سناتور. گراهام به دنبال نام اوباما مقامات که 'بودهاند که بدون نقاب' تهمت انتخاباتی

بزرگنمایی این تصویر لیندزی گراهام سناتور. R-S. C., در حال سخنرانی در برابر کنگره آمریکا در کنفرانس خ

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

لیندزی گراهام سناتور. R-S. C., در حال سخنرانی در برابر کنگره آمریکا در کنفرانس خبری در مارس 25. الکس Edelman/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس Edelman/خبرگزاری گتی ایماژ

کارولینای جنوبی جمهوری خواه ایالت و سناتور " لیندزی گراهام روز سه شنبه درخواست هویت هر دولت اوباما مقامات که ممکن است به دنبال اطلاعات اعضا از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 و 2017 مبارزات انتخاباتی و انتقال تیم است.

سناتور درخواست آید روز پس از اقدام مدیر اطلاعات ملی ریچارد Grenell منتشر شده یک لیست از نام اوباما-دوران مقامات که به طور بالقوه دریافت اطلاعات و گزارش متصل به مایکل فلین تهمت اولین مشاور امنیت ملی در ماه های پس از انتخابات 2016.

"با توجه به تعداد گسترده ای از درخواست ها برای دریدن ژنرال فلین نام در این دوره زمانی کوتاه این پرسش که آیا این و یا دیگر مقامات به دنبال دریدن از هویت دیگر افراد مرتبط با مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی و یا انتقال تیم" گراهام در نامه ای نوشت به Grenell و آمریکا دادستان کل ویلیام Barr.

اما ممکن است برای مقامات شناخته شده چه نام شده redacted یا نقاب در سازمان های امنیتی' گزارش. به عنوان NPR گزارش در هفته گذشته:

"گزارش در مورد این ارتباطات است که در شمار بسیاری از محققان و تحلیل گران و سیاست گذاران است. اما به خاطر امنیت و تا حدی حریم خصوصی گزارش تحت 'حداقل' قبل از آنها در حال گردش به طور گسترده ای.

"بنابراین یک گزارش ممکن است می گویند: 'وزیر امور خارجه پس صحبت در مورد انتخابات این هفته با جان اسمیت.' آن را می گویند او در صحبت با " ایالات متحده به فرد 1.'

"برخی از مقامات از کافی قد و قامت می توانید بپرسید برای فرد 1 هویت به 'بودهاند که بدون نقاب' به بیشتر به طور کامل درک آنچه در حال وقوع در این گزارش است."

هنوز گراهام رئیس کمیته قضایی مجلس سنا اطلاعات درخواست شده از Grenell و Barr در مورد سوالات میان Nov. 8, 2016 و ژان. 31, 2017 به تهمت کمپین وابسته از جمله تهمت خود, Donald Trump Jr., Ivanka Trump, جارد کوشنر کوری Lewandowski, پل Manafort استیو Bannon, کلیان کانوی سام کلوویس کریس کریستی کارتر صفحه و جورج پاپادوپاولوس.

گراهام همچنین به دنبال یک "توضیح که چرا به لیست منتشر شده در مارس 13, توسط [Grenell را] نمی حاوی یک رکورد نشان میدهد که unmasked ژنرال فلین هویت خود را برای تماس تلفنی با [سپس-سفیر روسیه سرگئی] Kislyak."

موضوع دریدن را برانگیخته توجه در هفته های اخیر در نور Barr وزارت دادگستری به دنبال رها کردن اتهامات عنوان شده علیه فلین که بنیادی از تحقیقات فدرال به روسیه را به دخالت در انتخابات 2016 — این با وجود فلین پذیرش از دروغ گفتن به اف بی آی در مورد ارتباطات خود با مقامات روسی.

در روز پنج شنبه گراهام قضائیه کمیته رای خواهد داد در مورد اینکه آیا به او این قدرت به حکم اسناد و مکاتبات مرتبط با FBI در تحقیقات مربوط به هر لینک بین مغلوب ساختن پیشی جستن همکاران و مقامات روسی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب