سریلانکا تازه ازدواج کرده انصراف از عروسی, پارتی, کمک به فقیر به جای

کلمبو سریلانکا - به عنوان زوج در سراسر جهان Darshana Kumara Wijenarayana و خود را نامزد Pawani Rasanga صرف ماه

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399

کلمبو سریلانکا - به عنوان زوج در سراسر جهان Darshana Kumara Wijenarayana و خود را نامزد Pawani Rasanga صرف ماه برنامه ریزی یک عروسی بزرگ.

و همه چیز بود البته برای سری لنکایی, زن و شوهر — تا coronavirus زده این کشور جزیره ای خاموش هند نوک جنوبی منجر به نامحدود مستند.

"در آن زمان ما تا به حال ساخته شده تمام ترتیبات. لباس و حلقه و کیک شده بود دستور داد. سالن های پذیرایی رزرو شده بود. ما در حال برنامه ریزی برای دعوت از 250 مهمان" Darshana گفته آسوشیتد پرس از طریق تلفن از خانه اش در Malimbada یک شهر کوچک حدود 160 کیلومتر (100 مایل) جنوب پایتخت کلمبو.

خانواده و دوستان خواست آنها را برای به تعویق انداختن خود, مارس 27 عروسی.

به جای این زن و شوهر تصمیم به جشن عشق خود را با تغذیه ضعیف است.

اولین COVID-19 بیمار در سریلانکا بود چینی ها گردشگری است که بیمار در ماه ژانویه در طول تعطیلات خود را. او مرخص شد در ماه فوریه است.

تا هفته اول ماه مارس وجود دارد کمی وحشت در مورد این بیماری است. سپس در مارس 11, اولین سریلانکا — راهنمای تور — آزمایش مثبت برای این ویروس باعث ترس و بسته شدن مدارس و دانشگاه ها و بسیاری از کسب و کار.

ادامه حکومت نظامی است و پیشتر از گسترش این ویروس, اما همچنین ضربه شدید به بسیاری از کسانی که برای زنده ماندن در یک دستمزد روزانه.

به عنوان روز عروسی این زوج نزدیک محلی مقررات منع رفت و آمد لغو شد در طول روز ساعت پس از آنها به میزبان عروسی به عنوان برنامه ریزی شده البته تحت سخت اجتماعی فاصله دستورالعمل.

اما آنها می خواهم بحیث یکی دیگر از برنامه.

Darshana 30 سال صاحب یک فروشگاه خرده فروشی و Pawani, 25, دستیار آزمایشگاه در یک دولت-اجرای مدرسه تصمیم گرفت برای به اشتراک گذاشتن روز عروسی خود را با برخی از نیازمندترین افراد همسایه است.

پس از ثبت ازدواج با چند خانواده نزدیک و دوستان زن و شوهر برش کیک عروسی و تغذیه هر یک از دیگر قبل از رفتن به محل کار.

داماد عینک آبی تیره سه قطعه سبک غربی کت و شلوار با یک عاج کراوات و جوش و مادگی و عروس در یک توری سفید ساری و یک نگین دار عروسی کلاه با رنگ صورتی و بنفش گل دوخته بالاتر از او chignon.

هر دو عینک ماسک به آنها تحویل کیسه های پلاستیکی از محصولات به هر یک از خانه برخی از ساخته شده است ناهموار تخته های چوبی در گل و لای کف. دختران و مادران آنها مخابره عروس او به عنوان توزیع پلاستیکی رنگارنگ هدبند; آنها ارائه و شوهر نعمت برای یک زندگی زناشویی شاد.

Darshana و Pawani ارائه کودکان با ماشین اسباب بازی. آنها حتی ارائه برش از کیک خود را. سپس آنها اعمال شده ضد عفونی کننده دست نقل مکان کرد و به خانه بعدی.

آنها پس از دریافت سیل تماس های تلفنی و بازدید در صفحه اصلی و فروشگاه از غریبه ها که ستایش آنها را به خود سخاوت.

"با انجام این کار ما رضایت بزرگ" Darshana گفت. "هنگامی که شما ببینید که شادی در چهره این افراد به خصوص بچه ها ... شما ببینید .... من لازم نیست که کلمات به توضیح است که شادی."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

___

در حالی که nonstop اخبار در مورد اثرات coronavirus تبدیل به امری عادی, بنابراین بیش از حد داستان در مورد محبت افراد غریبه و افرادی که قربانی برای دیگران. "یکی از چیز خوب در" یک AP سری منعکس کننده این اعمال محبت.

___



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب