آسیا امروز: هند موارد سنبله دوباره نزدیک به نیم میلیون

دهلی نو - هند نزدیک یک و نیم میلیون coronavirus موارد جمعه با بزرگترین 24 ساعته سنبله از 17,296 جدید عفونت باع

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399

دهلی نو - هند نزدیک یک و نیم میلیون coronavirus موارد جمعه با بزرگترین 24 ساعته سنبله از 17,296 جدید عفونت باعث تاخیر در از سرگیری قطار به طور منظم خدمات بیش از یک ماه است.

این موارد جدید در زمان هند در مجموع به 490,401. وزارت بهداشت همچنین گزارش دیگری 407 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, گرفتن مجموع تلفات به 15,301.

وزارت گفت: میزان بازیابی شد و در ادامه به بهبود در 57.43%. همچنین مرگ و میر در هر 100 ، 000 در ایستاده بود 1.86 برابر میانگین جهانی از 6.24 در هر 100,000 آن گفت.

تعداد واقعی از عفونت و مرگ و میر ناشی از COVID-19 مانند جاهای دیگر در جهان در حال فکر به مراتب بالاتر با توجه به تعدادی از دلایل از جمله محدود تست.

راه آهن هند شد و با توجه به رزومه قطار به طور منظم خدمات در ژوئن 30, اما روز پنجشنبه گفت که خدمات نمی خواهد به طور کامل از سر تا Aug. 12. قطار شده بود متوقف شد که دولت اعلام کرد در سراسر کشور مستند در اواخر ماه مارس است. قطار ویژه لینک اصلی شهرستانها در حال اجرا است از اواسط ماه مارس به عنوان بخشی از کاهش مستند.

پروازهای داخلی از سر گرفته اند که در مسیر انتخاب شده اما دولت تصمیم بر راه اندازی مجدد پروازهای بین المللی است که انتظار می رود در ماه آینده.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— استرالیا گزارش 37 مورد جدید از جمله 30 در ویکتوریا دولت که در آن مقامات بهداشتی در حال تقلا برای مهار شیوع. مقامات گفتند آنها تست شده 20,000 مردم پس از رفتن درب به درب در حومه ملبورن پنج شنبه در تلاش خود را برای مهر کردن ویروس. در سیدنی, a 12-year-old, دانشجو, آزمایش مثبت وادار به بسته شدن مدرسه خود را برای تمیز کردن. نیوزیلند, در ضمن, گزارش یک ویروس جدید مورد از بازگشت مسافر. نیوزیلند دارای 14 فعال موارد همه آنها بازگشت مسافران که باقی می ماند قرنطینه.

— کره جنوبی گزارش شده 39 مورد جدید که عمدتا از سئول شهری که در آن مقامات شده اند در تلاش برای جلوگیری انتقال. کره جنوبی در نظر گرفته شد anti-virus موفقیت داستان پس از حاوی یک شیوع در طول ماه های فوریه و مارس اطراف جنوب شرقی شهر Daegu. این کشور شده است دیدن یک چشم انداز مثبت در عفونت های جدید از مقامات از نقل مکان به سهولت اجتماعی فاصله دستورالعمل ها و بازگشایی مدارس در شروع ممکن است. به روز رسانی از کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز جمعه آورده و ملی در مجموع به 12,602 موارد از جمله 282 مرگ و میر. دوازده از موارد جدید در ارتباط بودند به ورود بین المللی.

— چین گزارش داد کاهش بیشتر در مورد جدید جمعه 13. یازده شد در پکن که در آن توده تست انجام شده پس از وقوع است که به نظر می رسد شده اند تا حد زیادی تحت کنترل در آورد. دو نفر دیگر موارد آورده بودند توسط چینی مسافران از خارج از کشور با توجه به ملی سلامت شورای. این ماه شیوع در پکن دیده است از 260 نفر آلوده منجر مقامات برای قفل کردن برخی از جوامع و انصراف از کلاس. پس از 3 میلیون آزمایش نمونه های گرفته شده از 2.43 میلیون نفر است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن