SIU می گوید افسر پلیس مسئول اوت برخورد که ترک گناه,,,, راننده با 'آسیب های جدی'

استان پلیس ناظر تعیین کرده است که یک تورنتو افسر پلیس مسئول است و پس از فرار SUV زده هوندا مدنی ارسال خودرو با

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399

استان پلیس ناظر تعیین کرده است که یک تورنتو افسر پلیس مسئول است و پس از فرار SUV زده هوندا مدنی ارسال خودرو با راننده به بیمارستان با "آسیب های جدی" در ماه اوت سال 2019.

در انتشار اخبار در چهارشنبه ویژه تحقیقات واحد گذاشته زنجیره ای از حوادث است.

با توجه به انتشار on Aug. 26, 2019, یک افسر انجام یک توقف ترافیک در Gerrard Street East. هنگامی که افسر پلیس از ماشین و اریب به SUV راننده با سرعت دور با توجه به SIU.

"من فقط به حال یک وسیله نقلیه را خاموش و از من" افسر گفت: پس از آن برای تلفن های موبایل از "squealing لاستیک" شنیده میشد با توجه به ارتباطات پلیس ضبط شده است.

افسر نقش برآب بازگشت به رزمناو پلیس و به دنبال فرار SUV در حال حاضر سرعت جلو در حدود 70 متر/ثانیه, و نزدیک به 100 متر جلوتر از پلیس رزمناو.

SUV سپس به سرعت بر روی وودفیلد جاده و برخورد با وسایل نقلیه دیگر یکی از آنها یک هوندا سیویک. SUV راننده زخمی در پا و یک زن مسافر دستگیر شد.

راننده مدنی 35 سال مرد منتقل شد به سنت مایکل در بیمارستان که در آن او برای درمان شکسته سمت چپ استخوان نازک نی به عنوان یک نتیجه از برخورد SIU گفت: در انتشار.

در بخش اول از تعقیب و گریز پلیس رزمناو به حال سیستم روشنایی اضطراری در, اما نه آژیر.

یوسف مارتینو, مدیر ویژه تحقیقات واحد تعیین شده است که "هیچ دلایل منطقی به این باور است که این افسر مرتکب یک جرم جنایی در ارتباط با محیط اطراف انسان آسیب است."

مارتینو که در تجزیه و تحلیل خود را از وقایع است که تنها ممکن است اتهام افسر خواهد بود 'خطرناک رانندگی,' اما تاکید کرد که پلیس رزمناو سرعت صدر در 25 متر/ثانیه.

مارتینو می پرسد: "آیا آن شده اند توصیه به خودداری از دنبال کردن (SUV) در همه؟"

"شاید" او نوشت. "پس از همه, دلیل برای در نظر گرفته شده متوقف شد HTA (بزرگراه ترافیک عمل می کنند) جرم است. بود که آن را به عنوان ممکن است این مفرد بی عقلی اگر چنین بود قطعا کافی نیست در این شرایط از این مورد به مقدار مشخص انحراف از یک سطح معقول از مراقبت."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام
Ted Fraser


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب