Coronavirus است گسترش از طریق این بومی آمازون جامعه

بزرگنمایی این تصویر یک کلمبیا Huitoto مرد بادبان بر روی یک قایق در امتداد Takana رودخانه در Leticia,

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک کلمبیا Huitoto مرد بادبان بر روی یک قایق در امتداد Takana رودخانه در Leticia, Amazonas بخش کلمبیا, on May 20, در طول coronavirus بیماری همه گیر. تاتیانا د Nevó/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تاتیانا د Nevó/خبرگزاری گتی ایماژ

با حدود 40,000, مرگ و میر, برزیل به ثبت رسیده در جهان سوم-بالاترین COVID-19 تلفات و دوم بالاترین تایید caseload. همسایگان خود از ترس بیماری ریختن در سراسر برزیل ارائه کرد. در واقع یکی از کلمبیا, شهر مرزی در حال حاضر تبدیل به یک coronavirus نقطه داغ.

واقع در جنوبی ترین نوک کلمبیا, Leticia یک رودخانه آمازون بندر مجاور برزیل و پرو است. وجود دارد چند پرواز و هیچ جاده های اتصال این شهر به بقیه کلمبیا است. پس Leticia را 50,000 مردم اکثریت قریب به اتفاق مواد غذایی خود را و لوازم از همسایه کشورهای آمریکای جنوبی.

Jesús Galdino فرماندار از کلمبیا, Amazonas گروه و یا دولت که شامل Leticia می گوید این واقعیت اقتصادی ساخته شده آن را غیر ممکن است برای کلمبیا به مهر و موم مرز خود را هنگامی که coronavirus شروع فراگیر از طریق برزیل.

علاوه بر این بسیاری از کلمبیایی زنده در تبتینگا برزیل شهر بعدی به لتیسیا و آنها اغلب به کلمبیا طرف به کار فروشگاه و یا دیدار اقوام. در برخی از محله های خیابان اشکال خط تقسیم بین دو کشور.

"آن شده اند که بیهوده سعی کنید به راه اندازی یک محاصره" Galdino گفت: در یک مصاحبه تلفنی از Leticia. "و با COVID ساخت چنین تاثیر عظیمی در برزیل تعداد موارد در اینجا نیز گسترده شده است."

بزرگنمایی این تصویر

کلمبیا Huitoto مردم بومی ژست برای عکس در لتیسیا. تاتیانا د Nevó/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تاتیانا د Nevó/خبرگزاری گتی ایماژ

در حال حاضر نزدیک به 2000 نفر در داخل و اطراف Leticia بیمار هستند با COVID-19. حدود 70 فوت کرده اند. که ممکن است صدای عظیم مرگ و میر در ابتدا. اما از آنجا که اطراف ایالت آمازوناس کم جمعیت این مقدار به بالاترین سرانه مرگ و میر در همه کلمبیا با توجه به آمار و ارقام از کلمبیا وزارت بهداشت.

در میان اولین به سقوط بیمار در لتیسیا آنتونیو بولیوار عضو Ocaina بومی قبیله و یک بازیگر است. او مشهور محلی پس از نقش بازیگران در 2015 فیلم در آغوش مار اولین کلمبیا فیلم نامزد اسکار است.

در این فیلم مجموعه در اوایل قرن 20 بولیوار نقش Karamakate یک شمن و آخرین بازمانده از یک آمازون قبیله که frets که او از دست دادن با فرهنگ. او با معاملات گروهی, لاستیکی بارون و متعصبان مذهبی او به یک دانشمند آلمانی و, بسیار, بعد, آمریکایی شناس از طریق جنگل برای پیدا کردن یک مکان مقدس شفا گیاه.

بزرگنمایی این تصویر

آنتونیو بولیوار و مدیر چیرو Guerra در جوایز اسکار در ساموئل گلدوین تئاتر در فوریه. 27, 2016 در بورلی هیلز کالیفرنیا. این فیلم در آغوش مار نامزد دریافت جایزه بود در زبان خارجی دسته. عمر وگا/تالار گفتگو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
عمر وگا/تالار گفتگو/AP

در زندگی واقعی بولیوار بود که نیاز به درمان می شود. در ماه آوریل او آمد با تب بالا و تا به حال مشکل در تنفس به گفته پسرش Cristian بولیوار.

"ما درمان او را با طب" جوان بولیوار می گوید. "اما همه چیز در زمان به نوبه خود برای بدتر بنابراین من به نام یک آمبولانس او را به بیمارستان است."

مردم بومی که بخش عمده ای از Amazonas جمعیت به ویژه آسیب پذیر هستند به COVID-19. برخی از زندگی در رزرو در نزدیکی لتیسیا و عدم دسترسی به اینترنت برای دریافت اطلاعات در مورد این بیماری است. بیشتر چه, خود جمعی از سنت افزایش می دهد سرایت می گوید: Germán Palacio یک دانشگاه استاد حقوق در لتیسیا.

"آن را مانند یک امر فرهنگی است. شما به اشتراک گذاری با دیگران" کاخ می گوید. "مواد غذایی. نوشیدن. همه نوشیدن از همان منبع و یا از همان شیشه است. شما قرار داده یوکا در وسط جدول خود را و هر کس سهام آن است."

برای کسانی که سقوط بیمار وجود دارد چند گزینه در لتیسیا. شهر باید خانه را به یک نام تجاری جدید بیمارستان عمومی. اما مقامات فاسد دولتی به جیب مقدار زیادی از پول و آن را هرگز ساخته شده است. در ماه مارس سه فرمانداران سابق مرتبط با رسوایی زندانی بودند.

"مشکل این است که هر کس وابسته به سیستم بهداشت عمومی. اما پس از سه دهه از فساد سیستم یک فاجعه" کاخ می گوید.

که آشکار در لتیسیا 60 ساله در بیمارستان عمومی که فاقد پایه و تجهیزات پزشکی و امکانات نشت سقف شکسته غرق و توالت. در ماه آوریل حدود 30 از آن پزشکان و پرستاران استعفا داد بیش از کمبود تجهیزات پزشکی و از آنجا که آنها تا به حال پرداخت شده است در ماه. که باعث شد مقامات فدرال به مداخله و مدیریت بیمارستان. برخی از کارکنان را پس از بازگشت.

این بیمارستان که در آن Cristian بولیوار آورده پدرش بازیگر فیلم. اما او می گوید پزشکان وجود دارد فاقد یک دستگاه برای اندازه گیری سطح اکسیژن در پدرش خون. بنابراین او در زمان پدرش به گران کلینیک خصوصی — اما آن پر بود.

پس از چند ساعت بیشتر دروغ گفتن در پشت آمبولانس آنتونیو بولیوار گرفته شد و در نهایت به بیمارستان های عمومی که در آن او پذیرفته شد.

چهار روز بعد Leticia فیلم star درگذشت در سن 75.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن