مجلس رای جمعه را سی 51 دولت است. مغلوب ساختن پیشی جستن و سنا می گویند هیچ

بزرگنمایی این تصویر نماینده النور هولمز نورتون D-سی صحبت می کند در یک کنفرانس خبری در منطقه کلمبیا ا

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

نماینده النور هولمز نورتون D-سی صحبت می کند در یک کنفرانس خبری در منطقه کلمبیا استقلال تلاش در ژوئن 16. اندرو بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/AP

خانه دموکرات ها می گویند آنها می خواهند به یک نقطه در روز جمعه با رای دادن به واشنگتن دی سی 51 دولت حتی اگر این قانون محکوم است.

برای چند دهه, Washington, d. C., پلاک را bemoaned منطقه کلمبیا عدم استقلال یادآوری بینندگان در آبی پررنگ نامه از آن "مالیات بدون نمایندگی."

با وجود داشتن یک جمعیت بزرگتر از ورمونت یا Wyoming منطقه را 700,000 ساکنان ندارد و هر کسی که رای گیری برای منافع خود را در کف خانه و یا مجلس سنا.

این لایحه برای برنامه ریزی عمل در روز جمعه با حمایت منطقه nonvoting نماینده النور هولمز نورتون دارای بیش از 220 شرکت حامیان و انتظار می رود که به بادبان را از طریق خانه. رای گیری اعلام شد هفته گذشته توسط رهبر جناح اکثریت مجلس Steny Hoyer, D-Md.

نورتون می گوید لایحه دارای شخصی و همچنین سیاسی به معنی.

"بزرگ پدر بزرگ من که راه می رفت دور از برده داری در ویرجینیا کردم تا آنجا که منطقه کلمبیا — رو به آزادی اما نه به مساوات" او می گوید همه چیز در نظر گرفته شده است Ari Shapiro. "و بنابراین آنچه که من فکر می کنم این لایحه حداقل برای خانواده من: من اختصاص آن به جد ریچارد هلمز."

دیرین بحث

جمعه, علائم اولین بار از سال 1993 که کنگره مبنی بر سی استقلال یک موضوع بحث است که برای چند دهه.

نورتون به خاطر خدمت در کنگره در آن رای می دهند.

"ما بیشتر آرا را از ما فکر می کنیم خواهد بود," او گفت: Shapiro.

ادامه نورتون: "آن شکست خورده و سپس به این دلیل که خانه تحت سلطه غرب دموکرات که تمایل به محافظه کار در بسیاری از مسائل. ما خوشحال به آنها را به عنوان دموکرات ها اما ما نمی تواند عبور کند که لایحه. ... پس بار تغییر دهید و آنها را قابل ملاحظه ای تغییر و آنها آماده هستند و در حال حاضر به نظر می رسد قطعا در خانه برای ایجاد منطقه 51 دولت است."

امروز دموکرات ها تلاش کرده اند به بازی تا آنچه به آنها تماس بگیرید و تاکید خود را بر رای گیری, نمایندگی و نژادی عدالت که همه زیر بنای استراتژی سیاسی در سی استقلال رای است.

گذشت در حزب جمهوری خواه کنترل مجلس سنا داستان دیگری است.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., گفت: میزبان تلویزیون Laura Ingraham سال گذشته که هر دموکراتیک فشار را برای سی استقلال است "کامل با مته سوراخ کردن سوسیالیسم در ماه مارس در خانه" و این که "تا زمانی که من رهبر اکثریت مجلس سنا به هیچ یک از چیزهای که در حال رفتن در هر نقطه."

رئیس جمهور تهمت نیز در تمسخر استقلال تلاش گفتن نیویورک پست در مه: "چرا ؟ بنابراین ما می توانیم دو دموکراتیک تر — سناتور دموکرات و پنج بیشتر اعضای کنگره? هیچ با تشکر از شما. که هرگز اتفاق می افتد."

روز چهارشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت با صدور بیانیه ای به طور رسمی مخالفت با نورتون بیل و تعهد است که اگر این لایحه تا کنون رسیده رئیس جمهور میز او آن را وتو خواهد.

Robert C. سفید جونیور که به عنوان یکی از منطقه در بزرگ councilmembers می گوید: محرومیت از این منطقه ساکنان باید جایگزین سیاست های حزبی.

"ما پرداخت مالیات مانند هر دیگر دولت آمریکا. ما مبارزه و مرگ در جنگ مانند ساکنان هر دولت است. و ما سزاوار همان فرصت را به صدا در چگونه ملت ما اداره می شود," سفید می گوید NPR.

سفید می گوید که حتی اگر استقلال نمی توانید رای در سنا در این سال او معتقد است تصویب این لایحه در مجلس خواهد نشان دهنده یک گام مهم رو به جلو است.

"این سی استقلال لایحه عبور از خانه را بالا بردن مشخصات این موضوع که بیشتر آمریکایی ها چگونه متوجه منحصر به فرد محروم سی است, من فکر می کنم آن را افزایش می دهد تماس برای سی استقلال در سراسر کشور" سفید می گوید.

یک 2019 نظرسنجی گالوپ نشان می دهد یک راه طولانی پیش رو در تغییر ملی نظرات در سی استقلال: 64 درصد از آمریکایی ها مورد بررسی گفت: آنها فکر می کردند این منطقه نباید یک دولت است.

می خواهم به دانستن بیشتر در مورد منطقه کلمبیا, تاریخچه و چگونگی آن حکومت خود را در طول زمان تغییر? WAMU شما پوشانده شده است.

آخرین مطالب