ترجمه حرفه ایی پزشکی

ارز خطر ترجمه . ریسک ترجمه ارز به این دلیل اتفاق می افتد که شرکت دارایی های خالص از جمله سرمایه گذاری های سه

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

ارز خطر ترجمه . ریسک ترجمه ارز به این دلیل اتفاق می افتد که شرکت دارایی های خالص از جمله سرمایه گذاری های سهام عدالت و بدهی های "فرض شده" به یک ارز خارجی را دارد.

در نمایشگاه 2 راهنمای سریع معامله و سود و یا افزایش سود یا ضرر تقویت یا تضعیف دلار آمریکا ارائه شده است. GE الگوی نوسان تعدیل ترجمه ارز را در تبصره 23 صورتهای مالی 2006 خود با پرداختن به قدرت نسبی دلار آمریکا در برابر یورو ، پوند استرلینگ و ین ژاپن توضیح می دهد.

ریسک ترجمه اغلب به "ریسک حسابداری" گفته می شود. این خطر به دلیل این است که هر واحد تجاری تحت بیانیه FASB شماره لازم است. 52 ، ترجمه ارز خارجی ، برای نگه داشتن سوابق حسابداری خود در ارز عملکردی و آن ارز ممکن است با ارز گزارش شده متفاوت باشد. یک واحد تجاری ممکن است یک شرکت تابعه باشد ، اما تعریف مستلزم آن نیست که واحد تجاری یک شخص حقوقی جداگانه باشد. این تعریف شامل شعب و سرمایه گذاری سهام عدالت است.

ارز عملکردی در بیانیه شماره تعریف شده است. 52 به عنوان واحد پول اقتصادی اولیه اقتصادی که در آن واحد فعالیت می کند ، به طور معمول ارزی است که یک نهاد در درجه اول وجه نقد خود را تولید و گسترش می دهد. معمولاً واحد پول محلی کشور است که نهاد خارجی در آن فعالیت می کند. با این وجود ممکن است اگر عملیات خارجی جزء لاینفک عملکردهای والدین باشد ، یا این ارز دیگری باشد ، پول والدین باشد.

نمایشگاه ترجمه ارز 2

CAS های WORKSHEET CONSOLIDATION BASIC
می توانند از Excel برای ایجاد یک برگه اصلی تلفیق مانند برنامه موجود در نمایشگاه 3 استفاده کنند که منبع تنظیم ترجمه ترجمه ارز و اثرات محافظت از آن را نشان می دهد (این برگه ها را در اینجا بارگیری کنید ). با ایجاد این کاربرگ ، معادلات مقادیر نشان داده شده در نمودار 4 را تولید می کنند . صفحه کار شامل خطوطی است که بعداً استفاده می شود ، همانطور که در شکل 5 نشان داده شده است، برای نشان دادن اینکه چگونه یک شرکت مادر می تواند با گرفتن وام به حساب ارز عملیاتی شرکت فرعی ، از ریسک ترجمه جلوگیری کند. سلول ها دارای کد رنگی هستند. عناوین و اطلاعات کلی به رنگ زرد است. مبلغ فرضی برای دو تراز آزمایشی و نرخ ارز به رنگ سبز نشان داده شده است. معادلات به رنگ آبی نشان داده شده اند.

http://tinyurl.com/yatfnb23
https://rebrand.ly/621ahnm
https://bit.ly/3bGaiiz
https://is.gd/mnKZP9
https://v.ht/4za7Y
https://plink.ir/FLxQf
https://u.nu/5ektk
https://clck.ru/NAA65
http://ulvis.net/BmSD
https://cutt.ly/4yp6oGV
https://shrtco.de/xbnBM

منبع: https://t2m.io/4xtgz4sF

ترجمه حرفه ایی پزشکی
آخرین مطالب