اعتراض ضد سیاه نژادپرستی پلیس مصونیت از مجازات در مونترال خشونت آمیز

MONTREAL—مونترال ضد نژادپرستی تظاهرات خواستار عدالت برای سیاه و سفید, مینه سوتا, مردی که پس از مداخله پلیس در

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399

MONTREAL—مونترال ضد نژادپرستی تظاهرات خواستار عدالت برای سیاه و سفید, مینه سوتا, مردی که پس از مداخله پلیس در هفته گذشته به خشونت تبدیل شد.

حدود سه ساعت را در ماه مارس آغاز شده است که برای خروج مسالمت آمیز مونترال پلیس اعلام کرد این تجمع غیر قانونی پس از آنها می گویند پرتابه پرتاب شد و در افسران که در پاسخ با اسپری فلفل و گاز اشک آور.

تنش هایش پس از تظاهرکنندگان ساخته شده راه خود را بازگشت به نقطه شروع در سایه مونترال مقر پلیس در مرکز شهر.

ویندوز, شد, شکست, آتش سوزی شد و وضعیت انحطاط را به یک بازی موش و گربه بین جیب معترضان و پلیس در تلاش برای متفرق کردن آنها.

تظاهرکنندگان جمع شده بودند برای محکوم نژادپرستانه و خشونت پلیس مصونیت از مجازات قبل از راهپیمایی — هر دو در ایالات متحده و در خانه است.

جورج فلوید درگذشت در مینیاپولیس در روز دوشنبه پس از اقامه دعوا برای تهویه در حالی که یک افسر پلیس فشرده زانو در گردن او.

مرگ او را برانگیخته شبانه تظاهرات در شهرستانها عمده ایالات متحده.

مونترال تجمع به عنوان یک گردهمایی همبستگی با آمریکایی ضد نژادپرستی فعالان اما سازمان دهندگان می گویند آن را نیز فرصتی برای ابراز خشم خود را در درمان racialized مردم در کبک و در جای دیگر در کانادا.

"این مهم است که هر کس به امروز در اینجا به طوری که ما می توانید تعداد زیادی از صداهای می گویند جورج فلوید رویداد است نه یک رویداد منحصر به فرد" گفت: ماری-Livia Beauge یکی از سازمان دهندگان این رویداد. "آن را نگه می دارد اتفاق می افتد و آن اتفاق می افتد در اینجا در مونترال تا به اینجا با هم است که برای نشان دادن همبستگی و محکوم کردن بی عدالتی است."

معترضان شعار می دادند "Black lives matter" و در زمان زانو در اتحاد چندین بار.

در طول COVID-19 pandemic, سازمان بارها و بارها گفته شده مردم به گسترش تلاش برای پیدا کردن یک نقطه که در آن دو متر فاصله می تواند نگهداری می شود.

با وجود اکثریت مردم با پوشیدن ماسک و سازمان ها squirting ضد عفونی کننده دست اعداد حضور در ساخته شده فاصله غیر ممکن است.

محل مجاور به مونترال مقر پلیس بسته بندی شده بود با پلیس از نزدیک امنیت ساختمان است که خانه خود را برنج.

دکتر Horacio اررودا, Quebec مدیر بهداشت عمومی گفت: Radio-Canada در یکشنبه شب که او به رسمیت شناخته شده و اهمیت علت اما خواست شستن دست و برای هر کسی که برگزاری نمایشگاه علائم به اجازه مقامات بهداشتی می دانم که آنها با حضور در این اعتراض.

در اطراف شروع به تظاهرات مونترال پلیس در زمان غیر معمول مرحله از صدور یک توییت گفت: آنها نگران مرگ جورج فلوید.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"هر دو اقدام صورت گرفته و انفعال از شاهدان حاضر در برابر ارزش های ما در سازمان" نیروی توییتی از تماس در یک تجمع مسالمت آمیز.

"ما احترام به حقوق و نیاز از هر کس به صحبت کردن در برابر این خشونت ها خواهد شد و در کنار شما برای اطمینان از ایمنی خود را" پلیس گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن