آفریقای جنوبی محکوم برای نژادپرستانه نظر که ویروسی رفت

ژوهانسبورگ - آفریقای جنوبی تحمیل کرده است $3,300 خوب یا 2 سال حبس در یک مرد محکوم نژادپرستانه دیدگاه در تصویری

توسط MINERALNEWS در 9 اسفند 1398

ژوهانسبورگ - آفریقای جنوبی تحمیل کرده است $3,300 خوب یا 2 سال حبس در یک مرد محکوم نژادپرستانه دیدگاه در تصویری که ویروسی رفت سال گذشته است.

آدم Catzavelos شد متهم پس از استفاده از یک موهن کلمه برای توصیف سیاه آفریقای جنوبی در این کشور نژادپرست سیستم آپارتاید است که در سال 1994 به پایان رسید.

در این ویدئو او شنیده می شود شادی که وجود دارد مردم سیاه و سفید در یک ساحل در یونان که در آن او با بهره گیری از تعطیلات است.

او بعد از گناه التماس کرد و پرسید: برای نرمی با Randburg دادستانی دادگاه.

دادرس Hleziphi Mkhasibe به حالت تعلیق حکم پنج سال به معنی آن خواهد بود بلافاصله اجرا اگر Catzavelos مرتکب یکی دیگر نژادپرستانه عمل می کنند.

دادرس اشاره کرد که Catzavelos و همسر خود را از دست داده بود شغل خود را در میان خشم و انزجار بیش از این ویدئو.

این دومین برجسته مورد که در آن در آفریقای جنوبی دادگاه محکوم شد مردم برای نژادپرستانه رفتار. سابق نماینده املاک و مستغلات ویکی Momberg محکوم شد و محکوم به دو سال زندان در سال 2018 پس از استفاده از یک لکه دار کردن ده ها بار علیه یک افسر پلیس که آمد به کمک او.

Catzavelos به دادگاه گفت او با ابراز تاسف از اقدامات او است. او گفت: با استفاده از این لکه دار کردن اختلال کرامت سیاه آفریقای جنوبی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن