ماندن در خانه سفارش صادر شده برای Aspen بازدید کنندگان ترک گفته

دنور - مقامات بهداشت در حال سفارش ساکنان در اطراف رفت و آمد مکرر منحصر به فرد جامعه از اسپن به ماندن در خانه ت

توسط MINERALNEWS در 5 فروردین 1399

دنور - مقامات بهداشت در حال سفارش ساکنان در اطراف رفت و آمد مکرر منحصر به فرد جامعه از اسپن به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است و گفتن بازدید کننده را ترک کنند.

بر اساس دستور صادر شده دوشنبه شب پیتکین ساکنان شهرستان تنها می تواند به ترک خانه برای کارهای ضروری مانند مواد غذایی خرید گرفتن درمان های پزشکی و ورزش در فضای باز. فروشگاه های مشروبات الکلی و ماری جوانا مغازه ها باز باقی خواهد ماند اما غیر ضروری در فروشگاه های خرده فروشی و سایت های ساخت و ساز ، مقامات گفتند که در حال تلاش برای کند کردن روند گسترش این ویروس در یک منطقه است که ضربه سخت و جلوگیری از سیستم مراقبت های بهداشتی از غرق.

کلرادو مقامات بهداشت هشدار داد در هفته گذشته که coronvirus گسترش گسترده در رفت و آمد مکرر کوه جوامع و خواست هر کسی که در زندگی و یا به تازگی بازدید عقاب, اجلاس, Pitkin یا Gunnison استان ها به منظور محدود کردن تماس با افراد دیگر را کاهش دهد.

این پیتکین شهرستان به منظور هدایت بازدید کنندگان به بازگشت به خانه بلافاصله توسط "سریع ترین و امن ترین ابزار در دسترس است."

تعطیلات صاحبان خانه معاف بودند اما به شدت تشویق به ترک. شهرستان مدیر جان طاووس گفت: آسیا و اقیانوسیه بار است که کسانی که ترک کرده اند خواسته شده است به خود قرنطینه پس از آنها وارد خانه.

شهرستان امیدوار است به زودی شروع به جامعه گسترده آزمایش با استفاده از یک ویروس جدید آزمون طراحی و توسعه توسط یک کلرادو-شرکت بر اساس Aytu علوم زیستی, Inc.

این تست نیاز به یک انگشت-خراش نمونه خون است که می تواند تجزیه و تحلیل در تست سایت می کند و نیاز به مراقبت های بهداشتی کارگران را می پوشند به عنوان مقدار تجهیزات حفاظتی و یا استفاده از سواب به عنوان مورد نیاز با آزمایشات دیگری طاووس گفت. این شرکت روز دوشنبه گفت که از آن انتظار تحویل اولین محموله از 100,000 آزمون در ایالات متحده در این هفته است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن