واقعیت عجیب و غریب از جدید بودن پدر و مادر در سن coronavirus

تمام 16 روز از متئو رودریگز زندگی شده اند در یک جهان که در آن coronavirus حاکم است.او متولد شد به سینتیا و نلس

توسط MINERALNEWS در 13 فروردین 1399

تمام 16 روز از متئو رودریگز زندگی شده اند در یک جهان که در آن coronavirus حاکم است.

او متولد شد به سینتیا و نلسون رودریگز در مارس 11 روز قبل از کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom توصیه می شود یک ایالت لغو تجمع بیش از 250 نفر به سرعت همه گیر را گسترش. دو روز بعد به عنوان مدارس در سراسر کالیفرنیا شروع به حالت تعلیق در کلاس های پدر و مادر خود رفت و به اقامت شب در یوربا لیندا خانه سینتیا ،

آنها تا حد زیادی پناه در محل وجود دارد تا کنون از. اولین تفرج خانواده اتفاق افتاده است و فقط در هفته گذشته — یک معاینه معمول در نارنجی که در آن اطفال آرنج ضربه نلسون به جای ارائه دادن. سینتیا فلفلی دکتر با سوالاتی مانند هر مامی خواهد برای او نخستزاده. اما وجود دارد یک دوز اضافی از ضرورت.

آیا متئو را گاه به گاه تنفس کم عمق معنی او coronavirus? (که طبیعی به عنوان بچه ها یاد بگیرند که به نفس کشیدن در خارج از رحم.)

تبلیغات

متئو می شود فوق العاده گرم و گاهی اوقات -- این است که coronavirus? (او فقط همراه کمی بیش از حد.)

آنچه در مورد ... ? (نه coronavirus.)

پزشک متخصص اطفال اعلام متئو کاملا سالم است. که متوقف نشده سینتیا از تفکر است که کروناویروس در نهایت رسیدن به او.

"ذهن خود را به آن مکان در حال حاضر," او گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "من نمی خواهم متئو به معنا که چون بچه ها آن را احساس کنید. به طوری که باعث می شود من احساس می کنم بیشتر درمانده است."

تبلیغات

New parents Cynthia and Nelson Rodriguez

سینتیا و نلسون رودریگز از سانتا آنا ترک مطب دکتر پس از آوردن آنها 2-هفته پسر متئو برای اولین اطفال مراجعه کنید.

(Gina Ferazzi / لس آنجلس تایمز)

پدر یا مادر بودن به اندازه کافی سخت است. اما coronavirus مدیرکل موبایل و کامپیوتر از اضطراب به مادران و پدران است. آنها تا به حال دقت آماده برای ماه ها در مورد نحوه رسیدگی به والدین و در حال حاضر پیدا کردن برنامه های خود را عمدتا مسئله.

"هیچ کس واقعا نمی داند چه خبر است در تصویر بزرگ" گفت: Spalding دیجیتال, آموزش و پرورش, ویرایشگر برای مادرانه. انتشار آنلاین دریافت کرده است بسیاری از نمایش داده شد در مورد کوروناویروس و بیماری های آن, علل COVID-19 که آنها به ایجاد یک بخش اختصاص داده شده به چگونه پدر و مادر می تواند رسیدگی به بحران با بیش از 100 مقاله منتشر شده از ژانویه تاکنون است.

عضویت در خبرنامه

دریافت رایگان ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

Spalding سابق اطفال پرستار و ماما می آموزد آنلاین تولد کلاس و آن را به رایگان در روز دوشنبه; بیش از 7000 نفر در حال حاضر آن گرفته شده.

بیمارستان ها شروع به محدودیتی که می تواند در حال حاضر در طول یک تحویل و حتی مسدود کردن بازدید کنندگان در دسترس نباشد. مدت کوتاهی پس از سینتیا و نلسون دریافت مادران و سینتیا خواهر در تحویل بخش در بیمارستان کودکان اورنج کانتی یک پزشک توصیه به آنها اجازه نمی دهد هر بازدید کننده بیشتر. سینتیا تا به حال به نوبه خود به دور مادر بزرگ او که تا به حال پایین آمدن از بافق به دیدن او اولین نوه نوه.

"این مهم نقطه درد برای بسیاری از مردم در حال حاضر" گفت: Spalding. "انزوا از عزیزان می تواند تاثیر بسیار عمیق بر روی یک مادر و نوزاد خوب بودن. آن را ترسناک زمان برای mamas."

سینتیا a 33-year-old نویسنده مستقل می دانستند coronavirus را "تبدیل به یک چیز" در ایالات متحده آمریکا دنبال گسترش آن در سراسر آسیا و اروپا به عنوان دور برگشت به عنوان ژانویه. اما او و همسرش نمی توجه بیش از حد به آن در طول آخرین هفته از بارداری خود را. تمرکز خود را در آماده شدن برای زندگی با متئو.

تبلیغات

آنها با قرار دادن نکات نهایی چه خواهد شد در نهایت تبدیل به اتاق خود در خانه خود در سانتا آنا. آنها همچنان به غربال کردن از طریق ارائه از حمام نوزاد. یک نام بود تصمیم گرفت یک بار و برای همه است. (سینتیا می خواستم لوکا.)

اولین نکته که coronavirus را تغییر دهید زندگی به عنوان آنها انتظار آن را آشکار رخ داده در روز قبل از سینتیا به هنگام تولد.

برای یک تاریخ و زمان آخرین شب, Nelson, 33, زمان سینتیا به دفتر پدر در کالور سیتی برای لذت بردن از رستوران های بسیار جشن همبرگر. آنها انتظار داشتند که معمول مشغول جمعیت; در عوض, آنها یکی از چند شام.

که وهم آور ویرانی یک عامل در سینتیا تصمیم به ماندن با مادر او به جای بازگشت به سانتا آنا (یک هم اتاقی مراقبت از سینتیا گربه امی واینهاوس). "شما فقط نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد در ماه های آینده گفت:" سینتیا که اضافه شده است که آنها باقی می ماند در یوربا لیندا "را به عنوان طولانی به عنوان آن را لازم و امن برای نوزاد است."

دکتر شان o'leary, یک استاد دانشگاه کلرادو دانشکده پزشکی و یک عضو در بیماری های عفونی کمیته آکادمی آمریکایی اطفال را درک بیش از احتیاط های جدید پدر و مادر و حتی متخصصان اطفال در حال تمرین به دلیل "ما نمی بسیاری از تحقیقات با نوزادان" و coronavirus.

AAP صادر بولتن مشاوره که یک کودک حیاتی اولین چک آپ در فرد به جای آن از طریق تلفنی پس از شنیدن گزارش های که اطفال درخواست شد پدر و مادر به انجام رسانند. گزارش های اخیر در مجله آمریکایی پزشکی Assn. یافت نوزادان در چین با آن آلوده اگر چه آن روشن نیست اگر مادران تصویب آن به کودک در دوران جنینی یا بعد از تولد. پزشکان در لانگ آیلند به تازگی نشان داد که 3 هفته بود آلوده جوانترین و در عین حال آمریکا با ویروس.

اولری اذعان خطر coronavirus اما افزود: "به عنوان یک پدر و مادر با نوزاد, من نمی خواهد بیش از حد دست پاچگی."

دکتر در ادامه گزارش می دهد که نشان می دهد بیماری های تنفسی برای نوزادان که به طور طبیعی در معرض ابتلا به آنها هستند در واقع حذف در حال حاضر با توجه به اجتماعی-فاصله شیوه های. "به حدی است که آنچه ما همیشه توصیه می شود برای نوزادان, به هر حال," او گفت:.

تبلیغات

که دردناک ترین بخش برای سینتیا و نلسون ،

"هر کس می خواهد برای دیدن نوزاد حق دور" او گفت:.

"این غم اجازه آنها را می دانیم شما نمی توانید آنها را ببینید روز" نلسون اضافه شده است. "در حال حاضر شما باید صبر کنید برای دیدار با متئو تا او ماه است."

این دو سعی کرده اند به را تشکیل می دهند که از دست دادن با چند FaceTime جلسات از ایمنی سینتیا دوران کودکی ،

نگه می دارد که آنها را خوشحال تا زمانی که نلسون سرمایه گذاری کردن. سپس او بیهوده اسهال فروشگاه برای پوشک فرمول و دستمال. این برنامه ریز مالی نیست مانند کسانی که سفرهای چرا که مردم او را می بیند "در حال اقدام مانند روبات — فقط در خارج و در مورد. آنها در شوک هستیم. شما نمی بینید هر نور یا روح در آنها است."

این Rodriguezes با این وجود در حال برنامه ریزی برای روز همه چیز را بهبود بخشد. آنها در حال حاضر در حال تمرین نحوه بازشماری عجیب این روز به متئو زمانی که او می شود از سن.

"من قصد دارم به او بگویید که چگونه ترسناک آن بود و چگونه ما اصلی ترین چیزی که بود به مراقبت از او" سینتیا گفت: به عنوان متئو شروع به گریه برای بعد از ظهر خود را تغذیه.

"و من قصد دارم به او بگویید که او بهترین بخشی از 2020" نلسون گفت. "همه چیز دیگری بود زباله."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب