فضا نیروی تجربی X-37B راه اندازی از کیپ کاناورال

اورلاندو فلوریدا.—اطلس V موشک با فرماندهی فضایی نیروی تجربی مینی شاتل فضایی با موفقیت برداشته از کیپ کاناورال

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399

اورلاندو فلوریدا.—اطلس V موشک با فرماندهی فضایی نیروی تجربی مینی شاتل فضایی با موفقیت برداشته از کیپ کاناورال صبح روز یکشنبه.

"3. 2. 1. وجود سیستم جرقه زنی و پرتاب ایالات داد راه اندازی Atlas V موشک با USSF-7 برای ایالات متحده فضا اجرا در یک ماموریت اختصاص داده شده به امریکا قوی" گفت: مفسر تایلر Strickland در این شرکت جریان زندگی از راه اندازی.

9:14 صبح اندازی که تقبل قایق از آب عبور X-37B مداری تست خودرو به فضا برای ششمین بار صورت گرفت در میان ابری از آسمان کیپ کاناورال نیروی هوایی ایستگاه راه اندازی مجتمع 41.

راه اندازی شد 84 برای یک Atlas V موشک و 139th آلا ماموریت کلی اما فقط هفتمین بار برای Atlas V در این خاص پیکربندی اجازه داده است که به منظور حمل بار و بدون عوارض جانبی نصب شده بوسترهاي سوخت جامد. X-37B است 29 فوت با 14 فوت بال.

راه اندازی شد ضروری میان coronavirus همه گیر و وزارت دفاع و آلا اختصاص داده شده آن را به عنوان بخشی از امریکا قوی کمپین که همچنین شامل پلها از Air Force Thunderbirds و سرمه فرشتگان در سراسر شهرهای ایالات متحده در چند هفته گذشته. ULA پرسنل به دنبال دستورالعمل های بهداشتی از جمله پوشیدن پوشش صورت و حفظ فاصله اجتماعی در طول راه اندازی شمارش معکوس.

"موفقیت این ماموریت ناشی از همکاری با مشتریان ما در حالی که کار را از طریق به چالش کشیدن و همیشه در حال تغییر و سلامت و ایمنی شرایط" گفت: Gary Wentz, ULA معاون رئیس جمهور از دولت و برنامه های تجاری در آزادی مطبوعات. "ما مفتخر به همکاری با ایالات متحده در فضا نیروی به اختصاص این ماموریت به اولین پاسخ دهندگان کارگران خط مقدم و کسانی که تحت تاثیر COVID-19. آن است که واقعا یک زمان منحصر به فرد در تاریخ ما و من می خواهم برای تشکر از تمام اعضای تیم را برای ادامه فداکاری و تمرکز بر ماموریت موفقیت است."

این دومین امنیت ملی فضا پرتاب برای تازه تعیین شده شاخه ای از نیروهای مسلح.

بد آب و هوا در روز شنبه از چه تشکیل شده به فصل اول طوفان گرمسیری ایجاد یک موشک اثر دومینو است که همچنین تحت فشار قرار دادند یک برنامه ریزی پنج شنبه SpaceX اندازی آن Starlink ماهواره.

که SpaceX Falcon 9 ماموریت در حال حاضر هدف قرار دادن 3:10 صبح شروع جمعه زنجان به انجام یکی دیگر از 60 شرکت Starlink ماهواره از راه اندازی مجتمع 40 هشتم برنامه ریزی شده Starlink راه اندازی برای این شرکت است.

ULA یکشنبه راه اندازی بازگشت uncrewed X-37B طراحی شده توسط بوئینگ به پایین مدار زمین دیگر برای طولانی مدت ماموریت.

یکی از حداقل دو X-37B وسایل نقلیه در بازگشت از مدار در پنجمین ماموریت در اواخر سال 2019 فرود در مرکز فضایی کندی را فرود شاتل مرکز پس از گذراندن بیش از دو سال در فضا است. اما یکی از شش ماموریت راه اندازی شد ULA پس از آن برای اولین بار در سال 2010 با SpaceX گذر گاه آن را به فضا آخرین بار در سال 2017. پنج ماموریت های قبلی دیده می شود این خودرو در مدار 2,865 روز.

وزارت دفاع با استفاده از این وسیله نقلیه برای آزمایش فن آوری های بلند مدت ماموریت و آنها را با خیال راحت به زمین. آخرین ماموریت میزبان آزمایش های بیشتر از هر قبلی با استفاده از برای اولین بار یک سرویس ماژول متصل به عقب از آژانس.

برخی اعلام کرد ماموریت شامل FalconSat-8 های آموزشی ماهواره ای توسعه یافته توسط نیروی هوایی ایالات متحده آکادمی با پنج آزمایش در هیئت مدیره; دو ناسا آزمایش به مطالعه تابش و سایر اثرات فضای در مواد مختلف و در دانه برای رشد به مواد غذایی و یک آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی دریایی ایالات متحده آزمایش است که به دنبال برای تبدیل انرژی خورشیدی به فرکانس رادیویی مایکروویو انرژی است که می تواند منتقل شده به زمین است.

خودرو همچنان یک نیروی هوایی دارایی اما به تازگی فضای تعیین شده نیروی مسئول راه اندازی آن زندگی در مدار و فرود.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"X-37B تیم در ادامه به نمونه نوع لاغر و چالاک به جلو متمایل به توسعه تکنولوژی ما باید به عنوان یک کشور در فضا ثبت دامنه" گفت: فضایی آمریکا نیروی, فرمانده عملیات فضایی ژنرال جان ریموند. "هر راه اندازی نشان دهنده یک نقطه عطف مهم و پیشرفت در نظر ما چگونه ساخت و آزمایش و استقرار فضایی قابلیت های سریع و پاسخگو شیوه است."

ULA بعدی برنامه ریزی شده راه اندازی خواهد شد مریخ در 2020 ماموریت مریخ نورد پشتکار در یک Atlas V موشک در تاریخ 17 ژوئیه از کیپ کاناورال.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب