مضطرب جولای 4th, در, Richmond, Va., به عنوان گروه های مسلح جمع آوری احتیاط

بزرگنمایی این تصویر معترضان مارس به این اثر تاریخی به مؤتلفه general Robert E. Lee در Richmond, Va.

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

معترضان مارس به این اثر تاریخی به مؤتلفه general Robert E. Lee در Richmond, Va. معترضان با تجمع در ریچموند بیش چهارم ژوئیه آخر هفته از جمله سفید گرایان و گروه های مسلح. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

Robert E. Lee را روز شماره.

نقطه عطفی مجسمه مؤتلفه کلی نصب 130 سال پیش در Richmond, Va., در مرکز یک کمپین برای حذف بناهای تاریخی که جلال از دست دادن سمت جنگ داخلی. وجود دارد یک نبرد قانونی بیش از اینکه به حذف Lee, مجسمه, اما در اینجا چند انتظار خود بنای یادبود برای زنده ماندن دوباره انرژی ضد نژاد پرستی جنبش برانگیخته با کشتن جورج فلوید.

بنابراین تا روز یک جرثقیل را نشان می دهد تا به مسافت خاموش عمومی, سیاه, معترضان و حامیان آنها هستند معترضان در این سایت که تبدیل به یک مکان زیارتی. بیش چهارم ژوئیه آخر هفته وجود دارد آهنگ ها و سخنرانی ها و خانواده ها از آمدن به گرفتن عکس. خود را در پس زمینه بود مؤتلفه قهرمان که میراث به چالش کشیده است در نقاشی های دیواری بر پایه است که نگه می دارد او را.

بزرگنمایی این تصویر

یک مرد دارای یک فرزند در بنای تاریخی متفق general Robert E. Lee در Richmond, Va. وجود دارد یک نبرد قانونی بیش از بین بردن Lee, مجسمه, اما در اینجا چند انتظار آن را برای زنده ماندن دوباره انرژی ضد نژاد پرستی جنبش برانگیخته با کشتن جورج فلوید. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

در نزدیکی بالای کسی تا به حال ناخوانا "ضرب المثل 29:16." این آیه کتاب مقدس آمده است: "هنگامی که ستمکاران رشد می کند گناه اما صالح خود را به سقوط."

سیاه معترضان گفت: مصرف پایین مجسمه نمادین است; بزرگتر مبارزه با نهادینه سفید برتری دیگر باز به پایان رسید.

طولانی مخالفت به آن علت نیز به نمایش گذاشته شد این آخر هفته در خارج از ایالت ویرجینیا کنگره در جمع به شدت مسلح و سفید مردان – برخی از شاخص های دوم و جنگ داخلی در برخی خواستار سفید ethnostate. سخنرانی های خود بودند اساسا آشکارا نژادپرستانه نسخه از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن تفرقه و زاری در کوه راشمور یادبود ملی جمعه در مورد از دست میراث و سقوط مجسمه. یکی سفید ملی فریاد زد در جمعیت افزایش یابد تا در اقدامی تلافی جویانه: "از بین بردن آثار تاریخی می گوید:" من فتح این سرزمین!' "

یک تعطیلات دو چشم انداز آینده — برای ریچموند و برای امریکا است. افراط گرایی تحلیلگران هشدار می دهند که قطبش در حال رسیدن به سطح خطرناک است. حاشیه ایده های خزنده به جریان اصلی و بلاغت است و سخت شدن سطح پایین و درگیری رخ می دهد در تظاهرات در سراسر کشور است. در ریچموند معترضان گفت: حذف مجسمه بسیار مهم نبرد اما نه جنگ.

بزرگنمایی این تصویر

شفق قطبی هیگز یک جامعه فعال و سیاه ترانس زن صحبت می کند در طول یک تظاهرات در لی بنای تاریخی است. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

"قبلی چهارم ژوئیه ما جشن, همه چیز درباره ایالات متحده, اما ما نمی اذعان کرد برخی از ما histories و هنگامی که ما را تصدیق آن ما می توانید شروع به شفا" گفت: شفق قطبی هیگز سیاه ترانس زن بود که در لی مجسمه برای یک راهپیمایی با دیگر تجاوز فعالان.

به عنوان هیگز صحبت کرد یک DJ بازی یک آهنگ خوش بین توسط هنرمند Lizzo. معترضان ضربه آرنج در همه گیر-عصر درود. زیر آفتاب سوزان هنرمندان و دانش آموزان lounged روی سنگ سرد از پایه. خلق و خوی بود جشن ماموریت جدی است. هیگز اشاره به مجسمه لی در اسب خود را و گفت: "این است که ما در حال انتظار برای دیدن پایین آمده است."

"آن را نه لزوما مجسمه. این همه چیز این نماد این تفکر منسوخ شده است که نقض و dehumanizes مردم," او گفت:. "این آخرین مرز و تا آنجا که به من مربوط می شود این جنگ ما پیروز خواهیم شد."

مسلح, سیاه, معترضان

بزرگنمایی این تصویر

مسلح مبارز و شاعر که می رود به نام قلم ری رشيد شرکت در یک تظاهرات در لی بنای تاریخی است. رشيد تیمی با دیگر محلی, سیاه, تفنگ صاحبان بسیاری از آنها نیز در حال حاضر انجام نانامی به بازی برای حفاظت از اعتراض سایت در لی مجسمه. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

مغلوب ساختن پیشی جستن و جناح راست مفسران غالبا به تصویر می کشد سیاه و سفید زندگی می کند ماده معترضان مسلح و خطرناک است. برخی از مسلح چپگرا و سیاه اسلحه گروه های گشت اعتراض سایت های, اما آنها بخش کوچکی از آن تا حد زیادی غیر مسلح جنبش است.

در روزهای اخیر اما, سیاه صاحبان اسلحه تبدیل شده اند قاطعانه تر در تظاهرات در سراسر کشور است. صحنه های از ده ها تن از تفنگ حمل, سیاه, تظاهرات و راهپیمایی در شکل گیری در گرجستان رفت و ویروسی بیش از آخر هفته; تداعي از حزب پلنگ سیاه و سفید بود بی تردید.

در ریچموند, بیش از حد, سیاه, تفنگ, باشگاه گرد هم آمده اند برای حفاظت از اعتراض سایت. آنها خود را یک عامل بازدارنده — دفاعی و نه تهاجمی ، هنوز آنها در حال جهانی استقبال هر چند در بسیاری از ضد تفنگ اردوگاه را بی میلی به پذیرش آنها پس از گزارش حملات در اعتراض اردوگاه توسط راست گرایان.

در میان کوچک مسلح مشروط در لی مجسمه یک شاعر که می رود به نام قلم ری رشيد. او می گوید: او در نیوجرسی و هرگز در نظر گرفته مالکیت اسلحه تا زمانی که در حال حرکت به ریچموند. شش سال پیش, او گفت:, او اولین تفنگ و پیوست NRA. روزتا به یاد آورد و همسرش کارت ورود با "اسلحه سرد کیسه" و برخی از ادبیات با زبان ساخته شده است که او تجدید نظر به پیوستن به. او اجازه دهید خود را NRA عضویت در گذشت.

بزرگنمایی این تصویر

ری رشيد است تمایلی مسلح برای جنبش است. او گفت که او هنوز هم معتقد است که قلم پیروز; او می خواهم و نه نوشتن شعر است. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

"یک و انجام," او گفت: با خنده.

به جای روزتا همکاری با دیگر محلی, سیاه, تفنگ صاحبان بسیاری از آنها نیز در حال حاضر انجام نانامی به بازی در لی مجسمه سایت. او گفت که او را به فکر کردن در مورد شروع یک فصل از Huey P. نیوتن Gun Club — یک جنبش ملی به نام بعد از یک co-founder of the Black Panthers. رشيد نشسته زیر سایه چادر در لی مجسمه سایت خود تفنگ نیمه خودکار ، "این کودک من," او گفت:.

اما رشيد است تمایلی مسلح برای جنبش است. او گفت که او هنوز هم معتقد است که قلم پیروز; او می خواهم و نه نوشتن اشعار خود تاملات در زندگی و زنان او muses. او نیز منتقل شده است و آنچه او دیده می شود در تظاهرات. او خوانده و او یکی از آیات جدید:

"سیاه کوچولو پسر نمی تواند رویا/بیش از حد شلوغ livin' کابوس."

بزرگنمایی این تصویر

سیاه, مسلح معترضان شرکت در یک تظاهرات در بنای تاریخی به مؤتلفه general Robert E. Lee. برخی از مسلح چپگرا و سیاه اسلحه گروه های گشت اعتراض سایت های, اما آنها بخش کوچکی از آن تا حد زیادی غیر مسلح جنبش است. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

رشيد خندید. "گاهی اوقات من می خواهم به نگه داشتن معدن های کوتاه."

به عنوان مصاحبه این بود که سیم پیچ را در یک زن و شوهر از داوطلبان از معترضان دوچرخه گشت با نزدیک شدن روزتا با یک کیسه پلاستیکی. در داخل دو لود مجلات برای یک تفنگ نیمه اتوماتیک همراه با یک نظامی به سبک سکه نشان تهمت و رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد. داوطلبان گفت: Rosetta آنها می خواهم این موارد را در سطل زباله در نزدیکی اعتراض سایت و نگران است که کسی تا به حال stashed آنها وجود دارد برای یک حمله است.

رشيد نمی دانم چه چیزی را از اقلام است. آنها بخشی از یک بزرگتر کش ؟ آنها سقوط کردن از کسی ، هیچ یک از این امکانات بود و اطمینان بخش است. او گفت: آشوبگران نشان داده اند تا به علت مشکل. دیگران درایو و فریاد زدن تهمت ، رشيد گفت: او معتقد است که اسلحه در محل رفع یک مطلب بی پروایی نشان دادن اقدامات تلافی جویانه در برابر تظاهرات.

رشيد گفت که اضافه کردن آیتم به یک نمایشگاه هنری او با ایجاد اشیاء از تظاهرات. از آن خواهد شد به نام "جنگ داخلی." او گفت که این مهمات یادآوری است که چرا او را نگه می دارد یک قلم در یک دست تفنگ و در طرف دیگر.

بزرگنمایی این تصویر

اعضای Boogaloo جنبش حمل نیمه اتوماتیک سلاح گرم در طول یک تفنگ حقوق تجمع در Richmond, Va., در روز شنبه. این پیراهن هاوایی-پوشیدن به اصطلاح "boogaloo پسران" بخشی از یک آمورف جنبش سرخورده عمدتا سفید مردانی که فکر می کنم یکی دیگر از جنگ داخلی اجتناب ناپذیر است و حتی لازم است برای اصلاح یک overreaching دولت فدرال و دیگر مشکلات اجتماعی. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

"بسیاری از مردم باور نمی کنم این اتفاق می افتد," او گفت:. "این ترسناک است. این اتفاق می افتد."

Boogaloo مرحله نهایی مسابقات

در اوایل صبح روز چهارم آن را مانند نگاه به شدت مسلح لواو بود را در مقابل دولت و کنگره آمریکا در ریچموند.

بزرگنمایی این تصویر

برگزار کننده Mike Dunn, 19 بیان مخالفت خود به یک سفارش از اجرای قانون به حرکت در طول یک تفنگ حقوق رالی قرار داده شده توسط اعضای Boogaloo جنبش است. "ما مایل به انجام آنچه در آن طول می کشد," او گفت: برای حفاظت از متمم دوم و دیگر حقوق اساسی او معتقد است تحت حمله قرار دارند. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

این پیراهن هاوایی-پوشیدن به اصطلاح "Boogaloo پسران" شروع شد به رسیدن بخشی از یک آمورف جنبش سرخورده عمدتا سفید مردانی که فکر می کنم یکی دیگر از جنگ داخلی اجتناب ناپذیر است و حتی لازم است برای اصلاح آنچه در نظر آنها یک overreaching دولت فدرال و دیگر مشکلات اجتماعی. وجود دارد بدون رهبر و بدون انسجام در ایدئولوژی و یا اهداف طرح برای چه می آید بعد از آخرالزمانی مبارزه است.

در ریچموند ، Boogaloo پسر بودند و آزادانه سازماندهی شده توسط baby-faced 19 ساله به نام Mike Dunn که عینک گیلاس قرمز پیراهن هاوایی و چکمه های کابوی. یک مؤتلفه پرچم قابل مشاهده بود در پشت کمربند خود را. در این محافل او را به عنوان شناخته شده "ویرجینیا شوالیه" بخشی از یک ساله شبکه ای از شبه نظامیان در سراسر کشور. دان گفت: فعالیت خود را هزینه او کار خود را با Virginia Department of Corrections.

"برای من این معنی که ما می خواهیم و ما مایل به انجام آنچه که ما باید انجام دهید برای دریافت این تغییر" دان گفت: ارائه تعریف خود را از Boogaloo جنبش است.

بزرگنمایی این تصویر

سفید گرایان سفید پوشیدن کاپشن و جمجمه ماسک می رسند اعتراض در Richmond, Va. برخی از آنها ورزشی نشان و دیگر نشانگرهای سفید supremacist گروه. هانا Allam/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هانا Allam/NPR

"ما مایل به انجام آنچه در آن طول می کشد," او گفت: برای حفاظت از متمم دوم و دیگر حقوق اساسی او معتقد است تحت حمله قرار دارند. وقتی گفت که سخنان او ممکن است صدای سرد به برخی از افراد دونن شانه ای بالا انداخت. "این است که آنچه در آن است."

در میان ده ها تن از مردان در پیراهن هاوایی و تاکتیکی دنده نوع دیگری از نمایش گر شروع به وارد در جمجمه ماسک زوج با سفید تریل. آنها سفید ملی, ورزشی و نشان و دیگر نشانگر نفرت قرار گرفتند.

بزرگنمایی این تصویر

مسلح سیاه معترضان و اعضای Boogaloo جنبش حضور یک تفنگ حقوق رالی قرار داده شده توسط اعضای Boogaloo جنبش در Richmond, Va., در روز شنبه. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

دان و Boogaloo خدمه در نظر گرفته و آنها را با سوء ظن اما استقبال آنها و مرتب برای ملی گرایان به نوبه خود صحبت قبل از جمعیت است. همه آنها مخلوط مودبانه در حالی که انتظار برای سخنرانی برای شروع 10 صبح

پس از حدود یک گوشه یک گروه مسلح سیاه معترضان نشان داد تا بسیاری از همان کسانی که گشت لی سایت. اسلحه toting سیاه ایستاده بود در سراسر خیابان را از اسلحه toting سفید ، دان ساخته شده اقصر طرق به معرفی خودش: "با تشکر از همه شما برای بیرون آمدن را خودتان در خانه." او گفت: گروهی که آنها ممکن است تفاوت دارند اما که آنها همه با هم ایستاده برای متمم دوم.

یک نظامی کهنه که می رود توسط "پاپ" به نمایندگی از سیاه و سفید ، او تا به حال یک سوال.

"چه کسی به تنظیم اگر هر چیزی می پرد ؟" او پرسید.

بزرگنمایی این تصویر

سفید ملی, پوشیدن تی شرت با افزایش بالای جنبش آرم اجلاس حقوق تفنگ تجمع در روز شنبه. بالاتر جنبش سفید supremacist گروه مستقر در جنوب کالیفرنیا. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

"ما فقط امیدوارم که آن را نمی کند" دان گفت.

دان led سیاه و سفید گروه در سراسر خیابان را به ادغام با بزرگتر ، وجود سوفل از مخالفت در میان سفید گرایان اما Boogaloo پسران استقبال سیاه معترضان هر طرف چک کردن و منطبق بر دیگران سلاح. پلیس جمع همه آنها را پایین خیابان, از, سایه, ترک آنها را به swelter در سنگین توپخانه ضد هوایی جلیقه.

بزرگنمایی این تصویر

مسلح سیاه معترضان ارز کلمات با یک راست فعال در طول یک تفنگ حقوق رالی قرار داده شده توسط اعضای Boogaloo جنبش در Richmond, Va. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

در یک نقطه و یک مرد در یک پیراهن هاوایی و تاکتیکی دنده آرزو همه خوشحال چهارم جولای و رهبری جمعیت – سفید ناسیونالیست های Boogaloo پسران سیاه و سفید تفنگ گروهی – در یک سورئال تفسیر "امریکا زیبا." اما هماهنگی زودگذر بود. دوم سفید گرایان در زمان میکروفن به فوران در مورد سفید نسل کشی جمعیت تقسیم شده و به شدت بین کسانی که خوب است که با لفاظی و کسانی که نبودند.

دان و بسیاری از پیراهن هاوایی را رد کرد جدایی طلب پیام. آنها با هجوم خاموش خشمگین "نازی بال-آجیل" ربودن خود را از دست داد. آنها پیوست سیاه معترضان در شعارهای به غرق کردن سفید supremacists بودند که به واسطه یک طرح مسالمت آمیز "بالکانیزه" از کشور است.

دان نگاه نگران خود را به عمق یک نوجوان که دست نفرت یک تصادف تعقیب درهم bullhorn و آمد به آن را پشیمانی. خیلی از جمعیت به نظر می رسید به از دست دادن علاقه در دان پیام وحدت. برای برخی از زمان برای صحبت شد. دیگ ذوب شکست خورده بود. بناهای تاریخی خیابان میهن پرستان بودند مورد حمله قرار گرفت. آن زمان برای برنامه ریزی ب

"وقت آن است!" سفید ملی سخنران گفت.

"وقت آن است!" جمعیت پاسخ داد.

بزرگنمایی این تصویر

برپایی تظاهرات در نزدیکی ایالت ویرجینیا کنگره در شنبه تفنگ حقوق رالی. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

"آن زمان برای همه مردان خوب و مردان خوب به تنهایی برای آمدن به کمک کشور خود را, از مردم, از تمدن خود را!"

بلندگو کلماتی که گنگ و مبهم به عنوان دان را Boogaloo اردوگاه شروع به شعار: "سفید برتری بمکد! سفید برتری است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب