ما به اعطای عراق گاز چشم پوشی در حمایت از نخست وزیر جدید

بغداد - ایالات متحده آمریکا برنامه ای برای اعطای عراق 120 روز تحریم ها چشم پوشی فعال کردن این کشور به واردات گ

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399

بغداد - ایالات متحده آمریکا برنامه ای برای اعطای عراق 120 روز تحریم ها چشم پوشی فعال کردن این کشور به واردات گاز ایران و برق برای پاسخگویی به آن قدرت نیاز وزارت امور خارجه گفت: ساعت پس از نخست وزیر جدید گرفت در اوایل پنج شنبه.

معافیت خواهد بود که طولانی ترین دوره از زمان در ماه اعطا شده به عراق به آن را اثبات کند در حال پیشرفت است و در حال تبدیل شدن کمتر متکی به ایران واردات یک کلید از شرایط دریافت چشم پوشی.

چشم پوشی را نشان می دهد نشان از پشتیبانی پس از افتتاح عراق نخست وزیر Mustafa al-Kadhimi بود که سوگند پس از قانونگذاران تصویب اکثریت کابینه اش قرار ملاقات اولیه پنج شنبه.

استراتژیک, مذاکرات بین واشنگتن و بغداد انتظار می رود در ماه آینده خواهد شد و اجرا حیطه از ایالات متحده و عراق, روابط از نظامی به اقتصادی حمایت با توجه به عراق و افغانستان. سوال کلیدی از جمله ماهیت آمریکا حضور نظامی انتظار می رود به بحث گذاشته شود.

Al-Kadhimi جدید برنامه شامل نذر برای برگزاری انتخابات زود هنگام و آدرس و عراق شدید بهداشتی و اقتصادی به دلیل کاهش قیمت نفت و آوردن سلاح های تحت کنترل دولت است. همه اقدامات با استقبال ایالات متحده آمریکا

نمایندگان مجلس با تصویب 15 انتصاب از کابینه 22 اجازه می دهد al-Kadhimi برای تشکیل یک دولت تحت قانون اساسی عراق دستورالعمل. دیگر وزارت اوراق بهادار خواهد بود موضوع را به مذاکره بیشتر با مجلس بلوک های سیاسی.

مدت کوتاهی پس از او رسما به نام برتر, al-Kadhimi صحبت با وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo, با توجه به بیانیه ای از وزارت امور خارجه ایالات متحده.

"در حمایت از دولت جدید ایالات متحده به جلو حرکت خواهد کرد با 120 روزه برق چشم پوشی به عنوان یک صفحه نمایش از تمایل ما برای کمک به فراهم کردن شرایط مناسب برای موفقیت گفت:" سخنگوی مورگان Ortagus با توجه به این بیانیه.

اخیر چشم پوشی به عراق فقط 30 روز به پیشرفت در توسعه داخلی عرضه گاز یا دیگری پیدا کردن منابع جایگزین برای پاسخگویی به نیازهای انرژی است. آنها نشانه ای از رشد بی حوصلگی از واشنگتن به عراق نخبگان jockeyed بیش al-Kadhimi پیشنهاد ترکیب کابینه.

عراق نیاز به گاز ایران و واردات برق برای پاسخگویی به 30 درصد از برق داخلی نیاز دارد.

سفارت آمریکا در بغداد گفت: مذاکرات در ماه آینده خواهد بود "تاکید مجدد" روابط با عراق است.

"دولت جدید باید در حال حاضر به نوبه خود به کار سخت از اجرای بسیار مورد نیاز اصلاحات و پرداختن به نیازهای مردم عراق. آینده ما استراتژیک گفتگو با دولت عراق با هدف تاکید مجدد بر ارزش ایالات متحده آمریکا-عراق همکاری برای هر دو کشور ما" سفارت در بیانیه ای گفت.

ایالات متحده و عراق روابط خود رنج می برد در دولت از نخست وزیر سابق عادل عبد المهدی. ارتباط تنش تشدید شد واشنگتن به کارگردانی هوایی که به کشته شدن بالا ايراني, ژنرال قاسم سلیمانی در خارج از فرودگاه بغداد. Abdul-مهدی قاطعانه پشتیبانی از بیرون کشیدن نیروهای آمریکایی از عراق پس از کشتن که تیره و تار روابط با واشنگتن است.

آمریکا رهبری ائتلاف خارج شده است از چندین پایگاه های عراقی در سراسر این کشور در خط با یک برنامه ریزی خروج تصور در ماه دسامبر. نیروهای تثبیت کرده اند در بغداد و آلاینده العین al-Asad پایه در استان انبار.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

___

آسوشیتد پرس نویسنده مت لی در واشنگتن کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن