هنگامی که کالیفرنیا بازگشایی? در اینجا یک بررسی واقعیت از سراسر کشور

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom همچنان به درخواست از برخی از مقامات محلی در کالیفرنیا که مایل به شروع کاهش stay-د

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom همچنان به درخواست از برخی از مقامات محلی در کالیفرنیا که مایل به شروع کاهش stay-در-خانه قوانین در محل قرار داده برای کمک به کاهش سرعت گسترش coronavirus.

بسیاری از تماس ها برای بازگشایی آمده اند از مناطق آمار بسیار کمتر سخت شیوع بیماری از نقاط داغ مانند لوس آنجلس و منطقه خلیج که در آن بسیاری از مقامات گفت: آنها نگران هستند در مورد اثرات راه اندازی مجدد اقتصاد بیش از حد به زودی. که از ترس تکرار شده است توسط بسیاری از کارشناسان بهداشت و درمان که می گویند بلند کردن اجسام اجتماعی فاصله زودرس می تواند باعث اضافی شیوع است.

در حالی که امیدوار به بررسی تمام درخواست ها توسط دولت های محلی برای تغییر این ایالت اقامت در خانه سفارش Newsom شده است مردد به پین هر گونه اقدام به یک تاریخ خاص گفت: گزارش در مورد گسترش ویروس همراه با بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر خواهد "رانندگی ما تصمیم گیری است."

تبلیغات

در اینجا یک عکس فوری از آنچه که در سراسر کشور:

531836_me_coronavirus_mural_JLC_0427_16562.JPG

تام شان فولی مکث در یک پیاده روی با کودکان خود را به گرفتن عکس در مقابل "عشق دیوار" نقاشی دیواری توسط هنرمند Curtis Kulig خارج از Smashbox Studios در کالور سیتی.

(Jay L. Clendenin / لس آنجلس تایمز)

لس آنجلس

شهردار اریک Garcetti خوش بینانه به نظر می رسید که اجتماعی فاصله اقدامات بودند اثبات موثر و گفت به اعتقاد او "منحنی واقعا شروع به پهن کردن" حتی نشان می دهد که کاهش محدودیت تحت این شهر را امن تر در خانه سفارش می تواند هفته دور.

تبلیغات

تست قابلیت ادامه به افزایش با توجه به Garcetti که گفت بدون علامت ضروری کارگران — از جمله تحویل سوار-تگرگ و رانندگان تاکسی و همچنین روزنامه نگاران در حال حاضر قادر به آزمایش می شود برای ویروس.

"اینها مردمی هستند که در خط مقدم کمک به ما دریافت کنید که در آن ما نیاز به ارائه مواد غذایی به آپارتمان ما," او گفت:.

لس آنجلس پیچیده یک هفته است که در آن تعداد مرگ و میر مرتبط با coronavirus دو برابر شده است.

که تعداد رخنه بالاتر دوشنبه به شهرستان مقامات بهداشت تایید اضافی 29 کشته و 942 جدید کروناویروس موارد است. بهداشت عمومی مدیر گروه باربارا فرر گفت: 11 از این مرگ و میر در میان کارکنان بهداشتی درمانی و 92 درصد از کسانی که فوت کرده اند در این شهرستان تا به حال زمینه مسائل مربوط به سلامت.

تبلیغات

فرر گفت: افزایش تعداد مرگ به معنی ماندن در منزل است مهم تر از همیشه.

An interstate sits empty in San Francisco during the coronavirus crisis.

بزرگراه میان ایالتی خالی نشسته در سان فرانسیسکو در طول coronavirus بحران است.

(جاش peter bradley / خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ)

منطقه خلیج

شش منطقه خلیج سان فرانسیسکو استان ها, برنامه ریزی برای حفظ اقامت در خانه سفارشات از طریق پایان ماه مه خواهد شد اما کاهش برخی محدودیت های مقامات روز دوشنبه اعلام کرد.

تبلیغات

"با تشکر از تلاش های جمعی و فداکاری از 7 میلیون نفر در سراسر حوزه های قضایی ما را ساخته اند پیشرفت قابل توجهی در کاهش گسترش این رمان coronavirus ما اطمینان بیمارستان های محلی هستند و نه با غرق COVID-19 موارد و صرفه جویی در زندگی" یک بیانیه توسط منطقه خلیج افسران بهداشت گفت.

این بیانیه فرستاده شده از طرف افسران بهداشت به صورت گردشگاه عمومی, Contra Costa, Marin, San Francisco, San Mateo و سانتا کلارا به عنوان به خوبی به عنوان شهر برکلی که خود وزارت بهداشت جدا از آالمدا کانتی است.

این بیانیه نداد در چه نوع از محدودیت ها کاسته خواهد بود.

سان فرانسیسکو شهردار لندن نژاد گفت که او آن را درک خواهد بود به چالش کشیدن به تحمل یک ماه دیگر از ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است.

تبلیغات

"این در حال حاضر بسیار دشوار شده است, من مطمئن هستم که بسیاری از شما به خصوص کودکان و نوجوانان که نمی تواند بازی با دوستان خود و یا بسیاری از سالمندان که در حال فارغ التحصیلی دبیرستان. بچه ها که می خواهند برای رفتن به پارک. قادر به دیدن مادر بزرگ خود را و یا پدر بزرگ" نژاد روز دوشنبه گفت:. اما او گفت:, "بهداشت عمومی اولویت ما است."

شمال خلیج

دو شمال منطقه خلیج شهرستانهای استان نیز تمدید اقامت خود را در خانه ، Solano County, که شامل Vallejo و Fairfield, تمدید سفارش خود را از طریق مه 17.

Napa County خود را اعلام کرد اقامت در خانه سفارش در حال حاضر خواهد شد در اثر به طور نامحدود اما با تغییرات زیر:

تبلیغات

• مجوز ساخت و ساز با فیزیکی مناسب فاصله.
• مجوز رانندگی-در مراسم مذهبی با مناسب فیزیکی فاصله.
• مجوز در شخص مسکونی املاک و مستغلات viewings مناسب با پروتکل های.
• مجوز محوطه سازی و باغبانی نگهداری است که صرفا برای مقاصد لوازم آرایشی و بهداشتی.
• اجازه می دهد تا استفاده از گلف رانندگی محدوده با مستند پروتکل.
• به شدت توصیه به استفاده از پارچه پوشش صورت در زمانی که خارج از خانه است.

شمال کشور

مقامات منتخب در Butte, گلن, Tehama, یوبا سیتی, ساتر و Colusa شهرستان در شمال کالیفرنیا در میان کسانی که خواسته ایم Newsom به سهولت محدودیت.

تبلیغات

آنها می گویند که موارد و مرگ و میر در منطقه به نظر می رسد برای تثبیت و اقامت در خانه سفارش باید اصلاح شود در آن مناطق برای کمک به راه اندازی مجدد اقتصاد است.

آنها گفت که از روز جمعه وجود دارد تنها یک coronavirus بیمار در واحد مراقبت های ویژه در بیمارستان های محلی.

"در این مرحله با توجه به COVID-19 اعداد به صورت محلی — و ما پیشرفته بهداشت و درمان ظرفیت — ما از شما می خواهیم به ما اجازه می دهد تا شهرستان به ورزش محلی به اجرای دقیق و مرحله به مرحله بازگشایی محلی ما اقتصاد" نامه است.

ساحل مرکزی
هفته گذشته San Luis Obispo County مقامات خواسته Newsom برای شروع آهسته و تدریجی بازگشایی روند یکی از آنها گفت این است که هدایت علم بلکه به رسمیت شناختن است که منطقه خود را ممکن است در شکل بهتر به سهولت اقامت در خانه قوانین سریعتر از بیشتر مناطق پرجمعیت مانند لوس آنجلس و دره سیلیکون.

تبلیغات

شهرستان سانتا کروز در اوایل این ماه کاسته برخی از قوانین در دسترسی به ساحل اما خواست کسانی که به دنبال اجتماعی فاصله.

دره مرکزی

یک گروه از شهرستانها در شهرستان استنیسلاس هفته گذشته با ارسال Newsom نامه پیشنهاد گام به شل محدودیت و گفت که "بازگشایی فرایند است که ممکن است مناسب و حس را برای لس آنجلس و ما همسایه در منطقه خلیج مناطق کار نمی کند برای شهرستان ما. استنیسلاس شهرستان است که هیچ چیز مانند مناطق سانفرانسیسکو یا لس آنجلس است."

تبلیغات

شهرهای پیشنهاد یک فاز اول بازگشایی پارک کلیساها و خانه های دیگر از عبادت رستوران کارواش و برخی از کسب و کارهای دیگر همه زیر سخت اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

San Diego County

برخی از سواحل در سن دیگو شهرستان بازگشایی شد شنبه و مقامات گفت: برای اکثر کسانی که بیرون آمد به دنبال اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

"من خوشحالم که به گزارش های شما باقی ماند, درجه یک, سن دیگو" شهردار کوین Faulconer گفت.

تبلیغات

سن دیگو است که هنوز هم شاهد رشد در coronavirus مرگ و میر و موارد.

شهردار گفت: نجات غریق و ماموران پلیس بودند در نیروی آماده برای آموزش ساکنان در مورد چه چیزی است و مجاز نمی باشد — اما آن را تا حد زیادی غیر ضروری.

نجات غریق رئیس جیمز Gartland گفت که در حالی که آب شلوغ بود در اوایل صبح آن را رقیق به عنوان روز پیشرفت است. اگر چه اکثر مردم به دنبال قوانین او افزود که وجود دارد برخی از "نقاط مشکل" در boardwalks و در جیب سواحل است.

سن دیگو شهرستان نیز صحنه چندین تظاهرات خواستار بازگشایی اقتصاد است.

تبلیغات

اورنج کانتی

هزاران نفر رفتند به اورنج کانتی سواحل این آخر هفته بالا بردن ابرو. اورنج کانتی و شهرستان ونتورا تا به حال سواحل باز در طول موج گرما در حالی که لس آنجلس نگهداری می شود سواحل آن بسته شده است.

Newsom روز دوشنبه با انتقاد کالیفرنیا که رفتند به سواحل و به مبارزه طلبیده ایالت اقامت در خانه سفارش دهید. او قول داد برای افزایش ایالت اجرای, در صورت لزوم.

تبلیغات

"این ویروس نیست نگاهی به تعطیلات آخر هفته خاموش" Newsom گفت. "تنها چیزی که ما را به عقب است مردم توقف به عمل فاصله فیزیکی و اجتماعی مناسب فاصله. این تنها چیزی است که رفتن به کم کردن سرعت توانایی ما برای بازگشایی این اقتصاد است."

امتداد شنی در ساحل نیوپورت می تواند خارج از محدوده بعد از چند هفته پس از کالیفرنیای جنوبی اول بهار موج گرما به خود جلب کرد و هزاران نفر به این شهر ساحلی با وجود اقامت در خانه سفارشات.

در نیوپورت بیچ شورای شهر در روز سه شنبه را در نظر بگیرید بسته شدن سواحل برای سه تعطیلات آخر هفته در ماه مه یا مسدود کردن جاده های منتهی به ساحل محبوب نقاط شبه جزیره Balboa و Corona del Mar.

مقامات شهر می گویند که آنها تلاش کرده اند برای حفظ بیشتر سواحل عمومی پارک ها و فضاهای باز برای عموم قابل دسترس برای جسمی و روانی و رفاه ساکنان. اما جمعیت که swarmed شن و ماسه بیش از آخر هفته — به دنبال ضرب و شتم گرما و خسته از جداسازی در خانه -- "تولید قابل توجهی محله اثرات" با توجه به انتشار اخبار از شهرستان.

تبلیغات

لاگونا بیچ در حال حاضر نگه داشته سواحل آن بسته شده است.

Newsom معیار

فرماندار حفظ کرده است که بیشتر از شش عطف او را به در نظر شل کردن stay-at-home منظور برآورده شده اند. تنها تغییر فرماندار ساخته شده است که اجازه می دهد تا برخی از اعمال جراحی الکتیو به دوباره برنامه ریزی شده بود در بیمارستان با استناد به ظرفیت کافی.

تبلیغات

شش معیار توانایی نظارت و پیگیری موارد بالقوه; جلوگیری از عفونت در معرض خطر مردم; آماده سازی بیمارستان ها برای رسیدگی به موج; توسعه روش های درمانی برای دیدار با تقاضا; اطمینان از مدارس کسب و کار و مراقبت از امکانات می تواند حمایت اجتماعی فاصله و توسعه دستورالعمل برای زمانی که بخواهید کالیفرنیا به ماندن در خانه دوباره اگر لازم است.

قوانین باید ویران کالیفرنیا اقتصاد است. یک مارس گزارش نشان داد که نرخ بیکاری از 5.3% از 3.9 درصد در فوریه, بزرگترین پرش در بیش از چهار دهه از دولت جمع آوری داده ها. اما این نرخ بر اساس یک نظرسنجی به پایان رسید که در مارس 12, پس از آن را منعکس نمی کند موقعیت axed توسط هزاران نفر از کارفرمایان در نیمه دوم ماه.

با توجه به کالیفرنیا مراقبت های بهداشتی پایه/ایپسوس بررسی 75% می خواهید برای ادامه به عنوان طولانی به عنوان آن نیاز است. تنها 11 درصد می خواستم برای جلوگیری از اقامت در خانه سفارش در حالی که 13 درصد تا به حال هیچ نظر. در میان کم درآمد ساکنان حمایت شد و حتی قوی تر: 78% حمایت از اقامت در خانه سفارش و تنها 3 درصد مخالف آن است.

San Diego Union-Tribune تحریریه Lyndsay Winkley کمک این این گزارش است.



tinyurlis.gdv.htclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب