آذر متهم که از شکست است که هزینه های بسیاری از زندگی در COVID-19 همه گیر

بزرگنمایی این تصویر در اشاره آشکار به چین, بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر می گوید یک دولت عضو

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

در اشاره آشکار به چین, بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر می گوید یک دولت عضو سازمان بهداشت جهانی "ساخته شده مسخره از خود شفافیت تعهدات با هزینه های فوق العاده ای برای کل جهان است." آذر است که در اینجا دیده می شود در هفته گذشته. اندرو Harrer/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو Harrer/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر می گوید: سازمان بهداشت جهانی به شکست خود در پاسخ به COVID-19 همه گیر و که آن را "هزینه های بسیاری از زندگی" ارائه انتقاد شدید از کسانی که در این سازمان را در نشست سالانه دوشنبه.

"ما باید فرانک در مورد یکی از دلایل اصلی این شیوع چرخید خارج از کنترل وجود دارد که شکست های این سازمان برای به دست آوردن اطلاعات است که جهان نیاز است. و آن عدم هزینه های بسیاری از زندگی" آذر گفت: در مجمع بهداشت جهانی تکرار جمهور تهمت شکایت در مورد چه کسی است.

"این نمی تواند هرگز دوباره اتفاق می افتد. وضع موجود غیر قابل تحمل است" وزیر امور خارجه گفت:. "چه کسی باید تغییر کند و باید آن را به مراتب شفاف تر و به مراتب بیشتر پاسخگو باشد."

ایالات متحده در پشتیبانی از یک بررسی مستقل از هر جنبه ای که پاسخ به همه گیر" آذر گفت.

ده ها تن از کشورهای موافق با آمریکا که جهان در پاسخ به همه گیری باید بررسی شود. اما اتحادیه اروپا-حمایت قطعنامه ای که می تواند زمینه را برای نقد و بررسی در مجمع بهداشت جهانی این هفته اتحاد گسترده تمرکز بر بهبود سلامت سیستم توانایی برای مبارزه با همه گیری به جای تحقیق در آمریکا اتهامات.

در اظهارات خود در مورد این که آذر تکرار برخی از شکایات منتقدان غالبا تسلیم در برابر تهمت و دولت: که آن را شکست خورده توجه به علائم هشدار دهنده از یک بلندی همه گیر است و پاسخ آن به خصوص یک bungled روش برای تست یک دلیل کلیدی ایالات متحده منجر جهان در تایید عفونت و مرگ و میر ناشی از COVID-19.

مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا متهم کرد که از بودن بیش از حد تحت تاثیر چین و ناکامی در به دست آوردن نمونه ویروس ها از کشور است. که مقامات رد آن ادعا. ماه گذشته دکتر مایک رایان مدیر اجرایی که بهداشت و درمان اضطراری برنامه اظهار داشت: "این ویروس شناسایی شد در ژانویه 7th. این [ژنتیکی] توالی های به اشتراک گذاشته شده در 12th با جهان است."

رایان همچنین گفت: "ما هشدار داده جهان در ماه ژانویه 5th. سیستم های سراسر جهان از جمله ایالات متحده شروع به فعال خود را در حادثه سیستم های مدیریت در ژانویه 6th."

Coronavirus را کشته است تقریبا 90 ، 000 نفر در ایالات متحده ravaging کشور سیستم مراقبت های بهداشتی و اقتصاد آن است. دو ماه پس از خاموش شدن ناگهانی گسترده در زمان اثر در بسیاری از ایالات در ایالات متحده در حال حاضر تایید شده حدود 1.5 میلیون COVID-19 نفر — تقریبا یک سوم جهانی در مجموع با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

YouTube

به عنوان آذر تحویل داده خود را مختصر بیان توصیه او به آنچه به نظر می رسد مایل حمله در چین اصلی کانون coronavirus.

"در یک تلاش آشکار برای پنهان کردن این بیماری حداقل یک عضو دولت ساخته شده مسخره از خود شفافیت تعهدات با هزینه های فوق العاده ای برای تمام جهان" آذر گفت. "ما دیدیم که شکست در آن ماموریت اصلی از به اشتراک گذاری اطلاعات و شفافیت زمانی که عضو نمی کنند در ایمان خوب است.

اوایل روز دوشنبه رئیس جمهور چین در آغوش این ایده از یک بررسی رسمی از واکنش بین المللی به این بیماری همه گیر -- اما با این شرط که باید آن را رهبری توسط چه کسی و محل را پس از همه گیر شده است.

یازدهم نیز گفت: چین ارائه خواهد شد 2 میلیارد دلار در طول دو سال آینده به کمک واکنش جهانی به این بیماری همه گیر و تقویت اجتماعی و فعالیت های اقتصادی به ویژه در کشورهای در حال توسعه.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به سرعت با انتقاد از چینی تعهد با کاخ سفید و شورای امنیت ملی گفت: 2 میلیارد دلار صرفا یک "نشانه" به معنای منحرف کردن موشکافی و گفت: چین باید بیشتر پرداخت.

متهم چین از شکست به تعهدات خود "حقیقت را بگویید و هشدار دادن به جهان از آنچه که در آینده" شورای امنیت ملی سخنگوی جان Ullyot با صدور بیانیه ای گفت: "به عنوان منبع از شیوع چین دارای یک مسئولیت ویژه ای به پرداخت بیشتر و بیشتری می دهد."

یازدهم بودجه اعلام شد یک ماه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او را به حالت تعلیق در ایالات متحده پرداخت که در انتظار بررسی است. آمریکا بزرگترین کمک کننده به سازمان – اگر چه به عنوان NPR دیوید Welna اخیرا گزارش داد آمریکا در حال حاضر نزدیک به 200 میلیون دلار در عقب افتادگی در پرداخت تعهدات خود به کسی که تهمت متوقف پرداخت.

NPR فرانکو Ordoñez میشل Kelemen و روبرتا Rampton کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب