DOJ بازرس کل بررسی ماموران فدرال اقدامات در پورتلند و سی

بزرگنمایی این تصویر معترضان راه رفتن را از طریق مواد شیمیایی محرک مستقر توسط ماموران فدرال در پرتلند

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

معترضان راه رفتن را از طریق مواد شیمیایی محرک مستقر توسط ماموران فدرال در پرتلند سنگ. بازرس کل وزارت دادگستری می گوید او در حال بررسی فدرال افسران نقش در پاسخ به اعتراضات در پورتلند و واشنگتن ، نوح برگر/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نوح برگر/AP

وزارت دادگستری دفتر بازرس کل باز کرده است رسیدگی به این اتهام که DOJ پرسنل نادرست استفاده از زور در پرتلند سنگ., این ماه و همچنین به عنوان یک پرس و جو به نقش خود در پاسخ به تظاهرات گسترده در واشنگتن از اواخر ماه مه.

بازرس کل Michael Horowitz اعلام کرد تحقیق در این روز پس از پورتلند شهردار تد ویلر بود اشک تانک توسط ماموران فدرال در طول یک تظاهرات در خارج از دادگاه فدرال شنبه شب.

در سطح گسترده تر بازرس کل بررسی خواهد شد راه عدالت پرسنل استفاده شده است برای پاسخ به اعتراضات و ناآرامی های مدنی در هر دو پرتلند و واشنگتن دی سی بیش از دو ماه گذشته. نقد و بررسی خواهد شد عبارتند از عوامل استفاده از زور به عنوان به خوبی به عنوان گاز اشک آور و "کمتر کشنده مهمات" — یک دسته که اغلب شامل مواردی از قبیل کیسه لوبیا دور و گلوله های لاستیکی.

پورتلند و واشنگتن در میان چندین و چند شهرستانها که در آن ماموران فدرال حضور و تاکتیک های تهاجمی را دامن زده جنجال. شهرداران از حداقل پنج شهرستانها از جمله پرتلند و واشنگتن با ارسال نامه ای به رئیس جمهور تهمت اوایل این هفته و از او درخواست برداشت عوامل و گفت: آنها با برافروختن تنش است.

عوامل' استقرار با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت باعث شده است تا انتقادات از محلی و رهبران دولت که می گویند حرکت است با انگیزه بیشتر با اهداف سیاسی از تمایل به حفظ نظم و قانون. تا کنون همه از شهرستانها که در آن عوامل مستقر شده اند به رهبری دموکرات ها.

جداگانه سوالات در پاسخ به درخواست از کنگره اعضای عمومی و ارجاع توسط آمریکا وکیل بیلی ویلیامز که سر اورگان منطقه ،

DHS بازرس کل یوسف Cuffari می گوید دفتر خود در حال بررسی اتهامات که مأموران اجرای قانون از خود آژانس "نادرست بازداشت و حمل و نقل معترضان" در پورتلند در ژوئیه 15. Cuffari اعلام کرد که این حرکت در نامه ای فرستاده پنج شنبه به دموکرات ها در کمیته قضایی مجلس.

جولای 15 تاریخ مربوط به شب که در آن چندین معترض در پورتلند گفت: ماموران فدرال با استفاده از بینام و وسایل نقلیه و شناسایی خود را به عنوان آنها کشف و ضبط کردن مردم از خیابان ها.

بسیاری از ماموران فدرال در پرتلند عبارتند از ایالات متحده مارشال عملیات ویژه گروه SWAT-مانند واحد از ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی و فدرال خدمات حفاظتی NPR لورل Wamsley گزارش. آنها شروع ramping تا فعالیت های خود را در اوایل ماه جولای و فدرال حضور برانگیخته جدید تظاهرات در خارج از علامت O. هتفیلد ایالات متحده دادگاه است.

بیش از آخر هفته اورگان وزارت دادگستری اعلام کرد که آن را تحت پیگرد چندین آژانس های فدرال — از جمله ایالات متحده خدمات مارشال ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی و فدرال خدمات حفاظتی — بیش ادعا مدنی نقض حقوق.

واشنگتن بخشی از این تحقیق شامل یک نگاه به استفاده از گاز اشک آور علیه معترضان در میدان لافایت در تاریخ 1 ژوئن.

مربع سراسر از کاخ سفید شده است توپی از تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس و در یک رویداد به طور گسترده ای فدرال و ماموران با استفاده از گاز اشک آور و فیزیکی نیروی فشار به مردم خارج از میدان. عوامل بودند اقدام به روشن راه را برای مغلوب ساختن پیشی جستن که پس از آن مطرح شده به صورت مختصر عکس-op خارج مجاور کلیسای سنت جان.

"نقد و بررسی خواهد شد عبارتند از: بررسی آموزش و آموزش هایی که ارائه شد به DOJ پرسنل اجرای قانون" هوروویتس گفت.

او اضافه کرد که آن را نیز بررسی کنیم که چگونه ماموران فدرال با پیروی "قابل شناسایی الزامات قوانین تعامل و مراجع قانونی" به عنوان به خوبی به عنوان خود را "پایبندی به DOJ سیاست های در مورد استفاده از کمتر کشنده مهمات, مواد شیمیایی و دیگر با استفاده از زور است."

در حالی که بخشی از پورتلند بررسی خواهد شد و با هماهنگی بازرس کل دفتر وزارت امنیت میهن واشنگتن درخواست خواهد شد عبارتند از: وزارت کشور یکی دیگر از آژانس است که کمک پرسنل به "خروش" از ماموران فدرال به شهرستانها ایالات متحده است.

NPR کری جانسون کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن