بلاروس: رهبر تهدید به اخراج رسانه ها بیش از اخبار انتخابات

مینسک بلاروس - The دیرین رهبر بلاروس پنج شنبه هشدار داد که رسانه های غربی می تواند از آن کشور اخراج بیش از آنچ

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399

مینسک بلاروس - The دیرین رهبر بلاروس پنج شنبه هشدار داد که رسانه های غربی می تواند از آن کشور اخراج بیش از آنچه که او به عنوان خود را "tendentious" پوشش انتخابات ریاست جمهوری در ماه آینده است که در آن او است که به دنبال یک ششم مدت است.

رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو 65 شد و اولین رئیس جمهور بلاروس 26 سال پیش و باقی مانده است در زمان خستگی ناپذیر quashing مخالفت در شوروی سابق کشور و گسترش حکومت خود را از طریق انتخابات است که ناظران غربی را به عنوان انتقاد از تقلب.

لوکاشنکو خاص دو پخش برای انتقاد ادعا که "tendentious" گزارش توسط بریتانیا و ایالات متحده-بودجه رادیو آزاد اروپا/رادیو آزادی تشویق کرده بود شورش. او همچنین سرزنش مقامات دولتی بیش از ماده است.

"چرا شما تحمل آنها ؟" او در یک جلسه. "این شما هستید که باید معتبر آنها را در اینجا."

لوکاشنکو ذکر عظیم تظاهرات در کیف اصلی میدان که سوار اوکراین مسکو-دوستانه رئیس جمهور از قدرت در سال 2014.

"بدون نیاز به صبر کنید تا پایان انتخابات," او گفت:. "اخراج آنها را اگر آنها نمی, با رعایت قوانین ما و تماس مردم برای رفتن به Maidans."

او همچنین با انتقاد از بلاروس نسخه روسی روزنامه Komsomolskaya پراودا در نظر است که منعکس تنش در روابط با بلاروس اصلی متحد و حامی روسیه است.

این Vyasna حقوق مرکز گفته است که 43 روزنامه نگاران شده اند به طور خلاصه بازداشت در حالی که پوشش مخالفت با تظاهرات از آنجا شروع بلاروس' انتخابات ریاست جمهوری. یک خبرنگار محلی برای RFE/RL او با بینی شکسته توسط پلیس در زمان بازداشت خود را.

روز چهارشنبه بیش از 200 بلاروس روزنامه نگاران قرار دادن یک بیانیه درخواست از مقامات برای جلوگیری از بازداشت خبرنگاران.

"وجود دارد فقط یک هدف در پشت این اقدامات مقامات برای ترساندن روزنامه نگاران و به آنها نشان می دهد و کل جامعه است که قوانین اعمال نمی در نظر عالی منافع سیاسی" بیانیه ای گفت:.

لوکاشنکو است که انتظار می رود به راحتی برنده انتخاب مجدد در اوت. 9 با وجود این آخرین داعش که باعث شد در هفته گذشته زمانی که بلاروس انتخابات محروم رئیس جمهور دو رقبا از ظاهر شدن در انتخابات.

اما نهفته نارضایتی بیش اقتصادی کشور گلایه را مطرح کرد یک چالش برای حکومت خود را. پس ممکن است بیش از 1000 نفر بازداشت شده در بلاروس برای شرکت در تظاهرات با توجه به Vyasna.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

رئیس جمهور بلاروس رد کرده است coronavirus همه گیر به عنوان "جنون" و رد هر گونه مستند, اقدامات, اما, اقتصادی, خرید اینترنتی از وقوع است به شدت کتک 9.5 میلیون ملت اتحاد جماهیر شوروی به سبک اقتصاد است.

بانک جهانی پیش بینی شده است که اقتصاد بلاروس را کوچک حداقل 4% در این سال, بزرگترین کاهش در یک ربع قرن.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب