با استناد به نقض 'دیوار آتش' رسانه های رهبران شکایت رسمی ایالات متحده بیش اخراج

بزرگنمایی این تصویر صدای آمریکا ساختمان در واشنگتن بخشی از آژانس ایالات متحده برای رسانه های جهانی.

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

صدای آمریکا ساختمان در واشنگتن بخشی از آژانس ایالات متحده برای رسانه های جهانی. فردا به طور فزاینده بوده است هدف از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. اندرو بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/AP

جدید ایالات متحده آژانس جهانی در رسانه های, مدیر عامل شرکت مایکل بسته جاروب شده به مانند یک مرد در یک ماموریت هفته گذشته شلیک مدیران ارشد و تخته مشاوره از بودجه فدرال بین المللی رسانههای که هفتگی رسیدن به 340 میلیون مردم در خارج از کشور. جدید طرح دعوی در دادگاه مدعی او را شکست قانون فدرال در انجام این کار است.

در ژوئن 9, با توجه به طرح دعوی در دادگاه واصل یکشنبه در ایالات متحده دادگاه منطقه برای ناحیه کلمبیا, بسته, عبدالله دستور داد بین المللی رسانههای تحت اداره نظارت به "توقف" همه جدید استخدام کارکنان تبلیغات و دیگر تعهدات قراردادی.

بزرگنمایی این تصویر

مایکل بسته جدید مدیر آژانس ایالات متحده برای رسانه های جهانی که خارج از کشور دولت ایالات متحده بین المللی پخش سازمان. ایالات متحده آژانس جهانی رسانه پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایالات متحده آژانس جهانی رسانه

روز بعد, بسته, به اطلاع سران رادیو آزاد اروپا/رادیو آزادی و رادیو آزاد آسیا و خاورمیانه و شبکه های رادیو و تلویزیون در دفتر کوبا پخش و باز کردن فن آوری صندوق که آنها از کار اخراج شدند بلافاصله موثر.

او نیز منحل جداگانه خود را دو حزبی تخته مشاوره و جایگزین آنها را با پنج مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سیاسی انتصاب و یک وکیل است که با این نسخهها کار برای یک مسیحی در دفاع حقوقی و وکالت گروه با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

طرح دعوی در دادگاه توسط چهار نفر از اعضای سابق انجمن مشاوره از جمله دو سفرای سابق آمریکا با نقش برجسته در دولت جورج دبلیو بوش و باراک اوباما دولت, رایان کراکر و کارن Kornbluh. آنها ادعا بسته شکسته فدرال تضمین رسانههای' روزنامه نگاری استقلال.

"استقلال خود را از دخالت های سیاسی است و حفاظت شده توسط یک سخت 'دیوار آتش' مندرج در اساسنامه و مقررات و الزام آور قرارداد مفاد" طرح دعوی در دادگاه متحده است. "آقای بسته اقدامات این هفته را تشکیل می دهند فاحش ترین نقض فایروال در تاریخ است."

دو تا از مقامات بالا از صدای امریکا استعفا داد درست قبل از بسته گرفت و گفت آنها پیش بینی او ترجیح می دهند که خود تراکم منجر به پخش.

آژانس هنوز علنا در پاسخ به طرح دعوی در دادگاه. و نه آن را پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد بسته. بنابراين ، او با ارسال یک ایمیل به کارکنان پنجشنبه گذشته گفت: او را محافظت از روزنامه نگاران " سرمقاله استقلال اما که او نیز "بررسی برخی از مشکلات که ظاهر شده اند در رسانه ها در سال های اخیر است."

آژانس همچنین قرار دادن یک اطلاعیه مطبوعاتی ادعا: "بسته پیام مواجه شد با شدت پاسخ مثبت توسط کارکنان و دریافت که شخصا رسیده و با صراحت او تبریک گفت." به کارکنان و دریافت به نام نمی شد. آزادی مطبوعات گفت: بسته جدید تیم رهبری "متعهد به ریشه کن شناخته شده سوء مدیریت و رسوایی که گرفتار این سازمان برای دهه."

کارکنان در صدای آمریکا و دیگر شبکه که در حال نظارت USAGM و بسته — صحبت کرد که به NPR در وضعیت آنها نمی توان نام برد چرا که آنها می ترسید خود را برای امنیت شغلی در پرتو اخیر اخراج — گفت تفسیر آنها از این اقدامات به عنوان بخشی از رئيس جمهور تهمت درایو به جارو کردن آنچه که او خواستار "دولت عمیق" - این ادعای بی اساس است که مردم در طول دولت در حال همکاری برای تضعیف تهمت و سیاست های خود را.

که اعتقاد به این که USAGM است بخشی از یک توطئه شده است با توجه کامل صدای سابق ریاست جمهوری مشاور سیاسی استیو Bannon, دیپلم بسته است که با او کار می کرد در دو مستند.

در مارس رئیس جمهور و کاخ سفید دفتر مطبوعاتی محکوم صدای امریکا برای انتشار "تبلیغ" در وب سایت خود را - در واقع یک آسوشیتد پرس مقاله با تمرکز بر چین است. و مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری هشدار داد کارکنان به صحبت کردن با صدای روزنامه نگاران - که کار برای یک شخص آژانس فدرال - با استناد به آن شکایت. فردا مدیر آماندا بنت استعفای به دنبال آن است که وحی از شوالیه متمم اول قانون اساسی موسسه در دانشگاه کلمبیا توسط فقط چند روز.

به عنوان یک ماده قانونی با توجه به ادعا های خاص پخش هستند و در واقع خصوصی غیر انتفاعی شرکت های بزرگ که دریافت کمک های مالی فدرال اما نه متعلق به دولت است. بسته بنابراین فاقد ایستاده به آتش آنها استدلال می کنند. به عنوان او در حال آمدن به دفتر این ماه یک کلید USAGM هیئت مدیره بیان اهمیت روزنامه نگاری فایروال از شبکه. آن را بیش از حد شد و سپس حل شده.

مورد باز کردن فن آوری صندوق et al. v. مایکل پک 1:20-cv-1710 ثبت شده در ایالات متحده دادگاه منطقه برای ناحیه کلمبیا.

آخرین مطالب