آسیا امروز: هند همچنان با افزایش نزدیک به 10 ، 000 موارد

دهلی نو - تعداد coronavirus موارد در هند همچنان به سرعت در حال افزایش دوشنبه با مقامات گزارش نزدیک به 10 ، 000

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399

دهلی نو - تعداد coronavirus موارد در هند همچنان به سرعت در حال افزایش دوشنبه با مقامات گزارش نزدیک به 10 ، 000 مورد جدید بیش از 24 ساعت گذشته.

سنبله آمده است که دولت در حرکت رو به جلو با بازگشایی, رستوران ها, مراکز خرید و اماکن مذهبی در بسیاری از کشورهای پس از بیش از دو ماه را مستند.

دولت در حال حاضر بخشی از بازسازی قطار خدمات و پرواز های داخلی و مجاز و مغازه های تولید برای بازگشایی شده است. مترو, هتل ها و مدارس و کالج ها باقی مانده توقیف در سراسر کشور.

وزارت بهداشت روز چهارشنبه گزارش دادند که 24 ساعته افزایش 9,985 موارد و 274 مرگ و میر. هند ثبت کرده است 276,583 موارد مثبت پنجم بالاترین در جهان و 7,745 مرگ و میر.

تعداد واقعی مانند جاهای دیگر در جهان تصور می شود نمایشگاه های بالاتر با توجه به تعدادی از دلایل از جمله محدود تست.

بیش از 4.9 میلیون آزمایشات انجام شده در کشور از 1.3 میلیارد نفر روزانه تست عبور از 140 ، 000 مردم است.

ماهاراشترا تامیل نادو و دهلی نو در حال بدترین ضربه متحده با 90,787, 34,914 و 31,309 موارد مثبت بود.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— کره جنوبی نیاز به کد QR: کره جنوبی گزارش کرده است 50 موارد جدید COVID-19 به عنوان مقامات شروع نیاز به کاباره ها کارائوکه اتاق ها و سالن های ورزشی به ثبت نام مشتریان خود را با گوشی های هوشمند کدهای QR به طوری که آنها می تواند به راحتی واقع زمانی که مورد نیاز است. از اواخر ماه مه در این کشور گزارش شده است حدود 30 تا 50 مورد جدید در هر روز تجدید حیات است که تهدید به پاک کردن برخی از سخت موفق به کسب سود در برابر ویروس. در سراسر کشور نیاز از کدهای QR در "معرض خطر" سالن آمده پس از یک هفته ای دادگاه به اجرا در شهرهای سئول, اینچئون و Daejeon. دولت نیز تشویق و کلیسا و کتابخانه و بیمارستان و سینما به طور داوطلبانه اتخاذ فن آوری است. منتقدان مطرح کرده اند نگرانی های حریم خصوصی.

— چین گزارش 3 مورد: چین می گوید آن در آخرین مورد از coronavirus عفونت آورده بودند از خارج از کشور است. جدید مرگ و میر گزارش شده چهارشنبه و فقط 55 نفر باقی می ماند در درمان COVID-19 در حالی که یکی دیگر از 157 بودند که نظارت در انزوا به نشان دادن نشانه هایی از ویروس و یا داشتن آزمایش مثبت آن را بدون نشان دادن علائم. چین گزارش کرده است در مجموع 4,634 مرگ و میر در میان 83,046 موارد COVID-19 پس از این ویروس برای اولین بار در شناسایی مرکزی چین در شهر ووهان در اواخر سال گذشته.

— اعتراض نیسان CLOSINGS: ناراضی نیسان کارگران در راهپیمایی جمعه شب در بارسلونا در آخرین اعتراض این شرکت ژاپنی تصمیم به تعطیل آن برای تولید گیاهان در شمال شرقی اسپانیا است. این تعطیلی به ارمغان بیاورد برخی از 3000 زیان کار است. این شرکت سر از اروپا عملیات گفت: بسته شدن غیر قابل اجتناب بود که نیسان redrew جهانی آن استراتژی کسب و کار. "ما هیچ جایگزین روشن به بسته شدن و این که مسیر ما در حال گرفتن" جیانلوکا دی Ficchy گفت: در مصاحبه با ال پایس. "این روند در حال حاضر آغاز شده است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب