یهودی آمریکایی ها احساس Scapegoated برای Coronavirus گسترش

بزرگنمایی این تصویر Hassidic یهودیان اجتماعی فاصله در یک Willamsburg خیابان در صبح روز شنبه شبات نما

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Hassidic یهودیان اجتماعی فاصله در یک Willamsburg خیابان در صبح روز شنبه شبات نماز در مارس 2. دیوید دی Delgado/Gothamist/WNYC پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید دی Delgado/Gothamist/WNYC

یهودیان آمریکایی در حال پیدا کردن خود را در طول تاریخ آشنا موقعیت: Scapegoated برای طاعون.

برخی از اولین نیویورکی به قرارداد coronavirus بودند یهودیان ارتدوکس جوامع یهودی در داخل و اطراف شهر نیویورک است. در این هفته که به دنبال چندین یهودی عروسی و مجالس ترحیم برگزار شد در تخلف از دستورات بهداشتی. پس از آن بیانیه از مقامات دولتی singling از یهودیان ضد یهودی و تهدیدات در Facebook.

پس از شهر نیویورک شهردار, بیل د Blasio شاهد NYPD شکستن یک مراسم تشییع جنازه بزرگ در بروکلین برای یک خاخام برجسته شهردار در توئیتر خود نوشت: "پیام من به جامعه یهودی و همه جوامع است و این ساده است: زمان برای هشدار گذشته است."

د Blasio محکوم شد توسط همکار دموکرات و یهودیان آمریکایی. هیچ داده ها نشان می دهد مذهبی یهودیان نقض اجتماعی فاصله قوانین در میزان بیشتری نسبت به سایر گروه های جمعیتی. در حالی که وجود داشته است با مشخصات بالا حوادث, پلیس, اخلال یهودی گردهمایی NYPD نیز دستگیری از انواع مختلف برای عدم عمل اجتماعی فاصله بود و در یک آرایشگاه بروکلین و منهتن "ماری جوانا ، و تصاویر از جمعیت کثیری از حلق آویز کردن در پارک و نزدیک تجمع برای Navy Blue Angels and Air Force Thunderbirds flyovers نشان داد که نه اجتماعی فاصله نیست یک مشکل خاص به مذهبی خاص ،

د Blasio بعد گفت: "صحبت از واقعی پریشانی که زندگی مردم را در معرض خطر بودند." او افزود: "من متاسفم اگر راه من گفت: آن را در هر راه به مردم احساس بودن درمان, راه اشتباه, که هدف من نیست. گفته شد با عشق بود اما عشق دشوار آن خشم و نا امیدی است."

توسط برخی از حساب های مذهبی یهودیان در برخی از محله های شهر نیویورک باید زده شده توسط ویروس در نرخ بالا. در همان زمان یهودیان که بهبود یافته اند از این ویروس را اهدا پلاسما فوق العاده اعداد در تلاش برای نجات دیگران.

در اوایل ماه مارس Yaacov Behrman یک رهبر جامعه و Hasidic یهودی فعال با عجله به جلو از این ویروس توسط ازدواج با عروس خود Shevi Katzman, بعد از نامزدی فقط یک هفته و نیم. آنها تا به حال به لحاظ اجتماعی فاصله عروسی در سراسر دو بروکلین حیاط — با چند خواهر و برادر هیچ عموزاده دو شاهد و یک خاخام و 2500 نفر در Facebook Live.

"من فکر می کنم این چیزی است که بسیار دردناک و ناراحت کننده در مورد آن در مورد شهردار جیر زیرا اکثریت قریب به اتفاق یهودیان ارتدوکس داده اند تا من داد تا عروسی" Behrman گفت. "چه شما تعمیم برای آقای شهردار ؟ آن را مانند رفتن به پارک و گفت: "پیام من به yuppies,' شما می دانید؟"

Behrman گفت که او باور ندارد که شهردار ضد سامی اما یهودیان نباید جدا شده است.

"برگزارکنندگان مراسم تشییع [de Blasio توییتی درباره] 100 درصد اشتباه آن بود خجالت آن خجالت به من به عنوان یک ارتدوکس یهودی آن خجالت به من به عنوان یک نیویورکر" او گفت:. "اما من همچنین می خواهم به آن را روشن شما به اطراف نگاه نیویورک هر کس در حال تبدیل شدن به سهل انگاری متاسفانه."

در عین حال وجود یک الگوی به طور خاص برجسته یهودی مجرم. در Lakewood, N. J., که در آن اوایل در همه گیر پلیس بازداشت شده در بزرگ یهودی گردهمایی یک ایستگاه خبری محلی گزارش داد که یک اتوبوس حامل کودکان به یک مدرسه یهودی که باز بود به طور غیر قانونی. خبرنگار بعدها اذعان کرد که اتوبوس بود فقط ارائه مواد غذایی به خانه نشین خانواده.

در نزدیکی شهرستان جکسون, N. J., شهر, رئیس شورای بری Calogero ساخته شده یک سخنرانی در یک جلسه دولت نشان می دهد که یهودیت خود را ساخته یهودیان سرکش وقتی که می آید به پیروی از قوانین.

"متاسفانه گروه از مردم هستند که پنهان در پشت فرهنگ و یا اعتقادات مذهبی و قرار دادن خود ما اولین پاسخ دهندگان و کاملا صادقانه همه جکسون و مرز شهرها در معرض خطر خود را برای خودخواهی بی مسئولیتی و عدم توانایی در پیروی از قانون قرار داده و در محل توسط رئیس جمهور تهمت و فرماندار مورفی," او گفت:.

Calogero گفت که او ضد یهودی. اما پس از انتقاد او استعفا داد و روز بعد با استناد به دلایل بهداشتی.

و در راکلند n. y. که در آن وجود دارد بزرگ جوامع از یهودیان ارتدوکس در این شهرستان اجرایی Facebook پست در مورد پلیس شکستن زیادی عید فصح سرویس ملاقات با ضد سامی نظرات.

نقض مقررات بهداشت توسط یهودیان ارتدوکس مستند شده توسط مقامات دولتی و رسانه ها در یک سطح نظارت است که یهودیان می گویند دیگران صورت نمی. الی استاینبرگ یک یهودی ارتدوکس نویسنده در Lakewood, N. J. می گوید: آن را آسان تر برای تعمیم در مورد کسانی که لباس سنتی لباس.

"ما بله می دانم که ما بچه ها با لباس سیاه و سفید و ما با پوشیدن کلاه بنابراین آن را تبدیل به یک نوع مطلب داستان جالب" هنگامی که یهودیان نقض قوانین بهداشت گفت. "اما آن را نمی — این یک داستان در مورد مردم....مردم را خنگ مسائل است."

مشکل او گفت: زمانی است که از آن ساخته شده است به نظر می رسد به عنوان هر چند که نقض قوانین در حال گسترده تر در یک جامعه خاص است.

"در یک زمان از جمله عدم قطعیت است که ما در حال رفتن را از طریق در حال حاضر زمانی که شما به طور موثر می تواند قربانی کسی یا قربانی یک گروه از مردم در مورد این موضوع که مردم از ترس...که بخشی از آن را که نگرانی های من" استاینبرگ گفت. "این لحظه ای که در آن وجود دارد نقلیه از Covid19 به استفاده از گسترش نفرت آن را فقط می شود که بسیار ترسناک است."

بزرگنمایی این تصویر

صدها نفر از عزاداران جمع آوری در بروکلین در مه 28, برای مشاهده یک مراسم تشییع جنازه برای خاخام خایم Mertz, یک Hasidic ارتدوکس رهبر مرگ که بود گزارش به کوروناویروس. شهردار بیل د Blasio متنبه "جامعه یهودی" پس از فروپاشی مراسم تشییع جنازه بزرگ که مسخره بهداشت عمومی سفارشات. پیتر Gerber/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پیتر Gerber/AP

باری وایس نویسنده چگونه به مبارزه با یهودی ستیزی و نیویورک تایمز نظر تحریریه و سردبیر گفت: با توجه به یهودی ستیزی است در تاریخی peeks در نیویورک و سراسر کشور مقامات دولتی باید "بسیار خاص" در انتقاد از اجتماعات بزرگ به جای سرزنش "جامعه یهودی است."

"من فکر می کنم که وجود دارد این است که دو استاندارد اغلب وقتی که می آید به راه است که جامعه یهودی و یهودیان در حال صحبت کردن در مورد این که آیا آن را به خاطر ما نه به عنوان یک اقلیت حتی اگر ما," او گفت:. "آن می ایستد به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که در حال حاضر شاید باید دشمنی نسبت به آن جامعه خواهد بود و حتی بیشتر جسارت.

ضد افترا لیگ منتشر شد گزارش این هفته نشان می دهد که وجود دارد بیشتر ضد سامی حوادث در سال 2019 بیش از هر سال و پس از آن شروع به ردیابی در سال 1979.

"هر کسی که توجه شده و یا هر کسی که می داند مردم در داخل این جوامع می داند که در حال حاضر ده ها تن از داستان از مردم شده اند که تف بر assaulted مورد آزار و تا به حال سر خود را پوشش کشیده بود چهره خود را شکست و با سنگ فرش" وایس گفت.

در حال حاضر در میان coronavirus نفرت بیشتر اجتماعی فاصله — اتفاق می افتد تا حد زیادی آنلاین. در ماه گذشته ADL مستند چگونه جامعه Facebook گروه ها در حال لود با نظرات سرزنش یهودیان برای گسترش این ویروس و تماس با آنها را به firehosed اشک-گاز کشته و محروم از مراقبت های پزشکی.

در حال حاضر در نیوجرسی مرد دستگیر شد, برای استفاده از Facebook را تهدید به حمله, Lakewood مسلمانان برای گسترش این ویروس. او متهم بود با ساخت تهدیدهای تروریستی در یک حالت اضطراری است. یک county معاون آتش مارشال در نیوجرسی مورد بررسی قرار گرفت برای شبیه Facebook نظرات. و در کوئینز یک زن و شوهر متهم شده بود با نفرت جنایات پس از حمله گروهی از یهودیان ارتدوکس — پاره ماسک خود را خاموش و مشت آنها را در چهره به صورت ظاهرا نه اجتماعی فاصله.

"شما یهودیان در حال تمام شدن ما بیمار" زن و شوهر گفته می شود فریاد زد.

این همه بیش از حد آشنا به یهودیان ویس می گوید. برای قرن ها یهودیان قتل عام شده اند ظاهرا برای گسترش آفت. موش آورده سیاه مرگ بر قاره اروپا در 1300s "اما موش نیست, سرزنش کرد. يهوديان را سرزنش کرد." هزاران نفر قتل عام شدند; کل جوامع حذف شدند.

یهودیان امروز بر این باور نیست که خشونت در چنین مقیاس قریب الوقوع است. اما آنها به یاد داشته باشید تاریخ خود را.

"من فکر می کنم یهودی حافظه است که همیشه یک هدیه است, اما آن را به خصوص یک هدیه در یک لحظه از بحران به دلیل رک و پوست کنده ما یهودیان زندگی می کردند از طریق مقدار بسیار زیادی در ما قرن ها در این زمین" وایس گفت. "و هر زمان که بخواهید ما می تواند آن را بدتر ما می دانیم که پاسخ مثبت است چرا که ما از طریق زندگی می کردند بدتر یا حداقل اجداد ما. بنابراین من فکر می کنم یهودی حافظه می تواند کمک به ما سپاسگزار و نگه داشتن چیزهای در چشم انداز است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن