیدن یک الگوی وجود دارد در یک مقیاس گسترده" گفنی توضیح داد.

حلقه کشف شد با استفاده از سنجش از دور و فناوری در آنچه قبلا اعتقاد بر این بود "فضاهای خالی" در بین آثار تاریخی را تشکیل می دهند که میراث جهانی یونسکو.

ریچارد بیتس با دانشگاه سنت اندروز گفت: کشف "است که به ما بینش به گذشته است که نشان می دهد حتی بیشتر پیچیده جامعه ای که ما همیشه می تواند تصور کنید."

بیتس افزود: "به وضوح پیچیده شیوه نشان می دهد که مردم تا در هماهنگی با حوادث طبیعی به حدی است که ما به سختی می تواند تصور در جهان مدرن ما در امروز زندگی می کنند."

دقیق هدف از شفت نامشخص است اما یکی از برجسته نظریه این است که آنها ممکن است در عمل به عنوان یک مرز به یک منطقه مقدس متصل به استون هنج.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن