اشویل, N. C., تصویب مراحل نسبت به پرداخت غرامت به ساکنان سیاه

بزرگنمایی این تصویر این اشویل, N. C., شورای شهر به اتفاق آرا قطعنامه ای تصویب عذرخواهی برای دولت های

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

این اشویل, N. C., شورای شهر به اتفاق آرا قطعنامه ای تصویب عذرخواهی برای دولت های محلی تاریخی نقش در برده داری و برای شرکت در نژادپرستانه و تبعیض آمیز سیاست هایی که منجر به ظلم و ستم از آمریکایی های آفریقایی تبار. والتر Bibikow/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
والتر Bibikow/گتی ایماژ

در 1850s و 60s سفید مالکان در کارولینای شمالی تبدیل به روزنامه های محلی به خرید های بزرگ از جمله خرید از انسان است.

آگهی در اشویل اخبار در 11 اوت سال 1859 ارائه می دهد یک نگاه اجمالی به آنچه که در نظر گرفته شد جزئیات مربوط به کالایی قاچاق انسان و برده داری.

آن را می خواند:

"در روز جمعه 26 از این inst., من آماده فروش به صورت نقدی در دادگاه درب خانه در اشویل سه به احتمال بسیار زیاد سیاهان یک زن و دو کودک; — آنها که همان است که من قدرت با حکم دادگاه از حقوق صاحبان سهام به فروش به عنوان اموال خانم الیزابت Hemphill. عنوان همه حق است. و اموال با ارزش است."

مختصر متوجه آن فراموش نشدنی coda "و اموال با ارزش است" یک رکورد بی رحمانه و غیر انسانی تاریخچه برده داری در سراسر جنوب و به طور خاص در اشویل است.

گناه که شورای شهر در روز سه شنبه شب به اتفاق آرا رای به توبه با در نظر گرفتن این موضوع پرداخت غرامت به ساکنان سیاه.

در یک 7-0 تصمیم این شهر رهبری تصویب یک قطعنامه عذرخواهی برای دولت های محلی تاریخی نقش در برده داری و برای شرکت در نژادپرستانه و تبعیض آمیز سیاست هایی که منجر به ادامه ظلم و ستم از آمریکایی های آفریقایی تبار.

برده اقتصاد و انقیاد کامل از مردم در اشویل به طور جدایی ناپذیری مرتبط به این منطقه موفقیت مالی و رشد. در سال 1860 در آستانه جنگ داخلی وجود دارد 1,907 بردگان و 283 صاحبان برده در Buncombe County در زمانی که کل جمعیت بود 12,654 با توجه به سوابق جمع آوری شده توسط Buncombe County Public Library سیستم. تنها در حدود 111 مردم سیاه و سفید زندگی می کردند ،

"خون سرمایه است که ما banked به صرف امروز به مبارزه برای تغییر قابل توجهی در آمد که عمدتا نه از متحدان ما اما از مردان و زنان و کودکانی که درگذشت" عضو شورای کیت جوان یکی از دو دختر سیاه و اعضای شورای و اندازه گیری رئیس طرفدار NPR گفت.

این قطعنامه همچنین با هدف رسیدگی به بیشتر های اخیر مسائل سیستماتیک تبعیض نژادی و محرومیت. آن را می گوید آمریکایی های آفریقایی تبار "شده اند به ناحق هدف اجرای قانون و عدالت کیفری مراحل زندانی در نامتناسب نرخ و پس از آن مستثنی از مشارکت کامل در مزایای شهروندی که شامل رای گیری, استخدام مسکن و مراقبت های بهداشتی است."

در نتیجه آن را هدایت شهرستان Manager به منظور توسعه روش برای ایجاد "نسل ثروت و افزایش تحرک اقتصادی و فرصت را در [سیاه و سفید] جامعه است."

در سال آینده شورای شهر متعهد به تشکیل یک کمیسیون برای بررسی چگونه برای ایجاد عدالت در میان شهر ساکنان در مورد مسائل از جمله آموزش و پرورش حمل و نقل عمومی و مالکیت خانه.

غرامت لزوما شامل پولی پرداخت اما نیاز به سرمایه گذاری مالی در انواع برنامه های Rob Thomas یک جامعه ارتباطی برای نژاد عدالت ائتلاف که به رهبری فشار برای پرداخت غرامت NPR گفت.

قطعنامه "درخواست شما به نگاهی به حقایق و گفت: آره این اتفاق افتاده است. ... این بسیاری از مردم کشته شدند. این مقدار پول گرفته شده از سیاه و سفید جامعه و آن را برابر با این مقدار امروز" توماس گفت.

"ما در حال درخواست برای مردم را به انجام آنچه درست است," او اضافه شده است.

در ماه های اخیر معترضان در سراسر کشور شده است و خواستار آن است که دولت های ایالتی و محلی را به این موضوع پرداخت غرامت پس از کشتن جورج فلوید توسط پلیس مینیاپولیس در روز یادبود.

اما حتی قبل از آن این سوال که آیا شهرداری رهبران باید مسئولیت را به حق اشتباهات گذشته آغاز شده بود به سطح در جلسات جامعه. در ماه نوامبر گذشته شهر اوانستون, Ill., ایجاد صندوق غرامت برای خود ساکنان با استفاده از شاهدانه مالیات بر درآمد.

Alderwoman رابین غم و اندوه سیمونز NPR گفت که برای اولین بار 10 میلیون دلار در ماری جوانا مالیات خواهد بود اختصاص داده شده به صندوق.

"ما هنوز تاثیر redlining در Jim Crow قانون و سیاه زندگی می کردند تجربه در اوانستون امروز. ما بزرگ و تاسف شکاف ثروت و فرصت آموزش و پرورش و حتی امید به زندگی" سیمونز در مصاحبه با گفت: آخر هفته نسخه.

او افزود: "واقعیت این است که ما یک $46,000 فاصله بین سرشماری دستگاه 8092 است که در طول تاریخ red-line محله ای که من زندگی می کنند و به دنیا آمد [و] متوسط سفید خانواده باعث شد من به دنبال یک راه حل اساسی برای یک مشکل است که ما شده اند قادر به حل - غرامت."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب