پاکستان برای از سرگیری فلج اطفال مبارزات انتخاباتی به عنوان COVID-19 موارد کاهش

اسلام آباد - پاکستان اعلام کرد روز شنبه را از سر واکسیناسیون علیه فلج اطفال در هفته آینده, ماه پس از رانندگی ب

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

اسلام آباد - پاکستان اعلام کرد روز شنبه را از سر واکسیناسیون علیه فلج اطفال در هفته آینده, ماه پس از رانندگی با این فلج کودکان بیماری متوقف شد به این دلیل که رمان coronavirus به حال ضعف این کشور در نظام سلامت است.

به مبارزه با فلج اطفال را طی سه روز از دوشنبه آینده با برنامه ریزی به حدود 800000 کودکان واکسینه مقامات گفت. ادارات پلیس دریافت کرده اند درخواست برای اطمینان از ایمنی از فلج اطفال کارگران است.

رعنا محمد صفدر که مسئول نظارت بر ضد فلج اطفال عملیات در کشور گفت: فلج اطفال کارگران خواهد پایبندی به اجتماعی فاصله مقررات در حالی که انجام وظیفه خود را.

پس لرزه قدرتمند پاکستان فرمانده ارتش ژنرال قمر جاوید Bajwa, به گفته مایکروسافت, موسس میلیاردر و نیکوکار بیل گیتس در ماه گذشته است که با وجود چالش COVID-19 دولت برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد واکسن فلج اطفال در سراسر کشور است. Bajwa داد بدون تاریخ در آن زمان است.

پاکستان و نیجریه سه کشور در جهان است که فلج اطفال — ناتوان و بیماری تهدید کننده زندگی ناشی از ویروس فلج اطفال — هنوز هم بومی. غیر انتفاعی بیل و ملیندا گیتس کمک کرده است تا پاکستان و جاهای دیگر در سراسر جهان مبارزه با این بیماری است.

سازمان بهداشت جهانی در نشست ماه ژوئن بررسی وضعیت فلج اطفال در پاکستان و جاهای دیگر و تمدید محدودیت های مسافرتی در ابتدا اجرا در سال 2014 که نیاز مردم به دریافت واکسن در برابر فلج اطفال یک ماه قبل از سفر به پاکستان است.

پاکستان امیدوار به از بین بردن این بیماری تا سال 2018 زمانی که تنها 12 مورد گزارش شده است. اما افزایش موارد جدید زیر سال. از ماه ژانویه پاکستان گزارش کرده است 58 جدید فلج اطفال موارد از نقاط مختلف کشور از جمله شمال غربی منطقه هم مرز با افغانستان است.

طالبان و دیگر شبه نظامیان به طور منظم به مرحله حملات فلج اطفال تیم و نیروهای امنیتی اسکورت آنها به خوبی به عنوان مراکز واکسیناسیون و بهداشت کارگران زیرا آنها ادعای ضد فلج اطفال درایو است که بخشی از اتهام توطئه غربی برای استریل کردن کودکان یا جمع آوری اطلاعات. حملات فلج اطفال تیم افزایش یافته و پس از آن آشکار شد که جعلی هپاتيت مبارزات انتخاباتی مورد استفاده قرار گرفت به عنوان یک نیرنگ توسط سازمان سیا در شکار برای القاعده به رهبری اسامه بن لادن است. بن لادن کشته شد توسط کماندوهای آمریکا در سال 2011 در پاکستان است.

پاکستان تا به حال بیش از 253,000 موارد coronavirus از جمله 5,320 مرگ و میر پس از اولین عفونت تشخیص داده شد در ماه فوریه است.

روز سه شنبه این گزارش 1,979 موارد قابل توجهی کاهش روزانه عفونت پس ممکن است زمانی که مستند بود کاسته و باعث افزایش COVID-19 عفونت و مرگ و میر.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب