Coronavirus است جهش. که طبیعی است. آیا معنی آن را بیشتر خطرناک است ؟

بزرگنمایی این تصویر این تصویر ساخته شده توسط یک اسکن تصویر میکروسکوپ الکترونی نشان می دهد SARS-COV-2

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

این تصویر ساخته شده توسط یک اسکن تصویر میکروسکوپ الکترونی نشان می دهد SARS-COV-2 ویروس ذرات (رنگی صورتی) از یک نمونه بیمار. NIAID/NIH پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
NIAID/NIH

این هفته سوال از جهش شده است و در جلو و مرکز در پوشش coronavirus — از بحث ادعا در مورد تغییراتی که ایجاد این ویروس بیشتر مسری به اطمینان که هر جهش نیست و در عین حال مهم.

در اینجا برخی از سوالات مطرح شده — و چه متخصصان می تواند (و می تواند هنوز رتبهدهی نشده است) می گویند به آنها پاسخ دهد.

است coronavirus جهش?

محققان می گویند coronavirus است که ایجاد تغییرات کوچک خود را به عنوان آنها انتظار می رود آن را به در یک نسبتا قابل پیش بینی و ثابت نرخ حدود 1-2 تغییرات در هر ماه.

"ویروس جهش به طور طبیعی به عنوان بخشی از چرخه زندگی خود را می گوید:" ایوان Harrison علمی مدیر پروژه برای COVID-19 ژنومیک انگلستان کنسرسیوم. Coronavirus متفاوت است.

هنگامی که یک ویروس یک فرد آن را وارد سلول های خود را می کند و نسخه هایی از خود را که پس از آن گردش از طریق بدن و یا منتقل می شوند — قطرات تنفسی یکی از روش — به انسان دیگر است.

به ناچار ویروس "اشتباهات را در ژنوم خود را" به عنوان آنها خود کپی می گوید: Harrison. این تغییرات می تواند جمع آوری و حمل بیش به آینده نسخه از ویروس. جهش ها شبیه به غلط املایی در متن — بیشترین غلط املایی هستند nonevents اما برخی می تواند تغییر معنای یک کلمه یا جمله. به همین ترتیب بسیاری از جهش خواهد بود مرده به پایان می رسد با هیچ اثر در افرادی که آلوده می شوند. اما برخی از این جهش در ویروس ممکن است تغییر کند که چگونه به سرعت آن را آلوده مردم و تکرار و یا چه نوع از آسیب به سلول های.

این تجمعی تغییرات مفید برای محققان چرا که آنها به عنوان کارت شناسایی است که برای کمک به ردیابی مسیر ویروس از طریق گروه از مردم در طول زمان است. برای مثال در یک نظارت مطالعه در دانشگاه ایالتی آریزونا دانشگاه, محققان دریافتند که این مردم بودند که با نشان دادن بیمار در اواسط ماه مارس با کروناویروس تا به حال نسخه های مختلف از این ویروس از هر یک از دیگر. مقایسه این ویروس در ژنوم آنها کمک کرد تا بفهمم که سنبله در اواسط ماه مارس موارد احتمالا نمی دلالت شیوع در پردیس; موارد تا به حال به احتمال زیاد این نسخه از این ویروس در جای دیگر شاید زمانی که آنها سفر برای شکستن بهار آورده و آن را به عقب. بنابراین ردیابی ویروس در ژنوم ارزشمند است در ردیابی چگونه و از کجا این ویروس در حال گسترش است.

است coronavirus تر شدن انتقال?

توییتر روشن این هفته زمانی که پیش نویس یک مقاله پژوهشی ارسال شده به preprint سرور bioRxiv رو برداشت توسط رسانه ها. این مقاله نشان می دهد در عنوان است که تجزیه و تحلیل خود را از coronavirus جهش "نشان می دهد ظهور بیشتر انتقال فرم از SARS-CoV-2."

این مطالعه توسط محققان در آزمایشگاه ملی لوس آلاموس دانشگاه شفیلد و دوک. آنها تجزیه و تحلیل در دسترس عموم ژنوم توالی از سراسر جهان ارسال شده در GISAID جهانی تحقیقات پلت فرم است که انباشته شده است بیش از 16000 coronavirus توالی به تاریخ.

محققان دریافتند که یک نسخه از این ویروس که برای اولین بار شناسایی شده در اروپا در اوایل ماه فوریه به نظر می رسد برای تبدیل شدن به شایع ترین فشار در آمریکا و استرالیا و بخش هایی از آفریقا — اساسا در هر نقطه از آن گسترش یافته است. نویسندگان این مطالعه فرض شده است که یک جهش در این ویروس این گونه است که تغییر یکی آمینه اسكوربيك اسيد در بخشی از coronavirus است که در می یابد و متصل به سلول ها می تواند باعث این ویروس به گسترش بیشتر به راحتی.

"من فکر می کنم که این مهم مشاهده می گوید:" آنجلا راسموسن یک virologist در کلمبیا پستچی دانشکده بهداشت "ما را دیده اند در دیگر ویروس همه گیر مانند اپیدمی ابولا که وجود دارد این جهش که به نظر می رسد باقی بماند و تبدیل به فرم غالب ویروس."

اما راسموسن می گوید: هیچ شواهد روشنی که جهش اشاره شده در این مقاله می کند هر چیزی را تغییر دهید که چگونه این ویروس گسترش می یابد.

عوامل دیگر نیز می تواند حساب چرا این ویروس از اروپا غالب است می گوید: جاستین Bahl یک محاسباتی زیست شناس در دانشگاه گرجستان است. آن را احتمالا می تواند توضیح داده شده توسط این به اصطلاح "بنیانگذار اثر" که در آن نسخه اروپایی به سرعت در حال گسترش در سراسر مرزهای بین المللی و تاسیس خود را به عنوان گونه غالب از آنجا که کشور شد و آهسته به قفل کردن.

برای اثبات اینکه جهش شناسایی شده در این مقاله باعث می شود که ویروس به گسترش بیشتر به راحتی محققان می خواهید برای دیدن شواهد تجربی: به عنوان مثال در یک مطالعه که در آن هر دو گونه در حال آزمایش در سلول های زنده برای دیدن اگر جهش یافته ویروس تکرار و سریع تر است. اگر این نتایج نشان می دهد از جمله علائم آنها می خواهید برای دیدن اگر یک ویروس گسترش می یابد به آسانی در آزمایشگاه حیوانات.

است coronavirus جهش برای تبدیل شدن به کمتر مضر است ؟

یکی دیگر از مطالعه منتشر شده در مجله ویروس شناسی, شناسایی یک بیمار در آریزونا بود که حمل یک نسخه از ویروس ها با استفاده از یک تکه از آن را از دست رفته است. حذف شد قابل ملاحظه — 81 نوکلئوتید طولانی از 30,000 یا به طوری که coronavirus را توالی ژنوم (در صورتی که شما نگرانم یک نوکلئوتید یک مولکول است که به شکل بلوک های ساختمان از یک DNA یا RNA رشته و بیش از حد کوچک دیده می شود در اغلب میکروسکوپ). آن را نیز داشت در یک محل بر روی ژنوم که در کلاسیک سارس, ویروس, کمک, ویروس, مبارزه سیستم ایمنی بدن با توجه به مطالعه همکاری نویسنده Efrem Lim یک virologist در دانشگاه ایالتی آریزونا.

محققان این فرضیه را مطرح کرد که حذف "ممکن است به طور بالقوه کاهش ویروس تناسب اندام" — یک ادعا لیم می گوید که آنها در حال حاضر در حال تست در آزمایشگاه.

این مقاله بر اساس فقط یک ویروس در ژنوم از 16,000 شده اند که توالی و به اشتراک گذاشته شده است که باعث می شود آن را دشوار است برای تعمیم به گروه بزرگتر از گردش نسخه از رمان coronavirus. "ما در واقع هیچ ایده که آیا [یک ویروس با این حذف] است که انتقال یا نه می گوید:" Bahl. "ما نمی دانیم که آیا آن را فقط به یک رویداد و یا اینکه این مدل ها در حال انتقال و تبدیل شدن به شایع تر در جامعه [از مردم گرفتن coronavirus]."

شواهد بیشتری مورد نیاز است برای دیدن اگر لیم فرضیه نگه می دارد — و آن ظهور خواهد کرد که تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انجام جهش و ما شاهد بر توسعه درمان و واکسن?

هنوز رتبهدهی نشده است. "ما در حال گرفتن جهش که ما نوع انتظار در اینجا می گوید:" Vineet Menachery یک virologist در دانشگاه پزشکی تگزاس شعبه بنابراین روند تحقیقات در حال حاضر حساب برای این تغییرات است.

Menachery می گوید اروپا جهش ردیابی در لوس آلاموس کاغذ مجاور است اما نه به طور مستقیم بر روی گیرنده اتصال دامنه است که در یک بخش خاص منطقه در ویروس پوسته پروتئین است که آغاز اولین تماس در اتصال به سلول های انسان است. "اگر این جهش وجود دارد وجود دارد می تواند یک کمی بیشتر نگرانی در مورد آنتی بادی و روش های مبتنی بر واکسن روش" او می گوید: از آنجا که این تغییرات ممکن است آن را سخت تر برای آنتی بادی برای تشخیص ویروس است. اما جهش به طور مستقیم بر روی گیرنده اتصال دامنه بنابراین محققان نیست خیلی نگران آن تغییرات خاص.

واکسن نیز برای هدف قرار دادن سایت های متعدد بر روی یک ویروس پس از آن بعید است که چند جهش تصادفی به ویروس می تواند به دست کشیدن قدرت خود را به طور کامل راسموسن می گوید.

نسخه از ویروس هستند که با دارو و یا واکسن-مقاوم در برابر محصول ممکن است پس از درمان در حال استفاده هستند می گوید: Lim. اگر یک گونه خاص است محو مواد مخدر و یا واکسن پس از آن هر گونه ویروس ها که برای زنده ماندن خواهد بود که آنهایی که نمی شود آن درمان و می تواند به آلوده کردن دیگران است. اما در حال حاضر وجود دارد هیچ فشاری بر روی ویروس به تغییر در راه است که کمک خواهد کرد که آن را فرار از اقداماتی که نیست معرفی شده است.

چرا دانشمندان های اثبات نشده نظریه?

اصلی علمی هدف از به اشتراک گذاشتن این مقاله در اوایل و اغلب به هشدار محققان دیگر به نظریه جالب و جلب توجه به بالقوه معنی دار, جهش, Lim می گوید.

"این کمک می کند تا ما را اولویت بندی چه جهش باید مورد مطالعه در آزمایشگاه به دلیل وجود دارد بسیاری از جهش های خارج وجود دارد می گوید:" Lim. با به اشتراک گذاری آگهی ها و داده ها-حمایت نظریه های دانشمندان برجسته جهش خاص که ممکن است مؤثر بر رفتار این ویروس در دریایی از تمام تغییرات کوچک این ویروس باعث می شود.

پس از آن محققان کمک می کند تا بدانید که دانشمندان در آزمایشگاه لوس آلاموس فکر می کنم که خاص تغییر در ژنوم است که ارزش اضافی تحصیل یا این که یک حذف ويروس در یافت شده است یک بار و می تواند دوباره یافت. پاسخ ممکن است قطعی اما از آن تغذیه جهانی مغز اعتماد از محققان که همه کار برای درک coronavirus بهتر و کمک به آن را شکست.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن