در اینجا این است که چگونه این بیماری همه گیر در حال تغییر است و امریکا برنامه ای برای آن جدیدترین سفینه فضایی

بزرگنمایی این تصویر دو فضانورد راه اندازی خواهد شد به ایستگاه فضایی بین المللی روی یک کپسول جدید ساخ

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دو فضانورد راه اندازی خواهد شد به ایستگاه فضایی بین المللی روی یک کپسول جدید ساخته شده توسط شرکت SpaceX. SpaceX پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
SpaceX

این هفته ناسا و تجاری شرکت SpaceX در حال به راه اندازی دو فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) در یک کپسول جدید. این اولین بار است که راه اندازی شده توسط ناسا از فضانوردان از خاک ایالات متحده آمریکا در نزدیک به یک دهه است, اما آن اتفاق می افتد در وسط یک بیماری همه گیر.

در اینجا برخی از راه هایی که coronavirus خواهد و نمی خواهد تغییر برنامه برای آژانس فضایی آخرین راه اندازی.

فضانوردان بوده است quarantining پس قبل از آن سرد بود.

فضانورد کریس کسیدی از ناسا چپ و فضانوردان آناتولی Ivanishin و ایوان Vagner زندگی می کردند تحت سخت قرنطینه جلوتر از مارس پرواز به ایستگاه فضایی. آندره Shelepin/GCTC/ناسا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آندره Shelepin/GCTC/ناسا

برای دهه فضانوردان باید اجتناب شود بیماری قبل از پرواز با ورود به قرنطینه جلوتر از ماموریت های خود را.

حتی یک بیماری جزئی بر روی زمین دارای پتانسیل به علت مشکلات بزرگ در فضا می گوید: سرنا Auñón-صدراعظم یک فضانورد ناسا و استادیار طب داخلی در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا سلامت در باتون روژ. "کسانی که علایم سرماخوردگی, شما نمی خواهید به آن را به ایستگاه فضایی آنها سرگرم کننده برای مقابله با وجود دارد."

Auñón-صدراعظم خودش را قرنطینه به مدت 18 روز در قزاقستان قبل از سال 2018 ماموریت به ایستگاه. "برخی از مردم ما را از پشت شیشه" او به یاد می آورد.

قرنطینه روش در واقع یک کمی آسان تر به پیاده سازی در وسط این بیماری همه گیر. فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley صرف دو هفته در قرنطینه پیش از راه اندازی با توجه به غارت Mulcahy یک ماموریت پرواز جراح مسئول قبل از راه اندازی قرنطینه برنامه. اما این زمان در اطراف, اقامت در خانه قوانین باید در واقع اجازه فضانوردان به صرف هفته اول خود را در خانه های خود. "از آنجا که خانواده ها قادر به قرنطینه با آنها قادر به ماندن در خانه" Mulcahy می گوید.

اما بزرگتر تغییرات نیاز بودن از کسانی که مشغول به کار در راه اندازی از زمین است.

شده اند وجود دارد موارد گزارش شده از coronavirus عفونت در کارکنان در مرکز فضایی کندی (فولاد خوزستان) که در آن راه اندازی خواهد گرفت. نه اعتقاد بر این است مرتبط به کار در این مرکز است.

با این وجود مقامات در فولاد خوزستان می گویند که آنها در حال گرفتن گام های مناسب و ارائه ماسک و ضد عفونی کننده دست به کارگران به عنوان مورد نیاز است. SpaceX بیش از حد در حال برداشتن گام برای حفظ نیروی کار خود را امن — از جمله استفاده از ماسک و اجتماعی فاصله در مناطق خاص. و در کنترل ماموریت در هوستون, تگزاس, Mulcahy می گوید آنها فعال و بازگشت تا اتاق کنترل به طوری که شیفت های مختلف مجبور به کار با تجهیزات مشابه در صورت از آلودگی.

هنگامی که آنها تا فضانوردان خواهد بود برنده اجتماعی فاصله.

در 250 کیلومتری بالای سطح این سیاره ایستگاه فضایی نهایی اقامت در خانه محلی. "هنگامی که شما در رسیدن به ISS و شما را به هر گونه ویروس ها با شما رفو امن از آن زمان نقطه" Auñón صدر اعظم می گوید.

هرلی و Behnken پیوستن کریس کسیدی و فضانوردان آناتولی Ivanishin و ایوان Vagner که سفر به ایستگاه در اوایل ماه آوریل.
اما ایستگاه فضایی است که به عنوان استریل به عنوان یکی ممکن است فکر می کنم. پس از سال ها از فضانوردان سفر به هوا و حمل میکروب با آنها در ایستگاه در حال حاضر به تعداد زیادی از انواع مختلف (عمدتا) خوش خیم باکتری ها و قارچ ها.

فضای طرفداران را به تماشای از خانه.

جمعیت دیده بان به عنوان شاتل فضایی دیسکاوری آسانسور را از مرکز فضایی کندی در سال 2005. ناسا از مردم برای دور ماندن از این هفته راه اندازی با توجه به همه گیر. فیل Sandlin/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فیل Sandlin/AP


به طور معمول, موشک آجیل و به خوبی wishers خواهد جمعیت فلوریدا Space Coast برای دیدن بازگشت فضانورد راه اندازی از مرکز فضایی کندی. اما ناسا مدیر جیم Bridenstine است دلسرد جمعیت از حضور در این فضا پرتاب شد.

"ما در حال درخواست از مردم برای سفر به کندی اما به سازمان دیده بان آنلاین" Bridenstine گفت: در یک کنفرانس خبری در اوایل این ماه.

خوشبختانه کل رویداد را به صورت زنده در تلویزیون ناسا.

گزارش اضافی توسط Brendan بایرن از WFME.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب