آخرین: بایدن در تماس خود را 'underdog' در نیوهمپشایر

منچستر N. H. - آخرین در سال 2020 دموکراتیک ریاست جمهوری مسابقه و مقدماتی نیوهمپشایر (همه زمان محلی):8:45 صبحدم

توسط MINERALNEWS در 22 بهمن 1398

منچستر N. H. - آخرین در سال 2020 دموکراتیک ریاست جمهوری مسابقه و مقدماتی نیوهمپشایر (همه زمان محلی):

8:45 صبح

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن است تصویر خود را به عنوان "یک توسری خور" در روز سه شنبه نیوهمپشایر اولیه.

معاون سابق رئیس جمهور با اشاره بر MSNBC را "صبح جو" که سناتور. برنی ساندرز ورمونت برنده نیوهمپشایر 20 درصد در سال 2016 است و یک بعدی همسایه درب مزیت و "واقعی شور و شوق رفتن" برای او. اما بایدن می گوید ساندرز' label به عنوان یک سوسیالیست دموکراتیک نخواهد بود مفید در جنوب و جاهای دیگر.

بایدن می گوید: "من فکر می کنم من آدم های فلک زده در اینجا" در نیوهمپشایر اما او هنوز هم احساس "خوب" است و در مسابقه "مسافت های طولانی است."

بایدن می گوید حزب خود را در سال 2020 ریاست جمهوری نامزد خواهد شد و نیاز به حمایت قابل توجهی از آمریکایی های آفریقایی تبار و همچنین نگه داشتن "طبقه کارگر سفید مردمی" دو حوزه بایدن را می بیند به عنوان قدرت خود را. بایدن می گوید: "اگر شما نمی توانید برنده شوید در پنسیلوانیا اگر شما نمی تواند کمک کند برنده کرسی سنا در ایالت کارولینای شمالی و گرجستان و سپس آن را به افتضاح سخت" به ضرب و شتم رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

بایدن همچنین در زمان یک ضربه تند وشدید زدن در میلیاردرهای تام Steyer و مایکل بلومبرگ برای صدها میلیون دلار به او می گوید آنها صرف شده در تبلیغات تلویزیونی. بایدن می گوید که او به دنبال به جلو به بحث بلومبرگ از آنجا که او نمی تواند در رقابت با ایسنا ،

خواسته در مورد نظرسنجی بلومبرگ نشان می دهد که برش به بایدن حمایت در میان وزش آمریکایی بایدن می گوید: "این شگفت انگیز است که 500 میلیون دلار می توانید انجام دهید."

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب