چگونه coronavirus است upending سیاست آمریکا

واشنگتن - ترین عنصری عمل دموکراسی آمریکایی — رای گیری — تست خواهد شد سه شنبه به چهار متحده مجموعه ای به برگزار

توسط MINERALNEWS در 27 اسفند 1398

واشنگتن - ترین عنصری عمل دموکراسی آمریکایی — رای گیری — تست خواهد شد سه شنبه به چهار متحده مجموعه ای به برگزاری انتخابات مقدماتی مقابله با تاثیر جهانی و همه گیر است که تبدیل زندگی روزمره وارونه.

رهبران ارسال سیگنال های متضاد در مورد نحوه رویکرد گام های بعدی در میان شیوع کروناویروس. به عنوان مقامات بهداشت هشدار داد در برابر تجمعات بیشتر از 10 نفر رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: انتخابات باید ادامه دهید.

اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine گفت: دولت بهداشت و درمان مدیر یک اعلام اورژانس بهداشت و سفارش این نظرسنجی بسته شده و برای ترس از افشای داوطلبانه نظرسنجی کارگران — که بسیاری از آنها افراد مسن به ویروس. مقامات انتخابات در آریزونا, و ایلینوی و فلوریدا گفت: آنها در حال حرکت به جلو با برنامه های برای رای دادن.

به سرعت در حال تغییر و تحولات به مبلغ یک نوع هرج و مرج به ندرت دیده می شود در یک انتخابات فصل است. و آن را ممکن است به زودی پایان به برخی از کشورهای است که رقابت های ریاست جمهوری در هفته های آینده در حال حاضر نقل مکان کرد و به تعویق انداختن آنها و دیگران بودند که فشار را به دنبال دارد.

"این غیر معمول محدودیت" سوزان Lerner, مدیر اجرایی, علت شایع نیویورک گفت: توصیه می شود فدرال محدودیت را امتحان کنید و کنترل گسترش ویروس. او که اصرار تاخیر در دولتی که ریاست جمهوری سال 2020 اولیه از مارس 28 ژوئن 23, زمانی که کنگره و قوه مقننه مقدماتی در حال حاضر برنامه ریزی شده است.

"به طور معمول ما را پشتیبانی نمی کند به تعویق انداختن انتخابات اما این شرایط فوق العاده," لرنر گفت.

مبارزات صرف دوشنبه الک را از طریق داده ها و صحبت کردن به مخاطبین بر روی زمین به منظور بررسی تاثیر coronavirus بر مشارکت مردم در مکان های که برگزاری انتخابات روز سه شنبه. معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن در حال حرکت است و نزدیک به تامین دموکراتیک نامزدی ریاست جمهوری, اما می تواند در صورت شکست اگر مسن تر رای دهندگان که تمایل به حمایت از او نشان ندهید ، ایالت ورمونت برنی ساندرز در ضمن نمی توانیم به از دست دادن حمایت از رای دهندگان جوان که خود را وفادار ترین هواداران است.

التهاب را ترک کرده است این کمپین در یک حالت به حالت تعلیق در انیمیشن است. در شخص تظاهرات جایگزین شده است گاهی اوقات-بی دست و پا مجازی حوادث.

Sanders, آخرین دموکرات ایستاده بین بایدن و نامزدی, نیست, برنامه ریزی برای رها کردن. اگر چه مبارزات انتخاباتی خود نگاه کرد به هیچ جایی برای رفتن پس از یک ریزش بزرگ هفته گذشته در میشیگان بالا مشاوران در حال حاضر هیچ حرکت نزولی به ماندن در این مسابقه به عنوان آنها را چگونه ارزیابی روزهای آینده و هفته گشوده است.

در شب دوشنبه ساندرز صحنه مجازی رالی های خود برای حرکت سوپاپ ماشین نیل جوان و فعال بازیگر داریل هانا. او همچنین تصویری منتشر شده انتقاد بایدن برای نشان می دهد به عنوان یک سناتور که او مایل به قطع مزایای تامین اجتماعی — یک خط حمله او شاغل اغلب در طول روز یکشنبه بحث است.

"من لازم نیست که به هر کسی که ما در حال زندگی در یک اقدام بی سابقه و عجیب و غریب لحظه ای در تاریخ کشور ما" ساندرز گفت: خواسته هواداران است که ممکن است زمان به "تجدید نظر ما ارزش سیستم تجدید نظر در بسیاری از سیستم های ما تحت."

ساندرز' تیم تا به حال انتظار می رود بایدن به انجام به خوبی در تمام چهار متحده است که مجموعه ای به رای گیری در روز سه شنبه. اما سناتور ورمونت نیز بازیگران برخی از شک و تردید در مورد کل فرایند و گفت: هیچ کس نباید در معرض خطر آلوده شدن در حالی که رای گیری و اشاره کرد که این مهم را به مطمئن شوید که هر کسی که می خواهد برای رای دادن حق رای و که ممکن است این مورد در حال حاضر."

هنوز Sanders, چهره های به طور فزاینده ای دشوار مسیر به نامزدی. حدود نیمی از نمایندگان در مقدماتی حزب دموکرات در حال حاضر اعطا شده است و اگر بایدن یکی دیگر از بزرگ شب شنبه او را با پد در حال حاضر بزرگ و شاید غیر قابل عبور منجر شود. ساندرز مسیرهای بایدن با بیش از 150 نماینده در سراسر کشور به معنی او می خواهم نیاز به پیروزی بیش از 57 درصد از کسانی که هنوز به خود اختصاص داده به پرچ نامزدی حزب دموکرات.

بایدن این کمپین در تلاش است به نگاه مغرور در مورد چشم انداز آن در این لحظه حساس. هنوز معاون سابق رئیس جمهور است و حرکت به تجمع بیشتر رای دهندگان به مبارزات انتخاباتی خود از جمله اطلاعیه خود در این بحث که او را به انتخاب یک زن به عنوان یک همسر در حال اجرا.

تشکر. Cedric, Richmond, لوئیزیانا کنگره و یکی از بایدن کمپین co-صندلی و گفت: معاون سابق رئیس جمهور "آغاز شده و این روند از نگاه مردم جدی است."

بایدن به نظر می رسد برای نگه داشتن تمرکز خود را روز شنبه در پیروزی نامزدی که او را تشویق رای دهندگان در یک تلفن تاون هال برای شرکت در سهشنبه مقدماتی اما برای انجام این کار با خیال راحت. پیوستن به او سابق جراح عمومی دکتر Vivek Murthy که در خدمت رئیس جمهور باراک اوباما در دوره دوم. Murthy تشویق رای دهندگان در معرض خطر ابتلا به کروناویروس برای رای دادن از طریق پست و یا با استفاده از منظقه رای گیری اگر در دسترس, اما او همچنین توضیح داد که اقدامات احتیاطی مقامات انتخابات در حال برنامه ریزی در سه شنبه اولیه متحده است.

تماس آمد و سه روز پس از بایدن اولیه تلاش در از راه دور مبارزه خارج مشکلات فنی یک عهد به چالش تعادل چه مقدار به یک ملی بسته با خواسته های انتخابات ریاست جمهوری است. "من همه تحمل با ما به عنوان ما شکل همه تدارکات مبارزه در راه های جدید در اینجا," بایدن گفت: دوشنبه شب.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

هفته آینده ارائه خواهد شد اضافی و عدم قطعیت. پس از سه شنبه مبارزات انتخاباتی تعیین شده بود برای تغییر به گرجستان هفته آینده اما مقامات وجود دارد در حال حاضر به تعویق افتاده خود را دموکراتیک اولیه تا مارس 19. این بدان معناست که رای گیری نیست برنامه ریزی دوباره در هر نقطه تا زمانی که 29 مارس در پورتو ریکو — و جزیره مقامات نیز به دنبال تاخیر.

هفته اول در ماه آوریل در ضمن, را, برجسته, لوئیزیانا, اما تصمیم خود را به تاخیر اولیه تا زمانی که ممکن است برگ تنها مقدماتی در دور افتاده در آلاسکا و هاوایی و قفقاز در وایومینگ از طریق آوریل 4. که می تواند مبارزات انتخاباتی در بیشتر برزخ شاید طولانی یک مسابقه اولیه که ممکن است در غیر این صورت باید پیچیده شده است.

رای گیری حقوق بشر و حمایت برای انتخابات آینده به تعویق افتاد و یا به صورت متحده نگه داشتن آنها را به عنوان برنامه ریزی شده به اتخاذ ملایم تر رای-با-ایمیل و absentee ballot قوانین به طوری که مردم مجبور به انتخاب بین نمایش در یک رای گیری در محل و قرار دادن سلامت خود را در خطر است.

مصطفی Tameez یک استراتژیست دموکرات با روابط بسیاری از اهدا کنندگان بالا اشاره کرد که آمریکایی ها رای دادند و در طول جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم است. بیشتر در رای گیری اخیر در طول بحران در صبح روز سپتامبر. 11, 2001 زمانی که انتخابات بود و در حال حاضر در جریان بود اما در حالت تعلیق به مدت دو هفته در نیویورک شهرداری اولیه به دلیل حملات تروریستی است.

"باید وجود داشته باشد هیچ شرایطی است که در آن ما می گویند به دلیل بحران — صرف نظر از این بحران — که ما توقف ما انتخاباتی دولت" Tameez گفت.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان لایحه بارو در آتلانتا ست Borenstein در واشنگتن و Jonathan J. Cooper در ققنوس کمک به این گزارش.

___

این داستان درست شده است نشان می دهد که علت شایع به دنبال حرکت از New York اولیه به 23 ژوئن نمی ژوئن 3.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب