دیوان عالی کشور استدلال رزومه — اما با یک پیچ و تاب و

بزرگنمایی این تصویر دیوان عالی کشور Mark Sherman/AP پنهان کردن عنوان تعویض عنوان Mark Sherman/

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

دیوان عالی کشور Mark Sherman/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Mark Sherman/AP

دیوان عالی ایالات متحده شروع فوق العاده ای دو هفته شفاهی دوشنبه. از آن خواهد شد اولین بار در تاریخ است که دادگاه اجازه داده است پخش زنده آن از صدا و اولین بار است که دادگاه با شنیدن استدلال از طریق تلفن و مجلس به جای در گوشت.

قضات در حال تلاش برای شبیه سازی عادی خود استدلال به عنوان آنجا که ممکن است ابتدا با Chief Marshal پاملا حرف فراخوانی دادگاه به ترتیب با کمی تغییر از نسخه معمول "Oyez, oyez, oyez...."

پس از آن بسیار کم خواهد بود به عنوان معمول است.

از آنجا که این بحث در حال انجام بر روی تلفن قضات و وکلا نمی توانند یک دیگر و شنوندگان تمام خواهد شد سعی کنید تصور کنید که در آن قضات و وکلا در حال نشسته یا ایستاده در خانه های خود را برای شنیدن و یا در حال حاضر استدلال.

در حالی که بسیاری از وکلا را در خانه های خود دولت وکلا خواهد ساخت استدلال های خود را از دفتر وکیل به طور کلی و در یک کمان به تشریفات آنها برنامه ریزی برای فصل معمول خود را رسمی صبح کت لباس.

وکلای ما نمونه به یک فرد گفت: آنها راحت تر ایستاده و یا حتی ایستاده در یک تریبون به عنوان آنها معمولا در طول شفاهی حتی اگر هیچ کس نمی تواند آنها را ببینید. استدلال محدود به نیم ساعت در هر طرف. و طبق معمول هر طرف را وادار به باز کردن استدلال برای دو دقیقه بدون وقفه.

پس از آن تحت شرایط عادی قضات شرکت در سریع آتش بازجویی از وکلا قطع مشاور غالبا و حتی در مواردی هر یک از دیگر.

اما با شروع روز دوشنبه قضات را بپرسید سؤالات ارشد برای دو یا سه دقیقه با قاضی جان رابرتز شروع کردن به دنبال عدالت کلارنس توماس — اگر او هر گونه سوال است که او به ندرت می کند. (اگر توماس می پرسد یک سوال این خواهد بود که اولین بار او صحبت کرده از روی نیمکت در بیش از یک سال و زمانی که او را شکست و سه سال سکوت که قبل بود عظیم از 10 سال سکوت از نیمکت.)

عدالت بعد اموزش Bader Ginsburg, که اغلب می پرسد سوال اول در دهان استدلال را در بت و پس از پایان دادگاه جدیدترین منصوب برت Kavanauagh. بیشتر سوالات مجاز خواهد بود در صورت وجود زمان باقی مانده در پایان دور اول از سوال.

وکلا می گویند وجود خواهد داشت چالش های بزرگ با فرمت جدید.

"شما از دست دادن توانایی به خواندن زبان بدن است. که شماره 1 می گوید:" جی Sekulow خواهد شد که به نمایندگی از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در موارد تست اینکه آیا رئیس جمهور می تواند subpoenaed برای خود قبل از انتخابات ریاست جمهوری سوابق مالی یا کنگره و یا دولت هیئت منصفه حکم در یک پرونده جنایی.

به عنوان Sekulow مشاهده دهانی استدلال است که به طور معمول یک "خیلی صمیمی رویداد هنگامی که شما در واقع استدلال در دادگاه. شما آنها را ببینید. شما می توانید واکنش های خود را ببینید. شما ببینید اگر آنها با سر اشاره کردن به یکدیگر است. در اینجا شما در حال انجام این کار به معنای واقعی کلمه بیش از یک خط تلفن. بنابراین شما از دست دادن صمیمیت."

استنفورد استاد حقوق Jeff Fisher خواهد شد که این استدلال یک دین مورد یک هفته از روز شنبه موافقت می کند. "من فقط احساس می کنید که قادر به دیدن چهره و زبان بدن است برای رفتن به یک چالش واقعی است. این فقط یک هزینه برای چه موثر و مفید استدلال در حال رفتن به."

صوتی استدلال فرمت ارائه یکی دیگر از پیچ و تاب و جالب برای دادگاه: برای اولین بار شفاهی در دسترس خواهد بود از طریق livestream. به طور معمول دیوان عالی کشور استدلال به دنبال آن هستند توسط یک گروه محدود از وکلا و دانشجویان حقوق و دادگاه مراقب. اما با میلیون ها نفر از آمریکایی ها در خانه گیر کرده و استدلال انجام آنلاین زنده و در, C-Span, قضات به احتمال زیاد مخاطبان بزرگتر از حد معمول.

روز دوشنبه مورد ارائه یک علامت سوال — نه دقیقا همان نوع از چیزی که به پرچ توجه عمومی است. و این تنها مورد از روز است. واضح است که این دادگاه است که با استفاده از این نسبتا بی اهمیت مورد به ببینید که چگونه سیستم در حال کار است و اینکه آیا نیاز به تنظیم شود به هیچ وجه در کوتاه مدت به کار کردن اشکالات.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب