مادرش dockworkers رنج می برند به عنوان coronavirus چوک L. A., ساحل طولانی بنادر محموله
در یک صبح روشن در اوایل این هفته یوجین Seroka مدیر اجرایی بندر لس آنجلس gazed از طریق تصویر بزرگ پنجره دفتر خود را در آلاینده اسکله زیر.
که در آن او به طور معمول به عنوان بسیاری به عنوان ده کشتی ها در بندر با جرثقیل بالابر یک کانتینر کالا پس از دیگری فقط چهار بود لنگر انداخت.
"این بسیار آرام" او گفت:.
این کشور بزرگترین بندر صدمه زدن به. که ممکن است یک شاخص پیشرو از درد است که در فروشگاه برای جنوب کالیفرنیا و اقتصاد ایالات متحده به عنوان کسب و کار سرپا ایستادن به مقابله با این سرعت در حال گسترش جدید کروناویروس.
تبلیغات
بسیاری از شرکت های آمریکایی تا به حال فله موجودی سال گذشته پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شیب تعرفه واردات چینی و باید مقدار زیادی از محصولات در دست است. اما آنها به زودی می تواند به صورت جدی عواقب ناشی از این ویروس: کمبود قطعات مهم برای آمریکا کارخانجات کمبود مصرف کننده محصولات در قفسه های فروشگاه و کمتر تقاضا برای صادرات ایالات متحده.
تجارت با چین به طور معمول حدود نیمی از کالاهای کانتینری جریان از طریق پورت دوقلو لس آنجلس و لانگ بیچ. در حال حاضر کارخانه های چینی عامل در حدود 40 درصد از ظرفیت کسب و کار در سن پدرو خلیج پیچیده رو به کاهش است. دو پورت پروژه 15 درصد به 17 درصد سقوط در حمل و نقل حجم در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با سه ماه اول سال 2019 — یک قطره از بیش از 500 ، 000 ظرف واحد است.
واردات معمولا آهسته در اطراف چینی, سال جدید, اما شرکت های باربری را لغو 60 کشتی سفر دریایی برای سه ماهه اول این سال تقریبا دو برابر تعداد طبیعی. 12 پایانه های سراسر دو پورت شده اند تعطیل برای روز در یک زمان.
تبلیغات
"تاثیر کلی است که نه تنها در اقتصاد منطقه ای آن است که در اقتصاد ملی گفت:" ماریو کردرو مدیر اجرایی بندر لانگ بیچ. "ما زمین صفر برای واردات است. ما در حال حاضر پایین به دلیل تجارت جنگ است. با coronavirus ما از عدم اطمینان به پتانسیل هرج و مرج است."
در لس آنجلس منطقه درد است که در حال حاضر حاد. Seroka با اشاره به این که 1 در 9 کالیفرنیای جنوبی مشاغل مرتبط با بنادر از جمله افرادی که کار بر روی اسکله رانندگی کامیون و حرکت جعبه در انبار.
"است که یک میلیون شغل" او گفت:. "کمتر محموله به معنی شغل کمتر. رانندگان کامیون در حال کشیدن به اندازه حمل و نقل. این longshoremen نیست که به نام به عنوان اغلب به عنوان آنها به طور معمول خواهد بود."
در زمانی که کشور در حال حاضر کند در کالیفرنیا — پس از یک دهه توسعه — coronavirus را تهدید می کند تا همه چیز را بدتر کند.
در اسکله کار شیفت در حال پایین توسط یک پنجم از 10 ماه از این سال در مقایسه با سال 2019 با توجه به اقیانوس آرام, دریایی Assn., صنعت تجارت گروه اگر چه جنگ تجارت و رقابت از شرق و سواحل خلیج فارس و بنادر نیز عوامل است.
قوی قراردادهای بین المللی Longshore و انبار اتحادیه جلوگیری از اخراج در میان 8,600 اعضای نیروی انسانی دوقلو پورت: آنها پرداخت 40 ساعت در هفته صرف نظر از رها کردن در شیفت. اما کاهش سرعت به طور چشمگیری تحت تاثیر یک گروه از 3500 dockworkers شناخته شده به عنوان "[جدید]" احتمالی کارگران که هنوز برای تبدیل شدن به طور منظم longshore کارگران است. تغییرات خود را کاهش یافته است از بیش از 2000 یک هفته به حدود 200.
بحران شدید ترین برای 13,000 کامیونداران که کشتی کالا از کشتی به انبارها و راه آهن در سراسر جنوب کالیفرنیا. برخی از 80 درصد پیمانکاران مستقل که خود را در کامیون خود را دریافت و پرداخت می شود در هر بار. به عنوان محموله کاهش یافته و کار و خشک آنها وحشت. یک Facebook صفحه با 5,800 رانندگان عمدتا مهاجران آمریکای لاتین است که پر از عکس های قفل شده ترمینال دروازه و پست های ارائه سکوهای بزرگ برای فروش به این دلیل که صاحبان هستند قادر به پاسخگویی به پرداخت وام مسکن.
تبلیغات
"ما در یک وضعیت اضطراری" گفت: Ron Herrera رئیس جمهور از لس آنجلس کار فدراسیون. "اگر هیچ باری هیچ کس پرداخت می شود. برای پیمانکاران مستقل آن است که به خصوص ویرانگر است. آنها واجد شرایط برای بیکاری بر خلاف کارمند رانندگان است."
اما حتی 300 Teamsters که در خدمت بنادر ایمنی نیست. در فوریه 25, Carson-بر اساس شرکت های باربری و حمل و نقل اکسپرس پیامک آن 145 اتحادیه رانندگان گفتن آنها را آنها خواهد بود گذاشته دو روز بعد.
Nicolasa Huerta و او را شریک بنی کروز که سوار شیفت شب برای شرکت های باربری در میان کسانی که شغل خود را از دست. "آنها به ما کار دو روز در هفته" گفت: Huerta, 47. "سپس آن را به یک روز. سپس به ما گفتند به ماندن در خانه در هفته است. سپس ما باید متن."
Huerta بود و درآمد $29 یک ساعت. مزایای بیکاری پرداخت نمی کند به همان اندازه است و او ترس او خواهد بود قادر به پرداخت هزینه $2,000-یک-ماه وام مسکن در کوچک کامپتون, صفحه اصلی, نه به ذکر است $315 ماهانه وام خودرو و 600 دلار در صورتحساب کارت اعتباری ماهانه.
"اوه خدای من من خیلی سخت برای به دست آوردن خانه," او گفت:. "من نمی خواهم آن را از دست بدهند چرا که این ویروس است."
برای دختران سنین 16 و 9 Huerta تلاش برای آرام باقی می ماند. "بچه ها من نیاز به دیدن من قوی," او گفت:. "من فقط نمی تواند سقوط. این اتفاق می افتد به همه ما است. اگر هیچ کشتی در آینده وجود ندارد بنابراین شرکت ها هیچ چاره ای. ما در حال برگزاری در امیدوار است که آنها خواهد شد با ما تماس بگیرید به عقب."
وستون LaBar مدیر اجرایی بندر حمل و نقل Assn., یک گروه تجارت حدود 100 بزرگ drayage شرکت تخمین می زند "کسب و کار پایین 60% تا 70% برای هفته آخر ماه فوریه و مارس. Coronavirus در حال حاضر هزینه های صنعت ما میلیون ها نفر بر میلیونها دلار در بهره وری از دست رفته و هزینه های اداری."
تبلیغات
ترمینال تعطیلی معنی کامیونداران نمی تواند بازگشت ظروف خالی و شاسی تخت جراحی تخت آنها نشسته است. "هر ترمینال وقت سیستم که تنظیم چه ظروف شما بلند کردن و رها کردن" LaBar گفت. "اگر قرار ملاقات خود را در یک بسته ترمینال و سپس شما می توانید به کار گیرند."
شرکت های حمل و نقل در حال شارژ بودن هزینه های روزانه برای دیر بازده منجر به دعوا با اقیانوس حمل و مشتریان بیش از چه کسی باید پرداخت. "آنها رو به رو هستیم و شش و هفت رقم تجهیزات صورتحساب," او اضافه شده است. "همه چیز در سراشیبی سقوط است. دیگر این می رود در برخی از شرکت ها ممکن است بیرون رفتن از کسب و کار است."
این snafus بیش از آنچه پورت تجربه 2014 کاهش سرعت در میان ستیز مذاکرات اتحادیه و یا در سال 2018 زمانی که اسکله گرفته شد با بار اضافی در پیش بینی از مغلوب ساختن پیشی جستن چین تعرفه LaBar گفت.
"من هرگز دیده می شود از جمله اختلال," او اضافه شده است. "ما در یک وضعیت بی سابقه ای."
شرکت های بزرگ نیست و تنها قربانیان گسترش coronavirus. هزاران نفر از کسب و کارهای کوچک بستگی دارد پورت دوقلو از حمل و نقل حمل به انبار صاحبان حمل و نقل کارگزاران.
در دفتر کار خود در سانتا فی اسپرینگز این هفته مایکل Marchica صاحب MFB حمل و نقل کوچک تدارکات آژانس خیره شد disconsolately در یک غذای زنده از بنادر بر روی دسکتاپ خود را مانیتور. آن نمایش داده می شود پنج باز و پنج بسته پایانه است. حتی آنهایی که باز نشان داد چند کامیون در خط.
در گذشته او گفت: این غذا را نشان می دهد "تصاویر که در آن شما نمی تواند حتی دیدن خیابان ها به دلیل بسیاری از کامیون."
قبل از coronavirus ضربه Marchica شد, اعزام تا 60 كانون یک روز را انتخاب کنید تا واردات از چین — زودپز, کفش و لباس و حتی دست و پا زدن surfy. در حال حاضر, او گفت:, "ما در حال deader از یک گل میخ. من چیزی ندیدم از مشتریان من در سه هفته. کارخانه ها در چین را تعطیل و یا سفر لغو شده است."
دو هفته پیش Marchica گذاشته یکی از سه dispatchers و یکی از دو صورت حساب کارمندان. او قطع شده است این ساعت از دیگران است. خود را خارج از کار کامیونداران همه مالک مستقل-اپراتورها "در حال صدمه زدن به. آنها در اجاره خود را. من می دانم که یک زن و شوهر از بچه ها انجام می دهند بارگذاری."
در همین حال وی افزود: "رانندگان با من صحبت کرد در سال در حال تماس با من روز و شب من پرسیدن اگر من کسب و کار برای آنها است."
Marchica آمار و ارقام شرکت خود را از دست داده است تا آنجا که $200,000 در درآمد از ژانویه تاکنون است. او آغشته به پس انداز شخصی برای حمایت از خانواده اش چهار در همان زمان او به عنوان چهره صورتحساب های پزشکی برای همسرش سرطان پستان درمان است.
"این واقعا واقعا واقعا بد است," او گفت:. "این پاک کردن سریع. اما هر کس در همان قایق است."
صادرکنندگان نیز تحت تاثیر این تعطیلی و snarled زنجیره تامین است. شرکت های ملی که کشتی گوشت مرغ و هی به چین از طریق کالیفرنیا پورت همراه با کشاورزان کالیفرنیا که صادرات پرتقال و دیگر تولید گزارش که ظروف یخچال در تامین کوتاه مدت هستند و سردخانه و امکانات سرشار با موجودی.
"ما کشاورزان محصول در گیر اسکله" Seroka گفت. "ما در حال کار مجدانه با شرکت بوش برای قرار دادن کشتی خدمات در محل به طوری که ما می تواند حرکت صادرات و تخلیه ظروف خالی."
اما حتی به عنوان پورت مقامات تقلا برای مقابله با جریان اختلال آنها همچنین نگرانی در مورد آنچه اتفاق می افتد زمانی که ویروس فروکش کارخانه های چینی تا سطح شیب دار و با تاخیر محموله سیل از طریق پورت.
"ما در حال رفتن به شاهد واقعا بزرگ آونگ نوسان" Seroka گفت. "آن معنی خواهد بود که یک موج قوی از واردات است. ما باید همه دست به دست در عرشه به گرفتن آن و فشار آنها را از طریق پورت با سرعت بالا."
راه آهن و مدیران شرکت حمل و نقل صاحبان ترمینال اپراتورها و کشتی اپراتورها در حال ملاقات با مقامات بندر به بحث در مورد آنچه ممکن است اتفاق می افتد بعدی. که شامل او گفت: "هنگامی که ما در حال رفتن به برنامه کشتی چگونه سفر دریایی در حال رفتن به محل. ما باید بسیاری از ظروف خالی و از همه مهمتر تعداد زیادی از صادرات است که باید برای حرکت از این اسکله."
برای پورت دوقلو که در خدمت بیش از 200 ، 000 کسب و کار حمل و نقل برخی از 500 میلیارد دلار در محموله ترس کردرو اذعان کرد که "تکرار آنچه ما با تجربه در سه ماهه آخر سال 2018" زمانی که وارد جبهه لود سفارشات برای جلوگیری از تعرفه.
"به اندازه کافی وجود ندارد dockworkers به خالی کردن تمام ظروف" او به یاد می آورد. "به اندازه کافی وجود ندارد کامیون به این مسائل خارج از اسکله. ما باید به آماده سازی برای نیروی تازه یافتن از coronavirus وضعیت است."
tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de