نظرسنجی: زنان در حال تجدید نظر داشتن کودکان و نوجوانان به عنوان آنها به صورت همه گیر چالش های

بزرگنمایی این تصویر حدود 40 درصد از زنان مورد مطالعه توسط Guttmacher موسسه گفت: تغییر برنامه های خود

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

حدود 40 درصد از زنان مورد مطالعه توسط Guttmacher موسسه گفت: تغییر برنامه های خود را در زمانی که به کودکان و یا چگونه بسیاری از به اند. PeopleImages/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
PeopleImages/گتی ایماژ

این که آیا آن را فقط آنلاین مشاوره بسته داروخانه ها و یا نیاز به تعجب که آیا رفتن به یک اتاق امن است coronavirus دارای طرح میتوانست دسترسی به مراقبت های بهداشتی. و آن را تا ارائه چالش های خاص برای زنان و بهداشت باروری.

یک نظرسنجی جدید منتشر شده روز شنبه توسط Guttmacher موسسه یک گروه تحقیقاتی است که طرفداران برای حقوق باروری می یابد 34 درصد از زنان گفت: همه گیر شد و باعث آنها را به تاخیر در باردار شدن و یا کمتر به کودکان است. کمی کوچکتر نسبت به حدود 2000 زنانی که در پاسخ به این نظرسنجی همچنین گفت: آنها در تلاش برای دسترسی به کنترل تولد در طول بیماری همه گیر.

"آنچه ما شنیده از آنها بسیار واضح بود که با توجه به COVID-19 همه گیر مراتب کمتری از زنان می خواهید برای دریافت باردار است. و در همان زمان, پیشگیری از بارداری است که سخت تر برای آنها را به گرفتن" گفت: Laura Lindberg مطالعه سرب پژوهشگر در مصاحبه با NPR همه چیز در نظر گرفته شود. "آن دو نفر از نیروهای مخالف به این معنی است که مردم در حال رفتن به یک زمان سخت تر به تأخیر انداختن بارداری در دوران بحران و حتی همانطور که بیشتر مردم می گویند که آنها نمی خواهید برای دریافت باردار در حال حاضر."

مشکلات برجسته پژوهش اين خصوص در میان زنان از رنگ. در حالی که 29 درصد از زنان سفید پوست گفت: آنها در تلاش برای دسترسی به کنترل بارداری در میان زنان و ایستادن ارقام 38% و 45% بود.

"سیاه و اسپانیایی بودند بیشتر احتمال دارد به صورت تاخیر و یا قادر به دریافت پیشگیری از بارداری و یا سایر مراقبت بودند از زنان سفید می گوید:" Lindberg. "این چیزی است که مراقبت های بهداشتی بی عدالتی در عمل است."

در اینجا گزیده ای از این مصاحبه.

این COVID-19 انجام شده است مشخص شده این موجود نژادی و نابرابری ... چیزی است که ما می بینیم از نظر دسترسی به, پیشگیری از بارداری است که آن را متفاوت و یا حتی بدتر از قبل همه گیر?

من فکر می کنم, آن را قطعا بدتر از قبل از همه گیر. زن و شوهر از چیزهایی که در حال رفتن است. بنابراین یک هزینه شده است. اگر شما از دست داده اید کار خود را در حال حاضر شما ممکن است از دست داده اند و سلامت خود را بیمه و محدودیت های این نوع از ارائه دهندگان شما می توانید بروید و یا دسترسی. حمل و نقل و مراقبت از کودک از نظر جسمی ترک خانه خود همه سخت تر در حال حاضر. که برای افراد است.

برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به طرف ما می دانیم که کلینیک ها و داروخانه ها و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی بسته شده اند و یا نشده اند ارائه مراقبت به همان اندازه به دلیل COVID-19. آن را سخت تر برای دریافت پیشگیری از بارداری, مراقبت در حال حاضر از همیشه قبل از.

در همان زمان که بسیاری از زنان به داشتن بیشتر مشکل دسترسی به, پیشگیری از بارداری آنها نیز گزارش تمایل به استفاده از کنترل تولد بیشتر به طور مداوم و به تاخیر باروری در بسیاری از موارد. چرا ؟

ما در بر داشت که در حدود یک سوم از زنان گفت که آنها می خواستند به هر تاخیر در باروری و یا حتی کودکان کمتر از آنها قبل از همه گیر. ... زنان در حال تصمیم گیری در یک زمان از عدم قطعیت. این بیماری همه گیر است واقعا یک اختلال در زندگی ما است. منظورم این است که تصور کنید آنچه که در سپتامبر رفتن به مانند نگاه کنید اگر مدارس را به طور کامل نمی بازگشایی? چه سپتامبر رفتن به مانند نگاه به یک زن کار اگر نوزاد مراقبت از کودکان دیگر وجود دارد یا دو برابر قیمت ؟

چه حاصل از این ؟ کودکان کمتر در سال آینده ؟

معمولا من مایل به انجام یک توپ کریستال پیش بینی اما در این مورد من فکر می کنم خیلی روشن است ما در حال رفتن به یک کودک مجسمه نیم تنه یک بوم عزیزم. زنان به وضوح ابراز تمایل به تاخیر باروری در حال حاضر. و اگر چه ما تنها در چند ماه اول از این بیماری همه گیر به عنوان بیشتر زمان می گذرد من فکر می کنم فولر اثر هنوز به شکل میگیرد. ... به طور کلی وجود دارد می تواند در کاهش باروری, اما ما نیاز به نگرانی در مورد فردی زنانی که نمی توانند به پیشگیری از بارداری آنها نیاز به رسیدن به خود و باروری اهداف است.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن