مجسمه سیاه و سفید بریتانیا می گوید از حذف ستون در بریستول

لندن - مقامات در شهر بریستول در روز پنج شنبه حذف یک مجسمه از یک زندگی ماده فعال است که نصب شده بر روی یک پایه

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399

لندن - مقامات در شهر بریستول در روز پنج شنبه حذف یک مجسمه از یک زندگی ماده فعال است که نصب شده بر روی یک پایه ستون یک بار اشغال شده توسط یک بنای تاریخی به قرن 17 تاجر برده.

هنرمند مارک کوین ایجاد رزین و جراحی مثل جن رید یک مبارز عکس ایستاده در ستون پس از تظاهرکنندگان کشیده پایین مجسمه ادوارد Colston ریخته و آن را در بریستول را هاربر در 7 ژوئن.

آن بنا شده بود و قبل از سحر روز چهارشنبه بدون تصویب مقامات شهرستان اما 24 ساعت بعد از آن رفته بود.

بریستول شورای شهر گفت: مجسمه "برگزار خواهد شد در موزه ما برای هنرمند به جمع آوری و یا کمک مالی به مجموعه ما."

Colston شد یک تاجر که به ثروت حمل و نقل بردگی آفریقایی در سراسر اقیانوس اطلس به آمریکا در بریستول مبتنی بر کشتی. پول خود را بودجه مدارس و موسسات خیریه در بریستول 120 مایل (195 کیلومتر) در جنوب غربی لندن است.

سرنگونی مجسمه خود را بخشی از یک جهان فرضی با نژاد پرستی و برده داری موجب مرگ یک مرد آمریکایی جورج فلوید در دست پلیس در مینیاپولیس است.

مقامات شهرستان صید این Colston مجسمه از بندر و می گویند از آن خواهد شد قرار داده شده در یک موزه همراه با پلاکارد از زندگی ماده تظاهرات.

بریستول شهردار ماروین ریس گفت: تصمیم گیری در مورد آنچه که جایگزین آن باید توسط مردم از بریستول.

"این است که در مورد به دست گرفتن یک مجسمه از جن است که بسیار قابل توجه زن" ریس بی بی سی گفت. "این است که در مورد به دست گرفتن یک مجسمه مستقر در لندن هنرمند که آمد قرار داده و آن را بدون اجازه."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب