باید اتومبیل های ممنوع در برادوی در مرکز شهر L. A.?

ممنوعیت اتومبیل از خیابان های مرکز شهر است که شروع به گرفتن در شهرستانها عمده ایالات متحده با نیویورک و سان فرانسیسکو در حال حرکت به آزاد کردن فضا برای حمل و نقل و وسایل نقلیه و عابرین پیاده و دوچرخه سواران.

اما این روند آمده است نه به لس آنجلس است.

یک پیشنهاد معرفی شده توسط لس آنجلس عضو شورای خوزه Huizar می تواند تغییر دهد. این عضو شورای خواسته مسئولان شهرستان در هفته گذشته به مطالعه امکان سنجی ممنوعیت رانندگی و پارکینگ همراه 1.5-کشش مایل از برادوی بین 1 و 12 خیابان.

برادوی است که “ایده آل خیابان برای رفتن اتومبیل-رایگان” Huizar گفت: از آنجا که جاده باریک و گسترش فضا برای عبور و مرور را در حال حاضر آغاز شده برای تبدیل نمادین در راهرو. از بین بردن اتومبیل خصوصی می تواند از خیابان امن تر و کارآمد تر برای اتوبوسی که از شهرستان قصد دارد برای ساخت, مقامات گفت.

تبلیغات

در صورت تصویب این ممنوعیت خواهد بود که بزرگترین حمل و نقل تغییر همراه برادوی از منطقه تراموای شد پاره پاره پس از جنگ جهانی دوم و مترو مترو افتتاح شد در سال 1993.

برادوی خواهد بود که برای اولین بار عمده خیابانی در لس آنجلس به رفتن را از خودرو رایگان. ماه گذشته شورای میچ O’Farrell را پیشنهاد چشمگیر تعمیرات اساسی بلوار هالیوود در امتداد پیاده روی مشاهیر که می تواند شامل مراتب کمتر فضایی برای خودروهای شخصی.

صاحبان کسب و کار ساکنان و گردشگران همراه برادوی گفت: پیشنهاد شیفته آنها شد اما کوتاه در جزئیات. برای موفقیت آنها گفت: خودرو توقیف خواهد نیاز به خرید از ساکنان تئاتر اپراتورها, هتل ها, رستوران ها و کسب و کارهای کوچک در تلاش برای چسبیدن به عنوان اجاره افزایش یابد.

“برخی از ایده های بزرگ هستند و هنوز هم می تواند عواقب ناخواسته” گفت: بلر Besten مدیر اجرایی هسته تاریخی بهبود کسب و کار منطقه, که گفت که او شیفته این پیشنهاد است. “ما نیاز به تأمل دارد که چگونه از آن تاثیر عمده ای مرکز شهری.”

تبلیغات

این مطالعه شامل یک تجزیه و تحلیل از شهر چگونه می تواند اطمینان از دسترسی به مسکونی پارکینگ و تجاری بارگذاری مناطق برای میله, رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی.

شماره عبور از خیابان ها نخواهد بود بسته به ترافیک در برادوی بنابراین کامیون و وسایل نقلیه دیگر هنوز هم می تواند عبور برادوی در تقاطع ها با ترافیک سیگنال Huizar حرکت گفت. آتش سوزی کامیون ها و ماشین های پلیس و اتوبوس هنوز هم مجاز است.

آن را به زمان برای جمع آوری بازخورد از شهرستان و بخش از این شیوه به “زود است در این نقطه به ارائه یک جدول زمانی مشخص چه توصیه های نهایی خواهد بود یا آنچه که انتظار می رود به هزینه نهایی,” Huizar سخنگوی لورا مک کینی گفت: در یک ایمیل.

Huizar اولین انتخاب برای شورای شهر در سال 2005 باید در ماه نوامبر به دلیل محدودیت مدت. او امیدوار است که جانشین او “را تا باتوم پس از مدت خود را به پایان می رسد” مککیننی گفت.

برادوی شد قلب قبل از جنگ جهانی دوم لس آنجلس و بعدها منطقه برتر قسمت خرید برای خانواده های لاتین قبل از سقوط به خرابی در پایان قرن 20th.

اگر این تغییرات مورد تایید برنامه ریزان شهرستان با چالش طراحی مجدد یک خیابان طولانی گرا به سمت خودرو در حالی که هنوز حفظ انرژی است که خانواده ها به یاد داشته باشید گفت: James Rojas, برنامه ریز شهری که مشغول به کار در شرکت. فروشگاه در برادوی در مدرسه بالا است.

“برادوی است که بخشی از فرهنگی DNA برای افرادی که خانواده ها شده است در اینجا برای نسل” Rojas گفت. “شما باید برای پیدا کردن یک راه برای این تغییر عمده و هنوز هم حفظ طراوت و چالاکی علاقه به فعالیت است.”

برخی از کارگران ریختن به آفتاب خود را برای ساعت ناهار گفت: آنها می ترسید که یک ماشین بان کی مون در برادوی یکی از مرکز شهر چند دو-خیابان راه می تواند ارسال ترافیک ریختن بر روی مسیرهای موازی مانند اصلی و خیابان بهار. خطوط ماشین وجود داشته است کاهش می یابد به ایجاد فضا برای محافظت مسیرهای دوچرخه سواری.

تبلیغات

“ترافیک در حال حاضر واقعا بد” گفت: Jorge ریورا از Montebello به عنوان او و دو نفر دیگر از کارگران ساختمانی تقسیم یک سینی sopes در یک پیاده رو جدول نزدیک Orpheum Theatre. این تغییرات می تواند خوب برای گردشگران گفت: اما بسیاری از کارگران که نیاز به کامیون ها و ابزار “فقط نمی تواند جلوگیری از رانندگی.”

برادوی یکی از شلوغ ترین خیابان های مرکز شهر برای عبور و مرور که بدان معنی است که کسب و کار خوب در موقع ناهار گفت: Cristy Alvarez. کامیون مواد غذایی اپراتور انجام یک کسب و کار سریع فروش سگ داغ Fritos و نوشابه به کارمندان و عرق گردشگران در نزدیکی تئاتر جهان.

آلوارز گفت: او در حال تماشا با زنگ هشدار به عنوان mom-and-pop کسب و کار در بزرگ بازار مرکزی تعطیل. بسیاری از آنها جای خود را گرانتر نوپرست, همتایان: سرد فشار آب به جای اگواس frescas; دست scooped $1 بستنی لبه با سانتا باربارا لبنیاتی.

شاید او گفت: این شهرستان می تواند به حک کردن فضا برای چند loncheras در عابر پیاده-تنها منطقه. کامیون های مواد غذایی, او گفت: “در اینجا به مواد غذایی ترافیک نیست.”

در خارج از ایستگاه مرکزی بازار گردشگری آنا Roy گفت: دنور دیده است که یک pedestrianized خیابان می تواند یک موفقیت است. 16 خیابان بازار است که اجازه می دهد تا اتوبوس و پیاده به خیابان ها و پیاده رو های طراحی شده توسط I. M. Pei شده است و بسته به ترافیک ماشین سال 1982 است.

Roy و دوست پسر او را گرفته بود “بسیار” سوار روروک مخصوص بچه ها خود را از Airbnb در پارک جنوبی که صبح امروز مطمئن نیستید که آیا پیاده رو یا خیابان امن تر, او گفت:.

“این امر می تواند خیلی بیشتر آرامش بخش اگر ماشین نیست بخشی از معادله” گفت: Roy, 32, به عنوان او را خوردند coddled تخم مرغ با نان تست از صبحانه رستوران Eggslut. و او گفت: به عنوان رانندگان honked در پس زمینه آن خواهد بود ساکت تر.

در فروش شب در تاریخی Orpheum یک دهه پیش, پارکینگ در این نزدیکی هست خواهد بود گفت: Steve Needleman از Anjac مد و ساختمان یک شرکت املاک و مستغلات است که صاحب تئاتر و همچنین به عنوان فضای اداری ساختمان های مسکونی و پارکینگ در مرکز شهر.

تبلیغات

امروزه حداقل نیمی از مخاطبان می رسد با بارگذاری, بلند کردن اجسام و یا مترو Needleman گفت. که تغییر در عادات مصرف به علاوه این افزایش از مردم قدم زدن و خرید در شب باز ذهن خود را به این ایده از بسته شدن در برادوی به خودروهای پس از سال ها بودن “شدیدا در مقابل آن” او گفت:.

این طرح دارای جنبه های منفی Needleman گفت: از جمله امکان پارکینگ اپراتورها از دست دادن کسب و کار. “اما نگاه کردن به آنچه که بهترین است برای برادوی, ما باید آن را یک شات” او گفت:.

Needleman نیز رئیس لس آنجلس اتوبوسی, Inc., غیر انتفاعی است که قصد دارد برای ساخت یک خط برقی بین مدنی مرکز و مرکز استیپلز.

زودتر از برنامه به صورت اتوبوسی را شامل نمی شود یک خط جداگانه معنی وسایل نقلیه شده اند که در رحمت از تراکم ترافیک و تصادفات و معطل ماندن وسایل نقلیه. متوسط برآورد سرعت بود 6 مایل در ساعت است. بدون اتومبیل خصوصی خط خواهد کار موثر تر Needleman گفت.

اتوبوسی است که میله میله به دریافت 200 میلیون دلار از طریق مالیات بر فروش اندازه گیری M در 2053. شهر “است در گفتگو با مترو به تسریع این بودجه” مککیننی گفت و Needleman گفت: لس آنجلس اتوبوسی, Inc. است که به دنبال خصوصی مشارکت و کمک هزینه فدرال برای ساخت این پروژه با سرعت بیشتری.

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im