'پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس': صدها نفر تجمع در خارج از مقر پلیس تورنتو به عنوان هیئت مدیره وعده های ضد نژاد پرستی townhall

صدها نفر از معترضان با تجمع در مقابل ساختمان مقر پلیس تورنتو در یک تماس برای تغییرات سیستماتیک جمعه به عنوان پ

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399

صدها نفر از معترضان با تجمع در مقابل ساختمان مقر پلیس تورنتو در یک تماس برای تغییرات سیستماتیک جمعه به عنوان پلیس مدیره توافق برای برگزاری یک تاون هال نشست اوایل ماه آینده به بحث در مورد در حال رشد فشار است.

تظاهرکنندگان خواستار به "پال خواستار قطع بودجه دولت" پلیس برگزار شد نشستن در خیابان خارج به عنوان هفت عضو پولیس هیئت مدیره برگزار شد و یک جلسه مجازی برای نخستین بار پس از کشتن جورج فلوید توسط مینیاپولیس پلیس و سقوط مرگ از تورنتو زن Regis-Korchinski-Paquet باعث اعتراض نصب بیش از مرگ و میر و مردم بومی در تعامل با افسران.

"این هیئت اذعان سه هفته گذشته بوده است به خصوص دشوار است برای ساکنان تورنتو و جامعه جهانی آن را به عنوان مربوط به پلیس-روابط اجتماعی" رئیس هیئت مدیره جیم هارت گفت: همانطور که جلسه آغاز شد.

"ما در حال گوش دادن و متعهد به ایجاد محل مناسب برای شنیدن از ساکنان در مورد این مسائل و بیشتر است."

هارت گفت: هیئت مدیره دریافت کرده بود "هزاران نفر" از پیام ها در هفته های اخیر و به سرعت تنظیم برای تاون هال هفته از ماه جولای 6. بر اساس این ورودی هیئت مدیره را به جلو حرکت می کند با توصیه های پلیس پاسخگویی اصلاحات و امنیت جامعه در اولویت های هارت گفت.

پلیس مدیره بود در روز جمعه شده است در اصل مجموعه ای به بحث در مورد یک گزارش تهیه شده توسط هارت ساخته شده است که یک سری از توصیه های جدید از جمله ضد نژادپرستی آموزشی برای افسران و گسترش خدمات بهداشت روان در بحران تیم است. اما این بحث به تعویق افتاد پس از این گزارش انتقاد قرار گرفته بود به عنوان ارائه "baby steps" در پاسخ به نصب خواستار تغییرات سیستماتیک.

کسانی که خواستار تعمیرات اساسی از پلیس آشکار شد که صدها نفر از معترضان مسدود مرکز شهر تورنتو خیابان کالج در خارج از مقر پلیس برخی از نوشتن در صورتی غول پیکر حروف پوشا خیابان: "پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است."

در میان مجموعه ای از خواسته ها منتشر شد جمعه, سازمان, Black Lives Matter تورنتو به نام برای یک تغییر مسیر از حداقل 50 درصد از پلیس تورنتو بودجه نویسی اجتماعی از جمله طولانی مدت مسکن خیابان-درگیر جوامع امنیت غذایی برنامه های حمل و نقل و کتابخانه ها و جامعه-led ضد خشونت در برنامه های.

"امروز TPS و شهردار شدن هستند تا در مقابل رسانه ها به ما می گویند که آنها در پاسخ به ما تماس با انجام بیشتر از همان" این گروه در توییتر نوشت جمعه. "ما تقاضا بهتر است. ما خواهان زندگی ما است."

Uppala Chandrasekera یک پلیس عضو هیئت مدیره به نام مرگ سیاه و مردم بومی در ایالات متحده و کانادا "ویرانگر و غیر قابل قبول است."

"وجود درد بسیار در سراسر بسیاری از جوامع در شهر ما در حال حاضر از آنجا که همه ما قبل از اینجا بوده است," او گفت:.

Chandrasekera به طور خاص ابراز تسلیت به خانواده Korchinski-Paquet 29 ساله آفریقایی بومی که سقوط کرد و به مرگ او در حضور پلیس تورنتو در ماه گذشته. زن را مادر می گوید او در سلامت روان پریشانی; پلیس می گویند آنها حضور در یک حمله به تماس مربوط به چاقو. مرگ است که در حال حاضر تحت بررسی ویژه تحقیقات واحد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Chandrasekera زندگی می کند که فقط دو بلوک دورتر از Korchinski-Paquet بالا پارک آپارتمان, ساختمان گفت: این یک "واقعیت تلخ" است که خانواده نامیده می شود برای کمک و نتیجه شد از دست دادن زندگی است.

"این یک تراژدی است و این غیر قابل قبول است. همه ما باید از خودمان بپرسیم كه چرا ما بهتر گزینه است؟' سیستم ما خراب است که ما تنها گزینه است برای قرار دادن پلیس به سلامت روحی و روانی وضعیت بحران," او گفت:.

Wendy Gillis
وندی Gillis تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش جرم و جنایت و پلیس برای ستاره. رسیدن به او از طریق ایمیل در wgillis@thestar.ca و یا او در توییتر دنبال کنید: @wendygillis


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن