شامپاین مذاکرات جهانی COVID-19 امنیتی با G7 وزرای خارجه بیش از تصویری

اتاوا—وزیر امور خارجه فرانسوا-Philippe شامپاین است برگزاری نشست های ویدئویی با G7 همتایان امروز برای بحث در مو

توسط MINERALNEWS در 6 فروردین 1399

اتاوا—وزیر امور خارجه فرانسوا-Philippe شامپاین است برگزاری نشست های ویدئویی با G7 همتایان امروز برای بحث در مورد مسائل امنیتی در سراسر جهان مربوط به COVID-19 بحران است.

شامپاین و همتایان خود از ایالات متحده, بریتانیا, فرانسه, آلمان, ایتالیا, ژاپن و اتحادیه اروپا برگزار شد در این نشست به بحث در مورد "صلح و امنیت بین المللی مسائل کلیدی است."

بیانیه ای از شامپاین دفتر گفت: نشست مجاز وزرای خارجه به تبادل نظر در مورد چگونه همه گیر مربوط به جهان flashpoints مانند افغانستان و عراق و میانمار و کره شمالی و سوریه و اوکراین و روسیه است.

آن را می گوید دستور کار همچنین شامل مذاکرات در تهدید به دموکراسی از جمله دخالت خارجی و همچنین به عنوان تروریسم و حقوق بشر و حفاظت از آن بر اساس قوانین بین المللی به منظور.

فرانسه برگزار شد دوار ریاست جمهوری از G7 سال گذشته اما در حال حاضر تصویب شده است به ایالات متحده است.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به میزبان خود همکار G7 رهبران از جمله نخست وزیر جاستین ترودو در اجلاس سران در ماه ژوئن اما معلوم نیست که آیا این چهره به چهره جمع آوری خواهد شد و پیش رفتن به عنوان برنامه ریزی شده.

"به عنوان چهره جهان به طور فزاینده ای پیچیده سیاسی و امنیتی چشم انداز است که مرکب بهداشت جهانی بحران از COVID-19 pandemic, کانادا باقی می ماند متعهد به کار در کنار ما G7 همکاران برای مقابله با فشار دادن و دشوار چالش های جهانی" شامپاین در بیانیه ای گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن